První ---------O***rga***smu-----S---------

První ---------O***rga***smu-----S---------

Anotace: Erotická povídka, kterou bych nedoporučovala číst mužům. Mohla by poněkud srazit jejich ego.:o) Očekávám tudíž, že se to odrazí v mém hodnocení. Ale... šovinistů se nebojím!!!

Muži! Už to slovo samotné ve mně začalo vyvolávat obrovskou vlnu nechuti. Ploužila jsem se temnou ulicí a snažila se, abych byla co nejméně vidět. Neměla jsem náladu na to, aby mě někdo poznal. A už vůbec ne on!!! Takhle mě znemožnit!!!
Utřela jsem si slzy do rukávu a podvědomě jsem došla až před dům své nejlepší přítelkyně. Ano, potřebovala jsem se vyzpovídat. Z toho, jak ten otrapa…
Kamila mi otevřela jen v županu. Nic pod ním neměla. Všimla jsem si toho proto, že jakmile ji v chodbě ovál chladný vzduch, pod tkaninou se jí začaly jasně rýsovat hroty bradavek.
„Co se ti stalo?“ zeptala se, když spatřila má rozteklá líčidla, rozmazaná všude po obličeji.
„Podvedl mě! Se svou sekretářkou!“ vyhrkla jsem a nechala se obejmout. „A víš, jak to odůvodnil? Řekl, že ona… S ním…“ snažila jsem se ze sebe dostat, ale nakonec se všechna má další slova slila do zoufalých vzlyků.
Kamila to však doplnila za mne. Už dávno věděla o mém a Michalově „problému“.
„Ona měla orgasmus.“
Přestala jsem brečet. „Ano. A pak ještě dodal, že… Že je asi víc ženská, než já.“
Tak a bylo to venku. Konečně! Po všech těch ztracených měsících soužití s tím idiotem jsem to mohla někomu říct. Michal mi to pořád vyčítal. Říkal, že když s ním nejsem schopná prožít fantastické a oslňující vyvrcholení, jsem vadná. Jenomže nikdy nepochopil, jak strašně moc jsem ho milovala, že i když mě sex s ním nebavil, prahla jsem po jeho jemných dotecích a polibcích. Ty mi však dopřával pouze na začátku. Pak mu šlo jen o pudy. O to, aby to bylo snadno a rychle, bez jakýchkoli zdržovaček.
Kamila mě pozvala dovnitř. „Tomáš dneska není doma,“ řekla, když postřehla mé zaváhání. „Je na služební cestě.“
Ano, Tomáš byl přesně ten muž, po kterém ženy touží. Nikdy jsem ho Kamile nezáviděla. To až tehdy, kdy jsem si uvědomila, že Michal je úplně jiný, že mě nikdy nedokázal povzbudit nebo podpořit, že se nikdy nezeptal na to, jak se mám a co dělám. Že mi nikdy neřekl ta dvě krásná slova vyjadřující vzájemné pochopení a lásku!
„Myslíš, že jsem opravdu…“ polkla jsem, „…opravdu méněcenná, když se mi to ještě nikdy nepovedlo?“
Kamila se pousmála. Cítila jsem z toho trošku ironie. „K něčemu se ti přiznám, Lino,“ začala a napila se vlažné kávy, kterou si uvařila těsně před mou nečekanou návštěvou. Mluvila velmi pomalu, takže jsem jí přímo visela na rtech.
„Já jsem to s Tomášem taky nikdy neprožila. Tedy snad… jednou, ale nejsem si jistá. Za třiadvacet let svého života jsem nepoznala skutečný orgasmus. A jsem proto, k sakru, míň ženská než kterákoliv jiná?!“
Dívala jsem se na ni s pusou dokořán. Když jsem se trošku vzpamatovala, vykoktala jsem:
„Ale Tom…“
„To s tím nemá nic společného,“ uvedla mě do obrazu. „Je to muž, Lin. A muži nikdy pořádně nepochopí, kde máš to nejcitlivější místečko, kde tě mrazí i pálí zároveň, kde toužíš úplně nejvíc, aby se tě dotýkali. Myslí si, že když zvlhneš, můžou hned dovnitř a pak si to narychlo udělat. Ale na nás se neohlížejí!!! No a pak, když jim nezahraješ pořádnou orgastickou show, urazíš jejich ego!“
Ještě nikdy jsem svou kamarádku neslyšela mluvit tak hořce, tak sarkasticky…
„Ale musí přece existovat výjimky!“ namítla jsem chabě. Spíš proto, že jsem si to toužebně přála.
Kamila si sáhla mezi nohy. „Jo,“ prskla. „Moje ruka, drahá Lino.“
Její otevřenost mě šokovala. Vlastně víc než to. Přistihla jsem se, že mě vzrušuje, dívat se na její hladkou pleť, dlouhé štíhlé nohy opřené o konferenční stolek, pozorovat její lesklé blond vlasy a plné rty… Dokonce jsem ucítila, jak se mi v klíně rozlévá mokré teplo.
Kamila se mi zadívala do očí. Přesně poznala, na co myslím. Přistiženě jsem pevně semkla víčka.
„Víš, že jsi moc krásná?“ složila mi kompliment a přisedla si těsně vedle mě. Ucítila jsem její vůni. Nejen parfém, ale ji samotnou. Odvážila jsem se otevřít oči.
„A tak sladká,“ pokračovala v lichotkách, když mě políbila na krk. Bylo to jako dotyk maličkého motýla, jako letní vánek. Cítila jsem, že má horké rty.
Otočila jsem se tak, abych jí viděla do tmavě modrých studánek. Župan jí odkrýval pravé ňadro, jemuž kralovala růžovoučká, vzrušením ztuhlá bradavka. Neodolala jsem, přikryla jsem ji svou dlaní.
Kamila na zlomek sekundy zaváhala, ale pak to udělala – políbila mě na ústa. Vnikla do nich jazykem a přejela mi po patře. Měla neuvěřitelně hebkou tvář. Žádné strniště neoholených vousů!
Poněkud více jsem stiskla její prs a zajela jí rukou do vlasů.
„Jsi tak hlaďoučká,“ zašeptala jsem vzrušeně.
Odpověděla mi hlubším a naléhavějším líbáním. Pak na okamžik přestala, jen aby mi mohla rozepnout šaty. Když se znovu začala věnovat mým rtům, jen mi po nich přejížděla jazykem. Bylo to k nevydržení. Vnímala jsem tepání v klíně a své dosud nepoznané vzrušení.
Sundala mi podprsenku a zuby dráždila bradavky. Vůbec to nebolelo, jako když to dělal Michal. Její kousání bylo neskutečně příjemné.
Ležela jsem pod ní a tiskla se k ní víc a víc. Třela jsem se o její stehno a v zápalu hry jí sundala župan.
„Prosím, dotkni se mě tam!“ zaprosila.
Pomalu, pomaličku jsem bloudila po jejích stehnech až k samému hrbolku veškerých nádherných pocitů. Ucítila jsem její horkost a vlhkost. Ne, vlastně to nebyla vlhkost. Kamila byla úplně promočená. Tak moc to chtěla! A já taky! Neubránila jsem se tlumenému zanaříkání.
Zanedlouho jsem i já byla úplně nahá. Když se o sebe naše kluzká, jemná těla třela, šílely jsme blahem.
„Teď, prosím, teď!“ vydýchla.
Prudce jsem do ní ponořila své prsty. Kamila začala přirážet a občas, když byla schopná trošku vnímat, mne lehounce podráždila prstem. Můj ztuhlý, stále rostoucí poštěváček, reagoval nesmírně bouřlivě na každý její dotek, na každý její sten.
Své výkřiky jsme navzájem dusily polibky.
„Prosím, teď to udělej ty mně…“ pípla jsem.
Kamila se však rozhodla pro něco jiného. Opřela jsem se o opěradlo sedačky a ona vnikla jazykem hluboko do mého rudého, nedočkavého otvůrku.
„Ano, jsi slaďoučká,“ konstatovala se zálibným úsměvem a laskala mě, líbala, sála, všechno najednou…!
Prohýbala jsem se a rozevírala se jí, jak nejvíce to šlo. „Ještě! Víc!“ křičela jsem a zarývala nehty do koženého polstrování.
Kamila se nenechala dvakrát pobízet. Její mrštný jazyk byl k nezastavení a moje vlna také. Naposled jsem se nadzvedla, naposled jsem zakřičela… Pak už jsem jen stiskla stehna k sobě a její hlavu si přitlačila na svůj totálně rozhořelý kvítek.
Všechny mé svaly se uvolnily a zaplavil mne pocit nikdy nepoznaného blaha. A Kamila byla stále ponořená v mém klíně a vychutnávala si chuť mých šťáv.
V tu chvíli jsem nemyslela vůbec na nic. Byl mi ukradený Michal, byl mi ukradený celý svět! Usnuly jsme až brzy ráno. Obě nahé a totálně vyčerpané.
Teď sice mám fungující vztah, nového muže, celkem kvalitní sex, ale když si to chci opravdu užít, vím, kam mám jít…
Autor nobody, 23.09.2005
Přečteno 4714x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

je to dobrý, dobrá inspirace do budoucna...ale je fakt, že opravdu nejsou všichni stejní, to se musí nechat, jde jen o to, narazit na toho správného chlapa...

20.11.2006 17:38:00 | Kateřina

Ok, přiznávám, ne všichni muži jsou stejní. Ženy jsou v mnoha případech ještě horší. :) Jen když jsem tu povídku psala, byla jsem na pár příslušníků opačného pohlaví docela nabroušená. Proč si někdy nezahrát na feministku? ;)

23.08.2006 11:01:00 | nobody

Ale nechte toho... Sami si to znepříjemňujete tím, že neříkáte, co opravdu chcete. Když se vás chlap bude neustále ptát, jestli máte rády to či ono, tak vás bude za chvíli nudit, nebo ne? Navíc nejsou všichni stejní. Některým jde hlavně o to, aby si to užila jejich milá. Když si to moje dívka nebude užívat, nebudu si to užívat ani já. Je to vlastně taková ukázka ješitnosti. V tom máte pravdu. Ale taky je to ukázka ohleduplnosti. Nejsem žádnej šovinista, ale romantik. Proto mě mrzí, když si tohle ženy o mužích myslí a házejí nás všechny do jednoho pytle... Já třeba nemám rád, když to trvá jenom pár minut. Jsem prostě mazel.

23.08.2006 00:07:00 | Mors

Hezky napsané a zajímavé.
Tenhle druh milování je mi zcela cizí, ale proč si o tom nepřečíst.
Četlo se mi hezky.

21.03.2006 15:12:00 | Anny

kdo potřebuje chlapy ;)

22.02.2006 10:22:00 | Andromeda

velmi poutavě napsané:-) za 100

25.09.2005 19:05:00 | Alexej Rigel

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí