Erik

Erik

Anotace: Potkali se a zažili super sex

Potkali jsme se téhož dne pár hodin dříve. Zaujal mě na první pohled, byl okouzlující a přitahoval mě. Dali jsme se do řeči, zjistila jsem že, se jmenuje Erik, a že pociťuje totéž co já. Hned mě pozval k sobě domů a já přemožena svou touhou jsem šla s ním. Jeho byt byl v centru. Byl poměrně malý, ale útulně zařízený. Posadil mě na postel a rozléval šampaňské. Po mých rtech stékaly kapky a on je vášnivým polibkem setřel. Okamžitě jsem zatoužila po tom, aby byl uvnitř mne, začala jsem ho svlékat, ale on zachytil mou ruku a jemně ji políbil. Řekl mi, že ještě ne, že chce, aby to bylo vyjímečné.. Nachystal jahody. Lehla jsem si na postel a on začal touto studenou jahodou jezdit po mém těle, kroužit kolem bradavek. Až z nich byly tvrdé špičky, vymačkal na ně slaďoučkou šťávu z jahod. Vzal si ty špičky jednu po druhé do úst a začal je hýčkat svým jazykem a masírovat stisky zubů. Myslela jsem že vybuchnu rozkoší a touhou po něm. Políbil mě na šíji a já se zachvěla, jeho něžné polibky mě dováděly k šílenství. Sjížděl jazykem od šíje kolem pupíku až na cíl, mou kundu, kterou laskal. Celá jsem se začala svíjet v orgastické křeči. Přestal, smutně jsem se na něj podívala. Zeptal se mě, jestli mu věřím. Řekla jsem, že ano, i když nevím, kde se ve mně ta jistota vzala. Uchopil mé končetiny a jeden po druhém přivázal k posteli. Začal mnou procházet strach. Užívej si to, to jsou jeho slova.
Políbil mě na rty a naše jazyky se proplétaly jako hadi. Laskal mé tělo, hladil mě, cítila jsem jeho zduřený penis, uvězněný v kalhotách a toužící po lásce. Naznačila jsem mu, ať se přiblíží. Stáhl si kalhoty a uvolnil mi jednu ruku. Kroužila jsem jazykem kolem špičky jeho penisu, nahoru a dolů až ke kořenu si s ním pohrávala moje ústa. Sála jsem mu varlata naplněná semenem. Spokojeně si mručel. V jeho klacku začalo tepat a za chvíli jsem měla plná ústa teplého semene. Konec, ruku mi zase přivázal. Někam odešel a vrátil se s nožem. Přiložil mi ho pod krk. Jemně sjížděl mezi klíčními kostmi, cikcak pohybem pomalu a zkušeně až na prsa. Sjel na bradavku, kolem které kroužil. V oblouku se přesouval k druhé a po cestě udělal prudký tah, který mi poranil kůži, s této ranky vytékala krev. V očekávání, co bude následovat, jsem zadržovala dech. Celkem se mi to líbilo. Odhodil nůž, rozvázal mé nohy a vrazil svůj klacek do mé roztoužené kundy. Svůj pohyb tam a zpět zrychloval a přitvrzoval. Při tom mi hnětl prsa a líbal na krku. Rukama mi obejmul krk a tiskl, rozhodoval o tom, zda budu mít kyslík nebo ne. Potřebovala jsem dýchat, ale on nepovolil. Nepřestával s mým pícháním. Mé tělo v rozkoši potřebovalo dýchat a také se konečně nadechlo. Můj orgasmus dotáhl jeho. Oba znaveni po dlouhém a báječném sexu jsme si padli po boku. Jen jsme se hladili a líbali. Po oddychnutí jsem se osprchovala a začala oblékat. Mé kalhotky si chtěl nechat, hodila jsem mu je na postel. Oblečená jsem ho vášnivě políbila a dala mu za pravdu, že to bylo vyjímečné a nepopsatelné. Se slovy, že si to zase zopakujeme, jsem odešla. Od té doby se scházíme, vždycky na něj myslím a nemůžu se dočkat.
Autor Lesli, 05.04.2006
Přečteno 2533x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

mám stejný názor..na mě tam jsou moc tvrdé slovní obraty a celkově to na mě působí nepřístupně...=(

14.08.2006 15:00:00 | Hejky

Já myslím, že je to až dost tvrdý..čekala jsem něco jiného...a ta slova jako kunda...bych tam vůbec nedala...

15.04.2006 10:09:00 | Silent Storm

Skvělý.***

05.04.2006 16:08:00 | Meheš viliam

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí