Trojka

Trojka

Anotace: Erotický zážitek trochu jinak

Trojka z inzerátu I.

Stojím před hezkým domem na kraji města. Tomuto okamžiku předcházela dlouhá komunikace na netu, nejdříve hledání, pak dopisování a nakonec zůstal pár, Marek a Martina.
Zvoním, během čekání se mi v hlavě přehrávají naše debaty o zapojení se do milování s tímto párem a hlavně nabídka zkusit to s oběma najednou. Chvilku se nic neděje, pak se dveře otevírají a na prahu stojí ona, přesně podle zaslané fotky. Je v županu a tak není pochyb že dnes neodejdu neukojen. Ahoj, říká mi jako starému známému, pojď dál, Marek je v pokoji už na tebe čekáme. Zouvám si boty a následuji Martinu. Marek sedí v sedačce také jen v županu, který má jen přehozený, pásek rozvázaný. Zřejmě jsem je vyrušil z erotického odpoledne. Tomu odpovídá ještě znatelná boule v jeho rozkroku, kterou ledabyle zakrývá dlaní levé ruky. Pravou ruku natahuje směrem ke mně a říká ahoj kámo, jsme rádi že jsi to nevzdal a dorazil. Pak říká Martině aby mě dovedla do koupelny. Jdu opět za ní a zezadu pozoruji její štíhlé tělo a krásně tvarované boky. Opálené nohy koukají ze župánku, který končí kousek pod zadečkem. Určitě je pod ním úplně nahá říkám si. Tady je sprcha, přinesu ti ručník, říká Martina a odchází do patra, zřejmě do ložnice. Jdu do koupelny, svléknu se a pouštím vodu v prostorné skleněné sprše. Penis už mi trčí do prostoru, aniž bych se ho dotknul. Nastavím si příjemně teplou vodu a smáčím tělo. V tom vchází Martina a pokládá ručník vedle sprchy. Díváme se na sebe, ani se nesnažím otočit, mám rád když se na mě někdo dívá. Martina sjede pohledem z očí na můj penis a povídá. Hmm, moc hezký nástroj, ještě ti podám mýdlo, hezky si ho umyj ať voníš. Oba se tomu zasmějeme a ona pak odchází. Namydlím si tělo a co nejrychleji se chci umýt a jít k nim. Nejraději bych si ho hned vyhonil, ale pak bych neměl tolik semena při výstřiku. Při mytí ho hezky pohoním, ale jen chviličku, abych se neudělal. Do obýváku se vracím s ručníkem kolem pasu a vepředu s pořádnou boulí. Tak rychle přeci nesplaskne. Na sedačce teď už sedí oba, Marek má župan rozhrnutý a kolík mu stojí jak svíce. Martina mu ho svou drobnou ručkou prohání a protože je natočená bokem ke mně tak mě neregistruje. Marek má oči zavřené a určitě si to náležitě vychutnává. Už jsem hotov říkám tiše, abych je nevylekal. Oba se na mě podívají a Marek mi pokyne, abych šel blíž. Martina v honění nepřestává a to můj úd staví do pořádného pozoru. Tak už sundej ten ručník, ať tě taky vidím, říká Marek, prý jseš hezky vybavenej, podle Martiny. Jedním tahem odmotám ručník a házím ho na křeslo vedle. Marek pokývá hlavou a dává Martině za pravdu, pak rukou postrčí Martinu ke mně. Ta se posune ke mně blíž a můj penis trčí před její hrudí. Přestane tedy Marka honit a do ruky bere můj nástroj. Nejdřív ho pomačká a pak začne hladit. Její ruka je tak sametová, páni to snad nevydržím. Nejdříve polehounku zkoumá každý kousek mýho penisu, přeci jen je to pro ní něco nového. Marek nás pozoruje, pak rozepne Martině župánek a stahuje jí ho z ramenou. Její tělo je nádherné, prsa pevné, tak trojky, sem tam malý faldík, ale to zbožňuju. Mušličku má ale úplně vyholenou a to je podle mýho gusta. Nohy roztahuje a tak vidím krásně nalité pysky a jemně vyčuhující hrbolek poštěváčku. Marek si ho sám honí a dívá se jak Martina stahuje mojí kůžičku, prsty mačká můj krví naběhlý žalud a pak se k němu naklání a bere ho do úst. Jazykem zahájí tanec jak v baletu a já jsem v sedmým nebi. Druhá ruka Marka končí v klíně Martiny a projíždí jí její štěrbinu. Z ničehož nic Martina končí a říká mi: teď chci vidět jak ho Markovi vykouříš. Dělám překvapeného, ale vlastně je to hlavní důvod proč jsem s tímto párem. Marek si ho přestane honit a natáhne se na pohovku. Leží na zádech, hlavu položí Martině do klína, ta se k němu nahne a začínají se líbat. Na mě tak zbyl trčící penis Marka. Kleknu si tedy k pohovce a beru ho do ruky. Cítím jak mu v něm pulsuje. Jednou rukou mu ho začnu honit a druhou jemně mačkám jeho koule. Je vidět že ho to silně rajcuje, neboť jejich líbání nabralo na intenzitě. Už se nemůžu dočkat a beru jeho penis do úst. Nejdřív ho jen lehce obejmu rty. Je hebký. Pak zapojím i jazyk. Lížu ho, saju a masturbuju celou mojí pusou. Marek mi jde pánví vstříc a snaží se mi ho narvat co nejvíce do krku. Nejdříve se dávím, ale pak si vzpomenu na manželku, která mi řekla že je potřeba se snažit tak velký nástroj v puse jako polykat. Jdu na to, a najednou je to v pohodě. Vždy když se blíží k mandlím tak ho začnu intenzivně polykat a je to dobrý. Střídavě Marka honím a kouřím. Podle zrychlujícího se pulsování v Markově penisu cítím, že už brzo bude. Najednou se Marek vzepne na pohovce a v puse se mi rozleje jeho teplo. Výstřik střídá výstřik a mám co dělat, abych to stíhal polykat. Chuť je dobrá, maličko slaná, ale dobrá. Jak dostříkává, tak už si zbytek nechávám v puse. Pak se zvednu a mířím k Martině. Začneme se líbat a já jí předám zbytek semene. Chvíli ho převalujeme z mých do jejich úst a naopak. Nakonec ho Martina spolkne a Marka již ochabujícího ještě dokouří. Můj pták ale stojí jak skála a taky by chtěl poškádlit. Využívám tedy vystrčenou prdelku Martiny a zezadu vnikám do její mušličky. Jak jsem nadržený, tak stačí pár přírazů a již plním její mušličku svým semenem. To byla jízda, takhle jsem si to představoval. Jdeme se všichni společně osprchovat a pak si nazí dopřejeme dobrou kávu.
Ale to není konec. Tak příště pokračování.
Autor stir40, 30.12.2008
Přečteno 7347x
Tipy 8
Poslední tipující: Santinan Black, widder, Rose_S, myší královna, Radek.oslov.Šafárik, umělec2
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Ano, ano.. Tohle bylo pěkné a dobře se mi to četlo.. Díky

26.04.2011 21:00:00 | Santinan Black

Špatně se to čte, když to není členěno na odstavce. | ErotickePovidky.eroportal.cz

17.05.2009 15:15:00 | Eroportal.cz

červenám se...nejvíc mě pobavila rada tvojí manželky;-)

30.12.2008 22:42:00 | bez nápadu na přezdívku...

Do piči, ještě že byl v piči.

30.12.2008 16:05:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí