Cesta k tobě...

Cesta k tobě...

Anotace: Škoda,že to memůže být reálné...

Hodím na sebe rychle věci...jen kalhoty, svetřík...podprsenku a kalhotky hodím do batohu...
Ty už na mě čekáš venku...je krásný večer, lampy svítí do tmavých ulic a všude je božské ticho. Mám ráda takovéto klidné večery. Chytnu Tě za ruku, ty se tomu vůbec nebráníš...mlčky jdeme k Tobě, jen vzájemné pohledy a úsměvy nás cestou doprovází.
Už jsme u Tebe, odemykáš dveře a pouštíš mě první, líbí se mi tvé gentlemanské vychování...
Zavíráš...
Přitisknu Tě ke dveřím a začnu líbat - na rtíky,na krk,na ouška - povídáš:,, počkej,nespěchej tolik,, .
Odložíš si bundu a jdeš do kuchyně, ptáš se: ,, dáš si vínko,,? Volám na tebe z obýváku:,, ano,ale jen jednu skleničku, děkuji,, .
Sedám si do křesla. Přineseš vínko, pouštíš muziku, zapaluješ svíčky a sedáš si naproti mě.
Připijeme si - ptám se.. jasně říkáš a ptáš se na co? Povídám na vášeň a touhu... nechápeš, proč zrovna na tohle? Povídám - pochopíš během večera...
Sedíme naproti sobě, dívám se ti do očí a pošlu ti vzduchem pusinku - ne obyčejnou, ale pořádně vzrušující. Chceš si jít sednout ke mně - poprosím:,, zůstaň tam - naproti mě a dívej se,, poslechneš.
Prstíkem si přejíždím po rtíkách, jsou vlhké a ve světle svíček se krásně lesknou, druhá ruka sjíždí po krku,níž na prsíčka, začnu si je hladit...koukám se přitom do tvého rozkroku, jak to tam roste a tvrdne. Zajíždím rukou pod triko a zlobím i své kozičky, mezi prstíky si beru bradavky, jsou tvrdé jako kámen, ty ze mě nemůžeš spustit očka, povídáš:,, chtěl bych vidět jak si je zlobíš - sundáš si triko - moc prosím...,, jsem na tebe nejhodnější na světě - triko je dole...namočím prstík do vínka a kapičky nechám kapat na bradavky... pokračuji dál v provokování a ty přijdeš na to proč přípitek na vášeň a touhu.
V tvých teplácích je už tak malinko místa,že tě to nenechá klidně sedět...ale dělám jako by mě to nezajímalo i přes to,že bych na tebe nejradši nasedla a ojela tě v sedě na křesle...provokuji dál...
ruka mizí v kalhotách, zlobím si julinku, zajíždím prstíkem dovnitř a zlobím se...to už je na tebe moc - zvedáš se a jdeš ke mě... sundaváš mi kalhoty i já tebe svlékám, jsme u sebe - celí nazí - zasypáváš mě polibky po celém tělíčku, já si bráním jen jedno místečko, máš větší sílu a vyhráváš, odděláváš mi ruku z mojí mušličky a šeptáš - zavři očka lásko, teď něco zažiješ.
Roztáhneš mi nožky a klekneš si přede mě, vyšpulím na tebe mojí svatyňku jak to nejvíc jde, sjíždíš jazýčkem po bříšku dolů, níž a níž až na ni...první dotyk tvého jazýčku a já vzdychnu vzrušením...začínáš si hrát s mým poštěváčkem, jazýčkem zajíždíš dovnitř a ven - umíš to moc skvěle...pak mi jazýčkem přes ní jen lehce přejíždíš a zasouváš mi do ní prstík, pak druhý - vzdychám a šeptám ti - lásko je to krásný, prosím nepřestávej...anoo,ještě mi to dělej...a cítím jak to na mě jde, hlavu ti zatlačím více do klína a oddávám se vrcholu blaha...krááásný...sedím tam, zavřené oči a nechci se z toho probudit...ale ty neváháš ani minutu, tvůj klacek je krásně tvrdej, nadrženej...a už mi ho cpeš celého mlsného do mušličky...kouknu na tebe a šeptám:,, to nemyslíš vážně?.. povídáš:,,myslím koťátko,zavři očka vracíme se zpět do pohádky. Kundička je ještě celá horká z tvé pusinky a už si vychutnává tvůj ocas...klečíš přede mnou a pereš mi ho tam, je krásnej, vyplnil každé volné místečko, je jak šitý na míru pro mojí kundičku...
Líbáš mě na bradavky, hraješ si s mým jazýčkem...oplácím ti tvé zlobení...milování je nádherné, souhra pohybů, touha po tom cítit vzájemnou blízkost nás přivádí k šílenství...
Povídám, pojď si sem sednout ty...poslechneš...sedáš si do křesla a já si sedám na tebe - zády k tobě, beru do ruky tvůj ocásek a zasouvám ho do mušličky a začínám na tobě dovádět, moc se ti to líbí, bereš si do rukou moje prsíčka a mačkáš je a šeptáš mi do ouška...ano,ještě, ještě přidej, děláš to moc krásně...přidávám, mám ho tam na doraz, držím se tvých kolen a pořádně přirážím...už ... už je tak tvrdej a cuká v něm,že to všechno chce jít ven...sténáš, vzdycháš a křičíš:,, joooo,, všechno mi to nastříkáš dovnitř....
bylo to báječný povídáš...sedím u tebe a hladím tě.
Můžu si dát spršku ptám se?Ale jistě...utíkej...
Pak jdeš do vany ty...
Poprosíš mě abych zůstala přes noc, že mě chceš cítit vedle sebe,že se chceš se mnou probudit - souhlasím...uleháme do pelíšku...jsme jedno tělo - jedna duše...hladím tě po vláskách a tváři a ty usínáš . . . dívám se na tebe... už spinkáš...
jdu se obléknout a utíkám ti jako popelka...
ráno se probudíš a na polštáři máš vzkaz:,, děkuji bylo to krásné miláčku, víš kde mě najdeš - líbá Ninka,,
Autor Ninka, 21.02.2006
Přečteno 1786x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (6x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí