Fitness

Fitness

Anotace: Začátek ,,Cesty k tobě,,...jen ta reálnost chybí...tohle psal ten, kdo je daleko ode mě...chybíš mi poklade...jo společná fantazie...

Vyrazil jsem jako každý druhý den do posilky. Po nezáživném 20minutovém cvičení jsem si všiml asi 23leté holky, co cvičila opodál, měla krásný štíhlý tělo...větší prsa, blond vlasy, vypadala neuvěřitelně sexy při cvičeni vnitřních stehen, jak se dívala mým směrem a roztahovala nohama stroj a zase stahovala. Musel jsem přestat cvičit a na chvilku se předklonil aby si nevšimla, že se mi vzrušením začal zvedat v trenýrkách. Pořád jsem koukal na její lasturku, jak se na mně usmívala přes její vypasovaný tepláky.
Rychle jsem přešel na další stroj abych začal myslet na jiný myšlenky. A za chvilku byla zase přede mnou..tentokrát cvičila prdelku a já pozoroval jak ji smyslně stahuje a roztahuje. Už jsem se viděl jak ji zezadu ochutnávám až mě začalo mezi nohama příjemně šimrat. No jestli to tak bude pokračovat dál, asi toho moc nenacvičím.
Začal jsem posilovat bicepsy a najednou si přisedla naproti a začala posilovat její prsa...seděli jsme na proti, koukali vzájemně do oči a těžce vzdychali. Bylo to jako bychom se milovali, nebýt 3metrové mezery mezi námi. Začal se mi zase stavět do pozoru a jí to asi taky nebylo lhostejné, protože se ji pod upnutým trikem rýsovaly její krásný bradavky.
Docvičil jsem a usmál se na ni...opětovala můj úsměv a já povídám že už toho mám pro dnešek dost a jdu do sprchy. Vypadala trochu zklamaně. Ve sprchách jsem na ni musel myslet a příjemně mi u toho stál, představoval jsem si jak to spolu děláme...a bylo to silnější než já. Najednou jsem ucítil jak mě někdo pohladil po zadečku. Otočím se a to ona..prý jim teče studená voda, jestli se může přidat? Vzal jsem si ji do dlaní a objal. Začínám tě teď hladit po těle a líbat na ústa. Máme ze cvičení ještě prorýsovaný svaly, naše těla jsou jako jedno. Hltám v ústech tvůj jazýček a cítím, jak se mi rozkrokem otíráš o můj klacek...
Dám si na ruku trochu gelu a začnu tě hezky natírat od ramen, přes prsa, na bříško, a mezi stehna. Pak po tvém těle jezdím a hezky si tě umývám, až se tvý tělo pokrývá bublinkama. Otáčíš se mi zezadu a já ti vtírám gel do ramen, zádíček a na prdelku. Prstíkem ti přitom protřu tvou lasturku, aby ti taky krásně voněla. Slyším jak zasténáš vzrušením.
Teď si bereš do parády ty mně. Roztíráš mi gel po hrudníku, bradavkách sjíždíš mi na vypracované břicho a končíš na mém ocásku a masíruješ ho i s kuličkama najednou. Krásně mi přitom stojí v pozoru. Vlezeme si teď pod sprchu, necháme si splachovat gel z našich těl a vášnivě se líbáme. Cítím jak jsi celá nedočkavá a vzrušená... Pomalu mě odstrčíš a klekneš si ke mně...ani nečekáš, a začínáš ho vzrušeně olizovat po celé délce až ke kouličkám. Přitom si hladíš dlaní prsa a pomalu jedeš až na svou mušličku. Je na tebe krásný pohled. Vzrušeně masturbuješ a dlouze mi ho saješ. Myslím, že se zblázním vzrušením..
Postavíš se a otočíš ke mně zády...prohneš se v pase a vystrčíš na mě zezadu svou mušličku. Na co čekáš? Zašeptáš... Okamžitě si k ní kleknu a celou ji políbím. Začnu ji olizovat a zepředu masírovat. Líbí se ti to, slastně sténáš. Pak povstanu a přitom tě začnu líbat po páteři nahoru. Žaludem ti jezdím po kundičce...a hledám, kde je vstup do tvý vzrušený jeskyňky.
Už ho nahmatávám..a cítím, jak do tebe pronikám, dlouze zasténáš a já ho přirazím až do konce. Bez pohnutí v tobě setrvávám, aby sis ho hezky užila, je krásně vzrušenej, horkej. Začínám s ním jemně pohybovat dovnitř a ven a podbříškem se ti otírám o tvůj sexy zadeček. Sprcha mezi nás stříká, a kapičky vody ti stékají po těle...
Krásně u toho potichu vzdycháme aby nás lidi, co se sprchují okolo neslyšeli. Chytáš se trubek od sprchy a předkláníš hlouběji a hlouběji, skoro se dotýkáš podlahy. Nohy srazíš k sobě a já začínám nabírat rychlost a masíruju tvou úzkou jeskyňku. Moc se mi to líbí a hladím tě přitom na zadečku...pak jej svírám pevněji a zrychluju jako stroj. Cítíš, jak v tobě dovádí, jak v něm nádherně cuká, nemůžeš se toho nabažit.
Toho nečekaného vzrušení už je na mně trochu moooc. Sama to cítíš a vyklouzneš ze mně, klekáš si a bereš si ho do pusinky. Dlaní mi pohladíš kuličky a začneš mě rychle sát. Držím se stěn sprchy, voda mi stříká do obličeje. Cítím nadcházející explozi... tušíš to taky a pusinkou zrychluješ...prstíky mi ho pevně svíráš...a já už to neudržím a vyplňuju ti pusinku svým čerstvým spermatem. Labužnicky si ho vychutnáváš do poslední kapičky. Vzrušením se mi podlamují kolena, mám problém se udržet na nohou. Zvedáš se ke mně a dlouze a vášnivě líbáš... opláchneš si tělo a obličej a pošeptáš, že bys ráda pokračovala u tebe...a odbíháš se převlíknout do šatny...
Autor Ninka, 07.03.2006
Přečteno 2043x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí