Jak sem vo to přišel

Jak sem vo to přišel

Anotace: Povídka vo tom, jak sem přišel vo panictví a taky vo něco jinýho...

Budu vám vyprávět o mym prvnim sexuálnim zážitku. Ne, že bych se chtěl nějak vytahovat nebo vychloubat, ale spíš vás chci pobavit. Pro mě to však byl důležitý okamžik v mém životě. A proto: vžijte se do mé role a užijte si to!
To sem se takhle jednou ráno probudil (no, nevim jak vy, ale já se vždycky nejdřív probudim než začnu něco dělat). Vstal sem, voblík se a posadil se před komp. Asi to bylo pondělí anebo neděle, no to je jedno. Do školy sem prostě nešel. Mohla to bejt taky středa…
Tak sem prostě pustil ten komp. Divil se že to naběhlo, spustil se nemenovanej chatovací program a já zčekoval kdo je onlajn. Moc lidí tam nebylo (divný co?), ale pár se jich našlo. Byla tam jedna holka ze třídy, pořádná roštěnka. Každej do ní chtěl skórovat (já nebyl vyjímkou), ale proslýchalo se, že je ještě panna. A hned že prej co tu dělám a co že nejsem ve škole. A já na to, že se mi ňák nechtělo. Nebyla to taková ta lehká holka nebo frajerka, ani slušňačka, ale prostě jako já, člověk do pohody. Tak sem se jí zeptal jestli jako něco nepodniknem, když je venku tak hezky a takový ty kecy. A vona jako, že jo a že prej jestli nechci jít na dostihy, že jí to dost baví a tak. Já sem vyvalil bulvy a napsal, že dostihy sou muj život, že to miluju. Tak sme se domluvili, že za dvě hoďky dáme sraz na zastávce.
Vypnul sem komp a pustil bednu. Projížděl sem programy. Nikde nic nedávali tak sem tam nechal Chipa & Dala. Chvíli na to čumim a zjištuju, že se mi staví kláda. Tak jí vytáhnu a začnu si ho honit. Gedžitka byla na obrazovce docela často, tak to šlo docela dobře a já byl brzo hotovej. Vrátil sem ho zpátky do kalhot a vyrazil ven.
„Ahoj Audrey,“ pozdravil sem jí (menovala se Katharine, ale Andrey Hepburn byla prostě hezčí než Katharine Hepburn, tak to jinak nešlo).
„Ahoj Robe.“
„Hele, jak je možný, že sme se nikdy nebavili vo koních?“
„Já nevím,“ vona na to. „Tak jdeme, ať nepřijdeme pozdě. První dostih vždycky vyhraju.“
„Jo, jasně,“ řek sem ironicky.
Přijeli sme tam, koupili lupeny,prošli bránou a hned se hnali ke kurzům. Tak tam na to chvíli čumíme a vona povidá: „No, tohle je jasný. Vyhraje to Curly Sue.“ Kouknu na kurz (10:1) a odvětim: „To bych nedělal.“ „Uvidíme,“ odpověděla vona a vsadila to za kilo.Já si dal za pade Inseminatora v kurzu 6:1. Vydrápali sme se nahoru na tribunu a posadili se. Koně se začali šrotit u boxu.
„Jé, koukej ten tvuj je bílej. Jako Šemík.,“ rejpla si do mě.
„Hm…,“ zabručel sem nasraně. Za necelou minutu se po mojí levý ruce posadila nějaká holka. Mohlo jí bejt tak devatenáct. Nám bylo třicet dva… jako myslim dohromady.
No a koně vyrazili. Běželi kompaktně, nikdo nezaostával a nikdo nechtěl jít dopředu. Ten muj oř se sral někde vzadu. Do cílový rovinky vběhlo pole vcelku. Prostě divnej dostih. Nakonec vyhrála vo hlavu Curly Sue, Andrey vyhrála talíř, já to prosral a ta holka asi taky páč mrskla svym tiketem na zem přímo mě pod nohy. Tak sem se na ní usmál a povidám: „Copak, nedaří se?“
„Jak vidíš,“ vodpověděla smutně. Asi na to měla vsazeno dost prachů. „mohla bych se k vám připojit?“ vypadlo z ní najednou. A já se podival na Audrey.
„Samozřejmě, budeme jen rádi,“ vodpověděla vona, „bude větší sranda.“
„Díky.“
„Jasný. Tak pudeme do paddocku holky, ne?“ řek sem vesele a dal ruce holkám na ramena. Obě se usmály. Tak sem byl na dostihách se dvouma kočkama. Jo, abych nezapomněl, ta nová holka se menovala Audrey, ale nebyla tak pěkná, tak sem jí řikal Katharine… dobře, dobře… kecám ?. Byla to Kim.
Šli sme teda do toho paddocku a postavili se pěkně k plotu. Koně pomalu přicházeli, Audrey čuměla do programu a já Kim na nohy.
„Už to mám,“ vykřikla Audrey a vyrušila mě z přemejšlení.
„Jo a co?“ řek sem zmateně.
„Koně ne, co asi?“ zasmála se. „Vyhraje Citrus.“
„A co bys dal ty, Robe?“ vložila se do toho Kim. Kouknul sem se pořádně na koně a jeden mě zaujal.
„No, já bych dal tu dvojku. Podivej co se mu klátí mezi nohama. Myslim, že má chuť… po vítězství,“ řek sem. Kim se na mě podívala.
„Teda ty seš ale prase, Robe,“ řekla s úsměvem, šla a vsadila ho za sto pade. Já si ho dal taky a Audrey dala toho svýho valacha.
No, abych to dál neprotahoval (a dostal se konečně do finále), tak jen zmínim, že vyhrál ten štědře vobdařenej. Audrey s Kim se šly pak vychcat a já čekal před hajzlama. Stál sem tam asi dvanáct minut a pak mi došla trpělivost. Vešel sem dovnitř na ty dámský hajzly a začal je hledat. Čekoval sem kabinku po kabince až zůstala jen jediná. Už to mi bylo divný a ještě víc se mi nezdály ty zvuky, co se z ní ozývaly. Pomalu sem teda votevřel dveře. No co vám budu povidat, málem mi upadla dolní čelist až na zem.
Audrey seděla na míse s roztaženýma nohama, kalhotama pod kolena a tričkem vyhrnutym nad prsa a Kim jí rejdila v rozkroku. Jazykem jí dráždila poštěváček a Audrey nádherně vzdychala. Měla fakt pěkný kozy a mě začal tvrdnout vercajk. Nevěděl sem co dělat. Najednou Audrey votevřela voči a já se lek. Vona ale naznačila, že mám jít dál, tak sem nesměle vstoupil. Kim vstala a my sme se s Audrey na tom hajzlu vystřídali. Kim mi stáhla kaťata a úžasem zvedla vobočí, co se to na ní vyvalilo. Začala mi ho pomalu masírovat až byl úplně ve formě a pak mi ho začala blafat. Bylo to úžasný. Audrey se ke mně naklonila a já jí začal líbat na pusu a pak jak se pomalu napřimovala, tak jsem se dostával přes její ztvrdlý bradavky až k jejímu klenotu. Chutnala báječně. Ani sem si neuvědomil, že na mě Kim sedí a pomalu přiráží. Odstrčil sem Audrey a věnoval se Kiminým kozám, měla je menší než Audrey, ale za to pěkně do ruky. Vobě kóči se líbaly a já pořád neměl dost, nějak mě to chytlo.
Kim vstala a já taky. Audrey si sedla na mísu a Kim si na ní klekla a já k ní přistoupil. Chytil sem jí za zadek a pomalu sem ho do ní zapustil. Šlo to ztuha, ale nakonec to povolilo a já jel jak dráha. Ona ani nestačila vzdychat jakou měla práci s Audrey, která už byla celá mokrá. Přirážel jsem pořádně natvrdo a Kim to dělalo dobře. Za necelou minutku jsem se neudržel a poslal to do ní. Ona jen zavrněla jako kotě. Odstoupil jsem od ní a postavil se ke dveřím, jako že si vodpočinu. Ale ani náhodou, Audrey mi nedala šanci. Přistoupila ke mně, sedla si na bobek a začala mi ho žužlat. Nevim proč, ale bylo to příjemnější než vod Kim, jakoby byla zkušenější, ale to byla blbost (vrtalo mi to hlavou). Moje náčiní se vrátilo opět do pozoru a bylo připravený jít do akce. Trochu nešetrně sem jí chytnul a přiložil na dveře a začal jí líbat. Pravou rukou jsem jí dráždil poštěváčka a připravoval si místo. Byla krásná, chtěl jsem jí mít napořád. Zasunul jsem ho jemně do ní, zasténala. Výraz ve tváři však říkal: „Chci to!“ Dokonal jsem své dílo a unaveně se posadil na mísu. Kim s Audrey se začaly líbat a uspokojovat. Byl to nádherný pohled. Za pár minut sme se voblíkly a šli si vsadit na čtvrtej dostih (třetí sme propásli).
Tenhle dostihovej den byl ten nejlepší jakej sem kdy zažil. Nejenom, že jsem tam přišel o panictví a vyhrál dost peněz, ale našel tam svojí ženu. Ano, jsme s Audrey už dva roky spolu a nikdy bych žádnou jinou nechtěl. Kim se odstěhovala z města, ale stále se příležitostně stýkáme.
Autor the_carrion, 20.03.2006
Přečteno 3108x
Tipy 2
Poslední tipující: Pišák
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Akože dovi, dopo...

03.03.2008 19:15:00 | Sarazin Faestred

Pardon, to panenství mi ujelo, trošku jsem to nezvlád, omlouvám se... Co se týče pravopisu, ten je naschvál.

20.03.2006 22:51:00 | the_carrion

Pravopisu si ani tak nevšímám, i když mi to rve srdce :D
Jen malou poznámku, kterou si nemůžu odpustit a to je, že kluci nepřicházejí o panenství, ale o panictví :D

20.03.2006 22:35:00 | Anewue

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí