Sen a nebo realita?

Sen a nebo realita?

Anotace: TO VÍM JEN JÁ.........

Byl jsem u ni na návštěvě povídali jsme si, hráli jsme karty a podobně jsme se kamarádsky bavili, ale najednou z ničeno nic se zvedla a řekla, že se jde osprchovat..dost mne to zarazilo ale budiž.. řekl jsem že na ní počkám a dál jsem seděl na posteli a přemýšlel...o tom jak přijde nahá a vrhne se na mě..a přitom jsem si byl téměř jistý že se to nestane... asi po 15 minutách přišla v županu a řekla ať se postavím..to sem začínal cítit příznivou situaci...postavil jsem se a ona se na mě přitiskla začala mě líbat....úplně mě utápěla hromadou něžných a dlouhých polibků, kterým vášeň ležela u nohou....bylo to úžasné… pomalu jsem jí začal rozvazovat župan… pod ním byla oblečena jen svoji krásou....strhla ze mě tričko a svalili jsme se do postele… z vášnivého líbání jsme pomalu přecházeli na mazlení a ochutnávaní všech částí lidského těla počínaje krkem a končíce u břicha a podbřišku...stále jsme odolávali pokušení postoupit dále a navzájem jsme se trápili dalším oddalováním samotného aktu...ona už se neudržela a tak bylo na mě abych ji ještě trochu potrápil...otočil jsem ji zase na záda...bránila se, ale hrubá síla zvítězila....ještě jsem se chvíli bavil ale pak jsem ani já nevydržel a zase jsme se převalili a pak jsme se společně oddávali rozkoši těch nádherných chvil... dokonalé propojení dvou lidských těl v těch nejodvážnějších polohách....pipipipipipipipi sedm hodin a vstávat do školy.
Autor JimmiV, 04.03.2006
Přečteno 1698x
Tipy 2
Poslední tipující: Kávový Poutník
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí