Návštěva malé sestřenky

Návštěva malé sestřenky

Anotace: nevim jakou anotaci dat

Prázdniny sebou přinášení krom hor zábavy i spoustu povinností, jednou z nich je i objíždění příbuzných. To naprosto nesnáším. Vím, stačí říci jednoduše ne nikam nejedu. Ale co když se na vás usměje maminka se slovy babička by tě ráda viděla. S ním procítěním s jakým to řekne, výrazem v tváři a smutnýma očima se nedá odolat. Dva roky se tomu úspěšně vyhýbám a tyto prázdniny už ne. Při pomyšlení na to, že budeme se ségrou 14 dní jezdit po babičkách a trávit spolu až přes příliš času nás ani jednoho nelákala. Nevím čí to byl nápad, ale dohoda byla, že každý pojedeme z jednoho konce. Sestra jela na týden do Brna k babičce. Já na opačnou stranu do Plzně k taťkovi mamce a zároveň ke strýci, který bydlí přes ulici. Taky na týden a pak, že si to vyměníme. Všichni byli spokojení a mi jsme mohli jet. Sestře je 17 a musela autobusem. Já na tom byl o něco lépe a nasedl jsem do svého Trabantu. Můj veteránek. Ještě jsem naložil poslední pozdravy od našich, prázdné sklenice od okurek a třešní a hurá za bábi. Hodně kouře za mnou a dlouhá cesta přede mnou. To bylo moje heslo. Na cestě jsem si to rozdával se škodovkami a jel jako s větrem o závod vstříc Plzni. Cestou jsem potkal plakáty na nějaký rockový festival. Příznivcem této hudby zrovna nejsem, ale proč ne. Nikdo stejně neví, kdy přijedu a jestli přijedu a tak proč nezajet. Hrály nějaké místní kapely, ale točily Plzeň a když jsem v 11 dorazil, tak byl každý děsně kamarádskej a vřele mě přijali. Hrálo se v nějaké tělocvičně, které byla o něco větší než náš obývák. Ale bedny, že by to ozvučilo halu. U vchodu jsem dostal prda a pusu od nějaký holky, která jen tak proběhla kolem. Vlezl jsem dovnitř a tam, už všichni skákali a dobře se bavili. Několik lidí na mě ahoj Karle? Nevím fakt, to není moje jméno, ale když to bylo už potřetí, tak jsem měl najednou několik kamarádů a já byl pro ně Karel. Jestli si mě s někým spletli to nevím nebo jen byli kamarádský. Pár Plzní mě povzbudilo do toho, abych si šel taky zaskákat na parket a hlasitě řvát.
Ráno jsem se probudil ve své limuzíně. A vydal se na posledních pár kilometrů k bábi. Dorazil jsem před polednem. Bábi vylítla ze dveří a hrnula se k plotu, kdo jí to přijel. Na svých 65 let musím přiznat, že ten kopeček vyběhla rychle a pak už jen: „Ahoj Honzíčku, ty si nám to zase vyrostl“. A samé mazli mazli. No normální babička. Děda ten byl klidnější a přivítal mě svým: „Ahoj chlape“. To mi taky říká od 5 let, ale proč ne. Pak už jsem jedl a jedl, a když už jsem nemohl, tak se babička zeptala jestli nemám hlad. Povinná partie šachu s dědou a dlouhé vyprávění o tom, jak se těším na poslední rok na vejšce a podobně. Pak zase babička vyprávěla co se všechno u nich stalo a komu chcípli králíci a že jí ne. O Zuzce se skoro nezmínila, to jsem se musel zeptat. Naposledy jsem jí viděl když jí bylo 14. Byla to malá holka s roztomilým obličejem a tmavě hnědýma očima. Zrovna jsem o ní mluvili s bábi a ona se objevila ve dveřích. Vstoupila tam krásná blondýna. Málem jsem jí nepoznal. Je pravda, že skoro slavila 18 narozky.
„Ahoj Zuzko, hmm sluší ti to.“ To bylo jediné co jsem z toho šoku ze sebe dostal.
„Ahoj a dík. Koukám, že o tebe se taky holky na vejšce perou co?“ Odvrátila mi Zuzka.
„Proč si přišla Zuzi?“ Ptala se bábi.
„Jen pro tašku s nákupem.“
„Tady jsou.“
„Dík babčo, jo a pak se máš stavit Honzo.“
„Jasně a měj se.“
Za chvilku jsem šel k tetě pře ulici. Pokecat, taky s někým jiným. Nejvíc jsem kecal se Zuzkou. Musím přiznat, že jsem si rozuměli a v jejím pokojíku se dobře pokecali. Je mi 22 a ona se mnou mluvila jako s někým, který je už mimo mísu. Ptal jsem se, kam dneska vyráží pařit. Koukla se na mě, jako kdybych věděl co to je pařba. Řekla, že s kámoškama. S pozváním nějak nespěchala, tak jsem se pozval sám. Nic nenamítala a dohodli jsem se na 11. Den s babčou byl úmornej a tak jsem se těšil, že poznám nové lidi. Hodil jsem na sebe rozdrbaný džíny a triko a šel za Zuzkou. Ta už byla připravená s kámoškama. Všechny byli v sexy oblečcích a připraveny pařit. Při cestě jsem se seznámil s Monikou a Verčou, které šli s námi. V doprovodu tří 17 letých krásek jsem se cítil fajn. Po cestě jsem ještě zapálil špeka a nechal kolovat. Holky to vzali jako by nic a jen Zuzka se trochu divila. A pak konstatovali, že zase nebudu tak nudnej, jak jim Zuzka líčila.
Došli jsem tam, nebylo si už kam sednou. Musím uznat, že se mi hudba hned líbila mnohem víc, než ta na rokovém festivalu. Objednal jsem tři zlatý s pomerančem a skořicí. Dali jsem si na seznámení. Monika mi hned na to skočila kolem krku a dala francouzáka. Se slovy, že to k tomu patří jako pomeranč. Verča jen kývla a dala mi taky jeden polibek. Zuzka se tvářila jako by nás neznala. Vlítli jsem na parket a pořádně to tam rozjeli. Verča měla svůdné černé šaty a ten její zadeček. Nemohl jsem odtrhnou zrak. Začala se svůdně kroutit a svádět mě. Vždy se jen otřela tělem o mě a pak zase odtancovala pryč. Monika, když to viděla, tak se mi rovnou vrhla kolem krku a začaly jsem tancovat tělo na tělo. Nikdy jsem nebyl z těch co jen sedí a koukají na parket. Na parketu jsem s holkama blbnul skoro hodinu, než jsem prohlásil, že mě naprosto utahaly a šel jsem se posilnit pivem. Než jsem odešel, Monika mi zašeptala do ucha, že to nic ještě nebylo. Já tak seděl u toho pivka. Začaly hrát ploužáky. Sestřenka mě o tanec požádala první. Tancovali jsme a ona byla furt potichu. Zeptal jsem co se děje. Ona mi řekla, že se tu měla sejít s klukem, ale on nepřišel. Zeptal jsem se, jestli chce jít domů a ona přikývla. Vypadli jsem. Já se pokoušel ji trochu rozesmát. Holky šli s námi. Sestřence něco pošeptaly. Nevěděl jsem o co jde. Myslel jsem si, že jde o holčičí věci. Zuzka měla najednou lepší náladu a pod slzy se objevil úsměv.
Monika navrhla, že je doma sama a má v baru něco dobrýho. Holky hned přikývli a šlo se. Já nemohl odmítnout. Vypili jsem toho dost. A při každé další zlaté jsem dostal polibek. Pak jsem si ťukali na nás a Monika se při tom polibku nezastavila a pokračovala. Začala mě vášnivě líbat. Nebránil jsem se. Chvilku jsem se líbali a hrály si s jazýčky. Za chvilku jsem ucítil její ruku v mých kalhotách. Ještě jsem se podíval co dělají holky. Zuzka s Verčou si taky pěkně užívaly. Nechal jsem se unést a začal strhávat oblečení z Moniky. Prsty jsem jí dráždil bradavky a jemně kousal do rtů. Pak mě svlékla a začala laskat jazýčkem ona. Na krku a pokračovala níž a níž. Dráždila mě nehty. Vysvobodila mého oře a lehce mi přejížděla po žaludu jazykem. Uměla to božsky. Pak mě opustila a přilezla k holkám. Ty si tam užívaly po svém. Monika přímo mířila jazykem Zuzce mezi nožky. Musel jsem si ho honit. Při pohledu na tři 17 leté ďáblice, jak si lízají pičky jsem byl vzrušením bez sebe. Úplně mě zamrazilo, když se všechny vydaly ke mně. Sedli si ke mně a roztáhly nožky. Bylo to krásně vidět tři mladé pičky. Začal jsem je všechny postupně lízat a honit. Tři jiné chutě. Verča měla blonďaté chloupky, Zuzka ji měla vyholenou úplně a Monika vyholený trojúhelník. Verčou jsem začal. Bořil jsem jí jazyk hluboko do pičky a polykal její sladkou šťávu. Ony se navzájem hladily. Brzy Verča prožila dlouhý orgasmus, při kterém mi málem vyrvala vlasy. Hned jsem se pustil do Monči. Jeden prstík jsem jí vrazil do prdelky a jazykem zpracovával poštěváček. Verča se už vzpamatovala a líbala Monču po celém těle. Ani Monča se po chvilce neubránila orgasmu. U Zuzky mě na moment něco zastavilo, ale když jsem viděl, jak jí obě holky hladí neváhal jsem. Potupně jsem Zuzce rval do pičky dva a potom tři prstíky. Byla tak vzrušená, že v její pičce brzy zmizela celá moje ruka. Holky jí sály každá jednu bradavku a já rychle přirážel. Hlasitě naříkala a mě jako by říkala rychleji. Její orgasmus doprovázený hlasitým výkřikem byl nejsilnější.
Když se holky vzpamatovaly pustily se do mě. Verča mě líbala a Zuzka s Monikou mě honily ocásek. Byl jsem opravdu vzrušený. Až na chvilku přestaly. Zuzka uchopila můj ocas do ruky a vrazila si ho do pičky. Koukala se mi do očí a říkala:
„Teď se drž bratránku.“ Začala rychle přirážet. Monika mě laskala bradavky a já přirážel do Zuzčiny pičky, jak jsem mohl. Bylo v tom vše. Vzrušení, touha i to, že děláme něco zakázanýho. Oba jsem křičely vzrušením až to přišlo. Na nás oba skoro současně. Vybuchlo to v nás jako bomba. Mě se zatmělo před očima a prožíval jsem snad nejlepší orgasmus ve svém životě. Posledním děkuji byly sladké polibky od holek a kalhotky, které jsem dostal na památku. Byl jsem u babči ještě dlouho, ale už se mezi námi nic nestalo. Bylo to tak lepší...
Autor huhu10, 11.02.2009
Přečteno 15719x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Teda... Málem mě to porazilo... :-P

03.11.2011 22:24:01 | Mahtiel.quicksnake.cz

zajímavé

22.08.2009 13:18:00 | Radek.oslov.Šafárik

Dobrá povídka, vážně dobrá :) | ErotickePovidky.eroportal.cz

17.05.2009 15:02:00 | Eroportal.cz

no to ma podrž.................nemáš ešte niečo podobné?

23.03.2009 19:33:00 | aethergirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí