Mrdačka

Mrdačka

Anotace: Láska na první pohled

Jdu po ulici a vidím ji před sebou. Má ji. Skoro v ten samý okamžik zjišťuji, že i já jeho. Mám takové divné pnutí, chce ven, vlastně ne, on chce dovnitř. Přidávám tedy do kroku, abych jí dohonil a navrhnul jí to. Jsem již na stejné úrovni jako ona, zdravím, představuji se. Moc ji to nebere. Jde nějak rychleji. Už skoro běžíme. Běžím. I ona. Tak by to dál nešlo, nastavuji jí nohu a jde přes ní k zemi. Přistála čelem. Představování máme již za sebou a tak neváhám ani chvíli a pokouším se stáhnout její kalhoty. Je docela vstřícná, nebo překvapená a ani se moc nebrání. Sice trochu křičí, to ale moje doma taky. Kalhoty má dost těsný a nechce se jim jít přes boty. Sundám tedy i tyto. Vidím krásný zadní žlábek, leskne se . Na zádech má pěknou loužičku jak se potí. Konečně je vysvobozená ze spodního prádla. Už vidím i její broskvičku. Ne moc velkou chvilku váhám a pokouším se zjistit její stav. Prsty rozšiřuji branku a druhé tam sunu. Mám docela radost z právě vykonávaného díla. Jde mi to pěkně od ruky. Ještě má na sobě tričko. Asi má pěkný visáky. Sahám tedy na ně a zjišťuji jak jsem se mýlil, jsou jak mramorové, chladná pevná, krásná. Umožním jim to, co té dole, tedy volnost. Ona nějak divně brblá, pokouší se zvednout, jsem galantní a pomáhám ji na nohy, tedy vlastně na kolena. Když už na nich je, nabízím to co jsem do té doby skrýval. Je trochu zaskočena mojí nabídkou a váhá. Já bohužel nemám moc času a tak jí pomáhám s úvahou pomocí facky. Nestačí jedna, ale po třetí se na to už skoro těší. Stejně tak já. Nejde ani tak o lízání, spíš pěknou kuřbu. Nějak moc mi v něm cuká a bojím se. Raději ho uvolňuji z pěkného sevření a stavím ji na nohy. Zvedám její nohu a sunu tam svůj střed. Chvilku se pohupuje počíná vzdychat. Doufám, že to jen nedělá ale já jsem hotovej opravdu. Opírám se o strom oddychuji zatím co ona se obléká. Byla to jasně láska na první pohled. Loučím se s ní s tím, že si na ni zase počkám. Druhý den jdu opět tam co jsem ji to slíbil. Jsou tam nějaký divný pánové co mne drapnou za ruce a kamsi mne vedou. Ptají se mne na minulý den, co a jak, ale co jim mám říkat, když na jméno sem se zapomenul pozeptat. Večer mne táhnou do místnosti prý na identifikaci, sunou mne mezi podivná individua. Přichází moje láska. Poznává mne téměř ihned. Je tam i její otec. I ten mi slibuje věrnost , že si na mne počká až vylezu z lochu.
Přišla i moje stará a ta jediná mi věrnost neslibuje a o to mi od začátku přeci šlo.
Autor umělec2, 05.02.2006
Přečteno 10288x
Tipy 7
Poslední tipující: piťura, Katherin Bidmonka, Breakthru, susana.de.plata, Judita
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře

pročítám si Tě
a bavím se u toho

12.02.2020 16:02:45 | piťura

...a tak jí pomáhám s úvahou,,,
Sem tam, hihihi...

Roboti píšou ODS - hmmmm, asi jsou taky mimo mísu.

04.12.2007 00:21:00 | Judita

seš dobrej!

14.10.2007 21:32:00 | susana.de.plata

Mě se to ve svý podstatě moc líbilo :)

31.08.2006 12:25:00 | Katherin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí