Tajemná židle

Tajemná židle

Anotace: Co všechno můžete zažít, dámy, na obyčejné židli. :-))

Sedíš na židli, ke které jsi přivázaná a na očích máš šátek skrz, který nic nevidíš jen díky uším tušíš co se kolem tebe děje. Slyšíš nějaké hlasy, ale jsou za zdí. Sem tam zaslechneš jak někdo projde kolem, upozorní tě na to i závan vzduchu, který při tom rozvíří. Ucítíš na tváři něčí dech, připadá ti známý, ale nevíš komu ho přiřadit. Něčí ruce ti začínají rozepínat košili a v tu dobu uslyšíš docela blízko, dívčí vzdech, jakoby za tebou, ale nejsi si úplně jistá. Mužské prsty ti přejedou po ramenou, jsou určitě mužské, protože jsou velké a hrubé. Odhrnou košili, ta ale díky svázaným rukou nespadne na zem, cítíš jak visí na rukách. Jeho ruce přejíždí po celé tvé hrudi a zkoumají každičký kousek těla, cítíš jak pod těma doteky taješ a padáš černým prostorem, každý ten dotek je tisíckrát silnější, jemnější, vzrušivější. Najednou si uvědomíš, že někde za sebou ne možná vedle sebe slyšíš vzdechy. Bradavky prsů ti ztuhnou při představě, že kousek od tebe se dva lidé milují a při tom koukají na tebe svázanou, nevidomou a sváděnou. Vzdechy ustaly, i možná protože se ty prsty zastavily na tvých bradavkách a začaly je jemně masírovat, na tvých zádech jsi ucítila další ruce, ale nedokážeš určit, komu by mohly patřit. Tvá podprsenka se rozepla a košíčky se odepjaly od tvých ňader. Na rameni ucítíš chladný kov a zvuk podobný stříhání a opravdu podprsenka ti spadla do klína. Chvíli lituješ té krásné krajky, ale pak si uvědomíš, že jsi měla odepínací ramínka a tak se zase uklidníš a užíváš si ty jemné doteky na ňadrech a na ramenou. Jsi lehce nervózní z těch dvojitých doteků, ale hodně tě to vzrušuje, slyšíš trhavý zvuk tvého zipu jak se rozepíná, ale všechny čtvery ruce nepřestávají v laskání musíš se trochu nadzvednout, aby ti kalhoty ten někdo mohl stáhnout, teď jsi si už jistá, že je to další osoba. Trochu tě překvapí, že na stehnech ucítíš něčí vlasy, najednou ti dojde čí jsou ty ruce a vlasy, jsou páru co jsi slyšela někde blízko sebe. Jemné prsty, usoudíš, že jsou té slečny, ti jedou po stehnech, cítíš jemné škrábání jejích nehtů, jeden z mužů ti sebere polibek ze rtů a druhý tě pevně uchopí za prsa. Ruce ze stehen ti začínají stahovat poslední kousek krajky, který je na správném místě. Tvá mušlička, už tak je vlhká ze vzrušivých doteků a z pocitu, že netušíš co přijde. Na zádech ucítíš tepající teplý dotek, což ti nahrne krev do hlavy v tu samou chvíli ucítíš pyj i mezi svými ňadry. Tvé rty se v úžasu otevřou a lapají po dechu, mezi stehna se ti vedrala dívčí hlava a začala lízat tvoje mokré pysky. Pyje ti krouží po těle. Jak po zádech, tak po hrudi, cítíš jak o bradavku zavazuje mohutný žalud, tvůj dech je zrychlený a všude kolem tebe tma. Jen ty doteky, tak dráždivé a teplé. Jazyk se prodíral tvými pysky hloub a hloub, dráždil každé místečko kam se dostal, na rtech ucítíš něčí prst, zmocníš se ho, aby jsi aspoň na chvíli zadržela už tak dost zrychlený dech, ten se však vyškubne, ale vzápětí ucítíš na rtech něco mnohem většího a teplejšího otevřeš je a necháš penis zajet jak jen to jde a jazykem ho dráždíš. Druhý penis s rukama ti jezdí po zádech a po ňadrech, které jsou pevné jak kameny na cestě. Muž před tebou začne zrychlovat své pohyby u tvých úst a ty jazykem dráždíš celý jeho penis v posledních křečích ucítíš, jak do tebe stříká, lačně saješ, aby v něm nic nezůstalo. Vysune ho z tvých plných úst a hlava z tvého klína se zvedne a přisaje se ke tvým rtům a jazyk se začne dožadovat tekutiny ve tvých ústech. Cítíš na svých prsou její pevná prsa se vztyčenými bradavkami a vaše jazyky se milují v tvých ústech v mazlavé lahodné tekutině. Najednou tě někdo nadzvedl a ucítila jsi jak do tebe pronikl penis, byl to tak úžasný pocit, že jsi málem pokousala vzrušením tu ženu, vaše polibky jsou vášnivé tím víc, čím roste tvoje vzrušení z pronikání penisu do tvojí lastury. Uvědomíš si, že tělo té ženy se kýve trochu jinak něž ty a sem tam ucítíš dotek něčích nohou a dojde ti, že druhý muž si to rozdává s tou ženou, která tě líbá. Pohyby všech se zrychlují, vaše ňadra o sebe naráží a bradavky jsou ztuhlé, penis ve tvých útrobách je napnutý a zajíždí hluboko až ho cítíš na zadní straně lastury. V křeči do tebe začne stříkat svoji teplou tekutinu a zaplní s ní celou tvoji mušličku tak, že ti začne stékat i po stehnech. V okamžiku se na tebe zhroutí tělo té ženy a z její kundičky také začne vytékat sperma tobě na břicho, roztírá ti ho po břichu a častuje tě polibky. Ležíš na muži pod tebou a užíváš si ten nádherný pocit, který jsi právě prožila.
Autor krlCZ, 24.02.2006
Přečteno 3886x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí