Počítačový expert

Počítačový expert

Anotace: Děj se odehrává ve firmě kde se zrovna stěhuje uživatelka počítače do jiné kanceláře.

Sedí v poloprázdné kanceláři, kde není nic kromě stolu a telefonu. Telefon už zvoní a ona ho zvedá, aby přijala příchozí hovor. Do místnosti během její ho hovoru vejde počítačový expert aby jí zapojil a nastavil počítač. Slečna mu pokyne, aby začal s instalováním počítače. Položí na stůl monitor, myš a klávesnici nechá dráty spadnout ze stolu dolů a sám se s počítačem vrhne pod stůl a by vše zapojil. Jen na půl ucha zaslechne jak se slečna baví velice rozvášněně a pochopí, že jde o nějakou dobrou kamarádku. Povzdechne si, protože stůl je ten nejnevhodnější, který může být. I když je veliký a prostorný je v polovině přepažen příčkou a tak tam pro počítač není až tak místa začne dráty šroubovat do počítače a je celý schován pod stolem protože je to opravdu rozlehlý stůl nevědomky přijede ke stolu slečna na kolečkové židli. Jak se přisunula ke stolu evidentně si neuvědomila, že pod stolem zůstal on a dál si povídala s telefonním sluchátkem. Došrouboval kabely a přemýšlel jak se dostat ven, když ale uviděl její stehna vykukující z krátké sukně jejího kostýmku řekl si že ještě chvilku posečká. Slyšel jak se slečna baví o nějakém vzrušujícím zážitku někde z dovolené odkud se vrátila. Jak začala té kamarádce vyprávět o svém zážitku, který byl asi hodně vzrušující její stehna se rozevřela a on uviděl její bílé krajkové kalhotky pod kterými se rýsovaly dva malé obloučky. Potichu pozoroval ten kousek bílé látky a jako by ho to hypnotizovalo pomalu zvedl ruku a dotknul se jejího stehna uvědomil si, že teď mělo následovat zbrklé cuknutí, ale žádné se nekonalo. Slečna byla natolik zabraná do svého vzrušivého vyprávění, že nepostřehla zda je to opravdový dotek či jen její vzpomínka. Hladil její stehna a pomalu se sunul k jejímu klínu a prsty začal přejíždět po těch dvou obloučkách, které se rýsovaly v jejím klíně. Jemně přejížděl po tom kousku látky který ho dělil od pohledu na růžové radosti. Židle se slečnou se zasunula úplně ke stolu a její stehna se rozevřely. Jen tak tak stačil zvednout ruku aby mu ji nezlomila jak to byl nečekaný pohyb, jeho ruka se tím pádem objevila na jejím podbříšku pod sukní ucítil okraj jejích kalhotek a pomalu se sunul zpátky k jejím vrcholkům, měl teď plný výhled do jejího rozevřeného klína, viděl jak se objevila na kalhotkách mokrá skvrnka, která dávala znát její vzrušení. Neviděl co se děje nad stolem, ale pořád slyšel jak vypráví o zážitku z dovolené a asi to byl opravdu rajcovní zážitek, když ho vůbec nezaregistrovala. Prsty hladil okraj jejích kalhotek a dotýkal se jemné kůže kolem nich, nadzvedl jeden okraj a odhrnul ho na stranu, vykoukla na něj polootevřená mušlička, která se leskla jak byla už mokrá. Lehce přejížděl po jejích koncích a cítil její chvění po každém přejetí prsty po kundičce, která se rozevírala a dychtila po naplnění. Měl tak dobrou pozici a ona byla tak blízko, že se přiklonil rty a dotknul se jazykem okraje poštěváčku. Uslyšel hlasité vzdechnutí, které ho nejdřív znejistělo, ale pochopil, že je naprosto zabraná do svého zážitku a nevnímá ho. Začal jazykem kroužit po pyskách kolem její dírky, jeho penis byl tak nalitý, že už se mu nevešel do kalhot a tak ho vysvobodil rozevřením zipu. Dál laskal ženino lůno svým jazykem a rukou uspokojoval své mužství, už dávno nesledoval jestli ho žena nad stolem vnímá či ne, byl naprosto pohlcen situací. Její zadeček na židli začal sebou mrskat sem a tam v posledních chvílích jejího vzrušení. Tušil, že za chvíli začne mušlička pouštět blahodárnou tekutinu a tak jazykem zajel co nejhlouběji a vylizoval ty nejvzdálenější místa v její mušličce. Najednou se její podbříško rozklepalo a z její mušličky začala vytékat teplá šťáva. Jazykem ji sbíral, aby ani kapka neunikla, když vylízal poslední kapku žena ještě pořád polo ležela na židli a slyšel jak říká do telefonu, byl to můj nejúžasnější zážitek. Proto se stáhnul a v tu chvíli někdo zaklepal na dveře. Žena zahlaholila do telefonu, "Už musím, ahoj“ položila s cvaknutím telefon. Řekla dále a rychle se zvedla jak se zvedla byla přece jen moc blízko stolu a praštila se stehny do okraje stolu a židle odjela dál. Slyšel nějaký mužský hlas a podle zabarvení poznal ředitele, byl rád že stůl má příčku protože nebyl vidět. Když žena odešla, asi vyprovodit ředitele vysoukal se z pod stolu. Ona se zrovna vracela od dveří a úplně sebou cukla, co tu děláte? Zapojil jsem vám počítač a usmál se na ní nejvřeleji jak jen uměl. Prohlédla si ho a řekla si v duchu, že je to celkem pohledný muž. Všimla si že má rozepnutý zip u kalhot a najednou jí cosi došlo a celá zrudla, ale jemným pohybem ho upozornila na rozepnutý poklopec. Také zrudl zatáhl za ten malý mechanismus a se slovy kdyby jste něco potřebovala stačí mi brnknout ...
Autor krlCZ, 22.02.2006
Přečteno 2934x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

Konečně pěkná povídka o erotice s kapkou sexu. Příběh neomšelý, volný s představou snění.
Skvělá povídka.

26.02.2006 11:41:00 | Anny

To je dobře napsané.

22.02.2006 17:16:00 | fungus2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí