Hraní...

Hraní...

Anotace: Zase lehká erotika

"Přijdu za Tebou, za pět minut jsem tam"... položila sluchátko a rychle se šla upravit k zrcadlu... sluší jí to jako vždy, ještě rozepnula první knoflíček na košili, aby byla její ňadra mírně odhalena a už utíkala ke dveřím, aby dlouho nečekal...
Přeběhla ulici, než se jí to podařilo ztratila drahocenné tři minuty...ale věděla,že on počká, stejně musí být v práci. Byla to jejich hra, vždy když měl chuť a ona měla čas, tak jí zavolal... pokaždé si hráli na něco jiného... dnes přemýšlela po cestě, že mu zahraje sekretářku.
Měla klíče, tak se potichu vkradla do chodby, jeho kancelář byla jako vždy zavřená, šla tedy do kuchyňky a vzala hrníček a začala vařit vodu na kávu. Udělala ji pěkně silnou, jak to má rád se dvěma cukry. Dala talířek na tác. Upravila si minisukni, která ji perfektně padla k tělu a vyrazila ke dveřím. Zaklepala, počkala malinkou chviličku a pomalu otevřela dveře. Čekalo ji překvapení, on tam nebyl... Zklamaně přešla k jeho stolu, položila tácek na něj a opřela se oběma rukama o stůl. Přemýšlela kde je.
Slyšela tiché kroky, ale neotočila se, on si připravil něco pro ni - blesklo jí hlavou... a vida ho... hmmm. Náhle ucítila jeho ruce na svých bocích... jak vyhrnují minisukni výš a výš... rychle a ve chvatu... a ona si nevzala kalhotky...náhle ji chytil za prsa a přes košili ji začal dráždit bradavky... cítila v celém těle prudký pocit vášně... tato hra se jí líbí... na zadečku ucítila jeho vzrušení... jak se k ní tlačil... byl od pasu dolů už také nahý...
Snažil se vyprostit její ňadra ze sevření podprsenky, aby měl lepší přístup k vzrušeným bradavkám... svým údem se snažil dostat mezi její stehna... ona se na oko začala bránit... že to nechce... tak ji pevně objal pravou rukou a levou si pomohl aby bezpečně zajel do ní...
Ucítila ho v sobě až nadoraz, pěkně ji zaplnil... stiskl její ňadra trochu silněji, jak pocítil slastné horko jejího nitra, "Tak se ti to líbí?" šeptal jí do ucha a ona jen tiše přikyvovala. Pohybovala se směrem k němu a od něj... pomalu a klouzavě, užívala si jeho tvrdosti a sevření... stále jí hladil prsa a líbal ji na krku... Chtěla se otočit ale on ji nepustil... pevněji ji objal a trochu zrychlil. Vychutnával si okamžiky, kdy k ní byl pevně přitisknut a lebedil si v ní...
Autor jarkaj, 14.10.2005
Přečteno 1477x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Konečně jsem se také na tebe prokousal a nelituji. Je páteční večer a tvá povídečka mě krásně zrelaxovala. Díky za ní.

25.11.2005 21:59:00 | risik

Krásně napsaná,dráždivá,vyvolává představy,které tam ani nejsou popsány.Jen se mi zdá trochu nedokončená,nevím zda úmyslně,ale svádí ke komentáři - tu bych chtěl s tebou dokončit.;o)Jenže to by vyznělo příliš dvojsmyslně.;o))
Jeden z možných způsobů dokončení by mohl vypadat takto-....Náhle se otevřely dveře a v nich stál s údivem na tváři její přítel,který už nestačil dopovědět větu "promiň lásko,ještě jsem musel zaskočit do archivu" ;o))

22.10.2005 07:55:00 | Jackyl

Juuu, Jaruškoooo! Krásně dráždivá!

15.10.2005 17:09:00 | Krtica

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí