Vykoupení ze zločinu

Vykoupení ze zločinu

Anotace: Zajímavé prostředí

Byl letní podvečer. Venku bylo příjemně a já měla rozvernou náladu. Toužila jsem po nějakém dobrodružství, po opuštění všedního okoukaného života. Moje přání se splnilo, možná až moc. S kamarádkou jsem šla do obchodního centra. Měla jsem na sobě triko s vyzývavým výstřihem a minisukni. Jen tak jsme se procházely po obchodech a líbilo se nám plno věcí, hned by jsme si něco koupily, ale na takové věci, jaké se nám líbily, jsme neměly peníze. Váhala jsem a snažila se svému nutkání něco ukrást ovládnout, nevyšlo to. Nenápadně jsem sbalila rtěnku a zastrčila do kabelky. Kamarádka už byla venku, když jsem odcházela z obchodu (naštěstí). Nenapadlo mě, a to byla osudová chyba, že své zboží mají chráněné čipy. Při odchodu se okamžitě spustily senzory a začal se obchodem rozléhat nepříjemný poplašný zvuk. Popadli mě za ruce dva hlídači a odvedli do pozadí obchodu. Jeden z těch hlídačů odešel a zanechal mě jen s tím druhým. Začal mě šacovat, v duchu jsem si přála, ať mi nezajede pod sukni (neměla jsem totiž kalhotky). Začal od horní části mého kyprého vypjatého těla. Chytil mě za ramena, postupoval níže, osahal mi prsa, jestli nemám náhodou něco v podprsence. Vzrušovalo mě to. Přejel mi přes pas, pak boky a nakonec stehna. Jednou rukou mi vjel pod sukni, dotkl se mé pičky. Zachvěla jsem se. Podíval se na mě a stoupl si. Přešel ke kabelce a celý její obsah vysypal na stůl. Vykutálela se z ní hromádka různých věciček. Mimo jiné okurek, kondomy, mobil a ta ukradená rtěnka, a dokonce parfém, na ten jsem mrkala jak opařená. Ten jsem neukradla, museli mi ho podstrčit. Nevinně jsem se na něj podívala. Vypnul zapnutý diktafon a řekl: ,,Chceš odsud vyjít s čistým štítem?" Odpověděla jsem, že ano a začínala tušit, co po mě bude chtěno. Přistoupila jsem k němu a chytla ho v rozkroku. Jeho penis byl ale bez sil. Zmáčkla jsem silněji a začala ho masírovat. On přikývl, ať pokračuji. Byl celkem pohledný, takže mi nečinilo žádný problém to udělat. Políbila jsem ho. Sedla jsem si na stůl a roztáhla nohy. Pár chloupků zdobících mou pičku se zalesklo. Vyzývavě jsem na něj pohlédla a on poklekl. S chutí začal mou kundu lízat. Sjížděl jazykem po celých pyscích, krouživými pohyby kolem klitorisu a zase zpět. Zajel svým jazykem až dovnitř a vpíjel své sliny do mého milostného otvůrku. Ke své práci přidal jeden prst a začal v mé dírce rajdit. Slastnými pohyby tam a zpět mě předpracoval. Moje kunda dokonale zvlhla a čekala na přijetí jeho penisu. Místo něj však v ní našel útočiště okurek. Byl většího obvodu, takže prožitek z toho, že ve mně brouzdá, byl báječný. Po pár tazích jsem to nevydržela a došla k orgasmu. Teď byla řada na mně. Klekla jsem si a vyprostila jeho vztyčený penis. Začala jsem ho třít rukou a laskat ústy. Druhou rukou jsem mu mačkala varlata. Pokračovala jsem rytmickými pohyby sem a tam... Penis začal tepat, po chvíli mě od prs až k ústům skropilo jeho teplé sémě. Vstala jsem a chystala se odejít. Zadržel mě se slovy: ,,Tím to není splaceno. Nejsem sám, zapomněla jsi na mého kolegu. On taky přijde!'' Kdyby se mi nelíbili, nenechám se vydírat, ale měli štěstí. Zůstala jsem. Jeho kolega přišel po chvíli, na nic nečekal a okamžitě mě políbil, nebránila jsem se. Byl hezčí a celkem příjemnější než ten první. Ptal se mě, jestli to dělám dobrovolně, že násilně to po mně nechce. Řekla jsem mu, že ano, a že se mi líbí. Pravil: ,,Jsi krásná šibalka.'' Na nic jsem nečekala a zalila jeho ústa vroucími polibky. Chytil mě za zadek, vyzvedl do náruče a sedl si se mnou na stůl. Seděla jsem na něm obkročmo a hladila ho po svalnatých zádech. Serval ze mě oblečení, aby se dostal k mému již zahalenému tělu. Jednou rukou po něčem hmatal za zády, druhou masíroval má vzrušená prsa. Naše jazyky byly jak dva hadi v milostném propletenci, kteří se o sebe vášnivě třou a nemůžou se pod vlivem touhy od sebe odtrhnout. Líbali jsme se zuřivě, ještě nikdy jsem nic podobného nezažila, bylo to, jak kdyby jsme se nemohli jeden druhého nabažit a chtěli čím dál tím víc, lépe to popsat nejde. Konečně jsme se dostali k vrcholu našeho milování, vrazil do mě svůj vzrostlý úd. Lehl si a já jsem si na jeho penis nasedla. Mačkal mi prsa, sténala jsem hlasitě, takže nás museli slyšet. Silou svých nohou jsem se na něm pohupovala a nadzvedávala výš a zase spět klesala. Přidávala jsem kvapně na tempu, aby bylo dosaženo mého uspokojení. Konečně se blížila ta vlna rozkoše, která nás sice vyčerpávala, ale naplňovala naši touhu. Po bombastickém orgasmu jsme padli vysíleni jeden vedle druhého. Spěchala jsem, tak jsem se zase oblékla a byla na odchodu, když mě chytil za ruku. Musím ti něco vysvětlit, to byla jeho slova: ,,Ten parfém jsem ti podstrčil já, chtěl jsem se s tebou seznámit, ale ostýchal jsem se tě oslovit." ,,Jak hloupé." Odpověděla jsem, že se neměl ostýchat, bylo by to potom jednodušší, ale že se na něj nezlobím. Když jsem se po pár dnech vrátila do toho obchodu, potkali jsme se tam. Už se neostýchal. Už spolu chodíme půl roku. Jeho kamarád hlídač mu mě závidí. Někdy si myslím, že mám štěstí na podivuhodná seznámení. Ale to je zase další příběh.
Autor Lesli, 25.05.2006
Přečteno 2549x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (6x)

Komentáře

Vždyť to nemusí být tak úplně ze života,ne?Ale někdy zcela výjmečně i podobná setkání někam vedou, třeba i k manželství.

26.05.2006 00:09:00 | Jahudkka

Tohle je erotická povídka v pravém slova smyslu. Jen nemám rád takové happy endy jako že s ním už půl roku chodíš. Nevěřím prostě, že k tomu takové rychlé sexy vedou :-?. Dělej ale odstavce, lépe se to pak čte. A ještě: ten borec jí podstrčil parfém a ne rtěnku, ne??

25.05.2006 10:06:00 | peťulka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí