Pornografická

Pornografická

Anotace: Ptačí píseň o jeskyni

Jsem muž, zdravý muž. Je mi 30 let a sportuji.
Dost často chodím do posilovny. Moc mne to tam nebaví, ale dá se tam ledacos zažít.
Když jsem tam šel naposled, neodtékala zrovna voda v pánských sprchách a tak jsem zaběhl do vedlejších dámských. Nikde nikdo, tak proč ne. Sprchuji se a při představě jak mne tu někdo nachytá, se mi tak nějak staví.
Přichází dvě holky pořádně zpocené z předchozího boje ve squashi. Slyším, jak se hlasitě baví a svlékají ty svoje úbory. Co teď bude se mnou? Já s klackem, to bude ostuda. Vím, že jsou tady jen dvě sprchy, takže jedna z nich na mne jistě natrefí. Dávám si rychle studenou sprchu, ale nějak to nefunguje. Stalo se však to, co jsem nejméně očekával. Holky vlezly spolu do vedlejší. Ozývá se tam zvuk tekoucí vody a podivná debata. Jako šmírák jí naslouchám. Mohl bych odejít, dokonce nerušen, ale chci být tomu poblíž. Představa mne opět nabuzuje. Lucka Evě přikazuje, aby jí umyla záda. To se asi děje, ale po chvilce slyším vyjeknutí Evy: “Co to děláš?!“ „Nedalo mi to, tak jsem ti tam strčila prst. Máš ji takovou pěknou, číču. Ráda bych ti ji, a nejen ji, pořádně umyla. Jestli ti to vadí, můžu toho nechat.“ „No, když už si začala, tak to zkusím vydržet,“ ozývá se po chvilce. Vypínají vodu a cákají po sobě tekuté mýdlo. Patlaj to po sobě, třou si kozy o sebe, zkoušejí dát ty kundy k sobě. Vrážejí si do nich vzájemně prsty, roztahují jeskyně. Očividně se jim to líbí. Zkoušejí se lízat, ale pachuť mýdla nejde k duhu a tak pouštěj opět vodu. To bohužel způsobuje, že téměř nic neslyším. I když zřetelně někdo přikazuje, aby pustil větší proud. Nedá mi to a nakukuji do jejich koutu. Mají oči upřené do neznáma, hadici od sprchy v rukou a proud míří přímo mezi jejich nohy. Cáká a cáká. Vypadají jako v transu a vůbec mne nevnímají. A já tady stojím jako opařený a silně vzrušený. Tak tohle jsem ještě neviděl. Honím si kládu a mám pocit, že se to již nikdy nemůže opakovat a tak se snažím vlézt mezi ně. Neměl jsem to asi dělat, prostě jsem se udělal. Ještěže semeno doputovalo na záda Evy. Tak tomu jsem rád. Jejich trans po chvíli skončil a uvědomují si moji přítomnost. Nemluví ani jedna, ale přistupují ke mně. Dávaj mi sprchu, jezdí mi kozama po zádech i prsou. Rukama objížděj pyj a ten nabývá opět svoji mohutnosti. Ani mně to nedá, zkouším tedy hloubku jejich kundiček. Nezklamal jsem se jsou bezedné. Dávám do nich nejdřív po jednom prstu, pak sunu dva, skončím na třech. To je ta pravá velikost pro něj. Lucka se předklání přede mnou a tak máčím kládu do jejího průjezdu.
Netrvá to bohužel moc dlouho a obsah putuje tam, kde má svoje opodstatnění. Co však s Evou? Je mi ji líto. Byl jsem dvakrát a na potřetí se necítím. S povadlou okrasou stojím před ní a dívám se jí do očí. Ona se však k němu sklání a bere ho do pusy. Šourá s ním sem i tam a on zase ožívá. Hned jak si to uvědomí, dává se do pozice ne nepodobné té s Luckou. Co mám tedy dělat vrážím ho v ústrety nabízenému prostoru. Mrdáme o něco déle, jsem z toho velmi vzrušen, ale i unaven. Jsem v podobném transu jako byly i ony. Ani si neuvědomuji Lucky nepřítomnost. Dostávám hadrem ránu do zátylku a myslím, že je to od rozrušené Evy, ale bohužel je to správcová areálu. Nadává mi do sviňáků a úchylů. Vracím se nahý do pánské šatny. Při odchodu z posilovny nezapomíná před všemi na baru dát k dobru co jsem zač a tak mám odepřen přístup do fitka.
Autor umělec2, 30.12.2005
Přečteno 3652x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (7x)

Komentáře

Ti to řeknu a budem dva

31.12.2005 10:00:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí