Nechyceni

Nechyceni

Anotace: Erotická povídka :) V praxi by to mohlo být velice vzrušující ! :) Ti z vás, kteří by se po tomto erotickém díle cítili pohoršeni mou tvorbou už předem upozornuji, aby ho nečetli :)

Hodil s ní na postel a něžně se na ní položil. Cítila jeho tělo a prohýbala se vzrušením.
Sklonil se k ní a začal jí něžně líbat. Neudržela se a vrazila mu facku. Podíval se na ní pronikavě zelenýma očima, chytil jí za vlasy a začal jí bouřlivě líbat přesně tak, jak chtěla.
Jeho vášnivé polibky sklouzly na její krk a jeho ruce si mezitím přidržely její ruce, které se pod tíhou vášně vzpínaly.
Pak udělal jediný prudký pohyb a její ruce držela jen jedna jeho ruka. Druhá ruka svlékala neněžně šaty, které překážely. Když jí pustil, svékla mu košili a konečně uviděla to jeho nádherné mužské tělo na které se chtěla přitisknout. Vší silou ho přitáhla k sobě a držela ho za jeho husté tmavě hnědé vlasy. Líbali se tak prudce, že jim tekla kapička krve ze rtů.
Jeho ruce mu sjely na její ňadra, na kterých vzrušením stály bradavky. Začal je líbat a ona se dál prohýbala. Najednou jí přestal líbat, kleknul si a prudce jí roztáhl nohy. Naklonil se zpět nad ní a chvíli si hleděli do očí. Oba věděli co se ted stane, ale nikdo z nich nevěděl, jak to bude dál.
První příraz byl tak prudký, že hlasitě zasténala. Stále si hleděli do očí, které se plnily stále větším chtíčem, který každým dalším přírazem rostl. Jeho přírazy už byly tak silné, že se prohýbala a ječela, však nechtěla aby to skončilo. Své nehty mu vzrušením zarazila do zad.
Postel se hýbala v rytmu jeho přírazů, stejně jako oba dva sténaly.
Ve stejnou chvíli dosáhli orgasmu, který byl tak slastný, že trval snad déle než kterýkoliv jiný orgasmus. Souložili tak náruživě, že po celém těle jim tekli čůrky potu.
Když dosáhli vyvrcholení, stále v ní ležel a koukal na ní chladným pohledem. Dýchali jako o život a ona mu chladný pohled opětovala.
Po chvíli se zvedli, oblékli si šaty, upravili se a bez jediného pohledu odešli do lidmi přeplněné místnosti. Každý z nich šel k někomu jinému a už nikdy se pohledem nestřetli.
Byl to však ten nejvášnivější, nejnádhernější, nejnecitelnější a přesto tak vzrušující sex.
Autor PoeziGirl, 29.07.2009
Přečteno 5677x
Tipy 11
Poslední tipující: Pythonissa__, Radek.oslov.Šafárik, Anewue, hypertenze, PANGÁSIUS, Bíša, Kamil Princ
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Slovo curky (jsem ne telefonu nemam diakritiku) me opravdu rozesmalo, slovo potucky by mozna bylo lepsi. K dilu, je to kratke a nudne, tohle zname vsichni tak proc o tom psat? Chtelo by to trochi vic fantazie, pribeh a zapletku. Jak nekdo soulozi umi napsat kazdy a staci jit na jakoukoliv erotickou/pornografickou stranku a ne sem.

07.11.2011 07:25:10 | YumeOokami

Je to fakt moc dobrý, hezky čtivé, a je jasné co se tam děje(bez zbytečných konvencí), díky Norbi.

21.05.2010 16:11:00 | Salamandr66

Stip.

02.08.2009 14:38:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí