Nechudom dezudabes

Nechudom dezudabes

Anotace: Vejneto no nemo sude chvalito jimene tuganej zabijačka i trochu jebání vřele doporučuji

Tego deňa presunol letca flinto na zemlu. Ten šméd lita a lital sral na mne i zemlu tak šel. Gula trefla až na po tretí aj na komoru. Jak pristal na zem prišlap sem ten jeg ksicht na vsetky strany na sráčky. Boty sem mol zasrytý tou jeho krvo. Aby ma baba nebojebalo begom som lit v rychtu primo do melny a tam stara na nej Dežo jebalky. Vytahl jsem flintu i gulu dal v nej za chvili vylitla a Dežem prešla. Zase vsude sracky i na starej jak kdyby to zas mela i nemela. Drzku sem jej porubal sem tam i zubo letalo. Pak sem ich v kupel odtahol jeho porezal na spalky do tasok som ich posukal a staru za cigimy poslal. Prodala smejdo jako jehneci naso kazdu z nafaslých denek ja prejebil. Jej ja prijebil co v salam moge taky porobit a tedy kus neotevira. I snedaci vecerom prijeli na torpedoch co pred pilnicou zohnli a chteli i maso i Deža. Tego ja nevidel i maso posliboval. Po stmivanu ja za drgnou počapil babu v krovi ju premluvil tam ju pojebil i krk podrezil. Libalo se jej to chcela jeste jedno na to nebylo časa. Vorubal sem je dranzirakom kusok starkej dal v patlanicu a zbytek na korbě za cigama dotah. Nic nedaly len slapotu ze prej zarobi. Svina se nevivedla jen jebat chcela kurit i chlast mogla. Treti den sem porubal i ju. Zandarky prisli se opitat z cego ja jesem na etom svete dal trocha gulasy i piti co po coure pozbyvalo vsetko vysaly pak mne v celku zatvorily svinaci. Tam ve tme me jebe tata Dežka kokotom ako slop primo do rite a ja som v nej.

A teď opravdu pondělí jsem byl na chalupě a sám radši bych tam s někým byl avšak nebyl.1
V.Nestojí.4
Pátek taky.5
Sobota pár si jich dám, bylo jich víc.6
Neděle je mi z nich nanic bylo jich víc.7
Autor umělec2, 28.12.2005
Přečteno 1519x
Tipy 1
Poslední tipující: Judita
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (7x)

Komentáře

Výše uvedenou povídku mi to nechtělo vzít, že prej chybí diakritika a to snad vadí? Mne teda né a to jsem autor.

04.01.2006 20:08:00 | umělec2

A který ten den píšeš povídky? Já to tam nikde nenašla.
:-)

04.01.2006 12:10:00 | infinite

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí