Láska na třetí

Láska na třetí

Anotace: Juhuhu až se stydím :-)

Červen.
Byl opravdu krásný slunečný den, venku všechno kvetlo a až vtíravě vonělo. Lidé se radovali z opravdu pěkného počasí. Hanka ne… rozhlížela se kolem sebe, připadalo jí, že všichni jsou hloupě šťastní. Hanka měla zataženo, teda spíš to byl liják – vzpomínala jak jí včera ublížil její kluk, nebo spíše milenec. Ten frajírek jí jako první v sexu moc a moc naučil. Ač se to na dámu nesluší tak si uplivla: „Choval se ke mně jak ke kusu hadru a šel spát s jinou, k tomu si vybral takovou tlustou blondýnu s prasečím rypákem.“ Když si na ní vzpomněla, musela se pousmát: “Jsem zvědavá, jak ten můj už bývalý machr z ní bude nadšený, až se ONA rozvalí na záda a roztáhne ty jitrnice, cha já ji znám, je hrozně líná a navíc se jí zdá všechno perverzní.“ Hanka dál bloumala po parku, vedoucí si svůj duševní monolog: „To já jsem se od svého učitele sexu učila rychle, brzo jezdila na koníčku jak nejlepší žokej a kouřit mne též naučil během pár dní, tedy spíše nocí, jak prostitutku a jak sem mi to zpočátku nelíbilo, když mi stříkl do pusy tu mužnou kořeněnou lávu. Ale on mi přidržel hlavičku a já musela. Teď už se mi to líbí a vše vysaji do poslední kapky.“ Hanka mudrovala, proč mu nestačila. Vždyť byla pohledná holka, teda spíše takové rozčepýřené 16tileté ptáče – tmavé vlasy se jí kroutily pod lopatky a když nahá zatřásla hlavou, tak jí kroutící se pramínky překryly pevná kulatá ňadra, byla spíše menší postavy, ale to nebylo na závadu, alespoň si s ní muži mohli dobře pohrát. Prostě byla přece normální holka, jak říkaly naše babičky – krev a mléko, štíhlý pas a oblé boky, výrazná tvář divoženky. Tak proč? Haničce se už přestalo chtít plakat a začala odlepovat oči od rozbitých dlaždic, když v tu chvíli ji někdo zezadu chytne za pas a zvedne do vzduchu…. “Fuj, to jsem se lekla!“ zakvičela Hanina. „Ahoj Hanče, nevřešti!“ se smíchem ji pustí na zem její známý z pařeb, jménem Petr. Vedle něj se na Hanku šklebí nějaký jeho přerostlý kamarád: „Čus kotě, já jsem Martin.“ Hanka se v mysli ušklíbla nad tím přitroublým oslovením: “Hm, já jsem Hanka.“ Odvětila.
Když kluci zjistili, že je Hanče jen tak zbůhdarma brázdí městem, tak jí pozvali k sobě na video. Hanka bez rozmyslu přikývla a šli. Vůbec jí hlavičku naivní nenapadlo kluky podezřívat z vedlejších úmyslů, vždyť už od malinka se bavila spíše s opačným pohlavím, s tím něžnějším – těma zmalovanýma slepicema, si nikdy příliš nerozuměla. Prostě šla… ve svém přání zapomenout na TEN podraz. Dorazili k Petrově vile, tedy k vile jeho rodičů, kteří byli prý do druhého dne u známých. Hanka šla po mramorových schodech a říkala si, jak se ten Péťa má, bydlet tak v pěkném domě a ještě mít dozorce – rodiče někde v trapu. Martin pustil film, akční střílečku a Petr šel vyrabovat tátovi bar. Donesl láhev bílého a tři krásné skleničky na dlouhých nožkách. Ťukli si a Hanka si nechala klouzat do krčku ten lahodný studený nápoj s mírně ovocnou vůní a chutí. Ach, tak se jí ulevilo, konečně se zas cítila normálně a ne jak odhozený vajgl. Dlouho se však na film nedívali… najednou kluci byli pořád blíž, až Hanička cítila jejich mužnou vůni a po chvíli i ruce, o nichž nevěděla, kterému ze samečků patří. Byla jak omámená, ne nemohlo za to víno, snad to byla ještě doznívající ukřivděnost smíšená s touhou nechat se milovat, nebo jen jednoduše její mladé tělo reagovalo na atmosféru prosycenou chtíčem. Hanka si je stačila ještě naposledy prohlédnout, než upadla do té bouře smyslů. Oba byli opravdu pohlední, 21letý hřebečkové. Petr střední, štíhlé postavy, kaštanových vlasů a sympatické raráškovské tváře, Martin, hmm... Martin byl tmavovlasý, vysoký a hrozně široký v ramenou, zjevem jak vypadlý z toho právě běžícího akčního nesmyslu, tvář měl porostlou dvoudenním strništěm, které Hance připadalo taaak sexy. Pak už začala vnímat spíše jinými smysly než-li očima. Ani nevěděla jak ji svlékli z jejích letních šatiček, ale najednou před nimi stála nahá a z jejich žhavých pohledů se jí zahrotili růžové bradavky a v klíně ji začalo bolet touhou – oba na ní zírali a vydávali souhlasné mručení a bezostyšně si prohlíželi každý centimetr jejího svěžího těla. Martin se najednou zprudka zvedl a vzal ji do náruče a odnesl na velkou postel, na kterou ji spíše hodil, než položil a prudce ji začal líbat, sál jí rty a jazykem naznačoval, co ji čeká. Zdálky slyšela Petrovo kroky a pak… pak už na svém těla cítila čtyři chlapské ruce, které ji hladily a stahovaly malé kalhotky, které už beztak byly celé promočené její šťávou. Martin ji líbal a kousal do krku, cítila, jak jí strniště rozdírá hořící tváře a Petr pomalu roztáhl její nohy a jazykem vylízal zbylou šťávu až z nitra její štěrbinky. Celá roztřesená vztáhla ruku po Martinově nabijáku, který už trčel jako stožár pod jeho pevným chlupatým bříškem. Pokochala se pohledem jak je nalitý, pevný a strčila si naběhlý žalud mezi rty. Pro Petra, který na chvíli přestal ochutnávat klín, to byl natolik vzrušující pohled, že ho do Hanky prudce vrazil až popojela po chladivém prostěradle. Pak se stala z trojice nekontrolovatelná změť údů, rukou a úst, která hladila, svírala, sála, vydávající vzdechy a vůni nabitou tím nejzákladnějším co je v nás. Muži svou oběť, rozklepanou vjemy, uspokojovali tvrdě i něžně až se cítila jak pomatená. Sledovala jakoby mimo své tělo, jak nyní Martinovo penis do ní vstupuje hluboko až po kořen a Petr jak má zrůznělý obličej slastí, které si užíval mezi jejími oteklými rty. Šílela rozkoší a vypínala se jak luk v orgasmu a zrovna při jednom nádherném stahu, který jí rozechvěl celé tělo, najednou oba muži přesně ve stejnou chvíli vybuchli a cítila jak se jí až po okraj zaplňuje rozedraná mušlička a zároveň málem nestačila polykat semeno, které proudilo do pusy, až přetékalo přes zrudlé rty. Ach... ano bylo to tak krásné, možná pro mnohé k odsouzení, ale snad i proto neopakovatelné. Leželi dlouho, zpocení a unavení… až za okny byla tma. Pak Hanku dovedli až k domovu a polibkem stvrdili své malé velké tajemství. A světe div se, své tajemství přes své mládí udrželi a tím ztvrdili svou krátkou, ale silnou lásku na třetí.
Autor Jahudkka, 25.05.2006
Přečteno 4899x
Tipy 6
Poslední tipující: Puck, Blázen? =), cevert
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (6x)

Komentáře

Fakt pěkný...

12.04.2008 14:37:00 | Puck

Téda, vy jste na mě hodní... hm jsem také naladěna :O)

02.04.2008 00:20:00 | Jahudkka

nádherný čtení, malování 1***

27.11.2007 11:17:00 | cevert

Tak to je detektivka. Děj se stupňuje přichází drama a rozuzlení.Supr erotické čtení. Budu muset též přtvrdit.

01.06.2006 17:45:00 | umělec2

Člověk o spoustě věcí sní, ale když je dosáhne, neví co s tím. Nabrnkla si erotickou strunu a hrát na ní musím nyní sám. ..........škoda.

01.06.2006 13:50:00 | Ďábel sám

Já jsem posedlá obojím, je zajímavé, že jsem takový úchyl, že když je milování romantické tak jsem na něj schopna během pár dní zapomenout,zatímco na pořádnou (s prominutím š... člověk vzpomíná roky...Ovšem tímto nepotvrzuji autobiografii tohoto "díla" :-))).Jarko - vždy mne dostaneš svými komenty, cha, dělej piš, chci tě strášlivě a hrůzyplně zkritizovat :O))).

29.05.2006 14:39:00 | Jahudkka

300 lidí je posedlých sexem proti 100 posedlých romantikou...ha, ha, ucpala jsi díru na trhu

29.05.2006 11:27:00 | Jarky

Á má láska tu drze okukovala!Děkuji ty můj krutý kritiku!

28.05.2006 17:32:00 | Jahudkka

Díky, jsou to takové nesmělé pokusy,ale ono sa to snad podá :-). Alespoň někdo mě potěšil, můj partner včera četl, co jsem napsala a řekl, že se mu líbila jediná básnička - Chtíč, dost mě to zasáhlo, od nejblížších se to snáší těžce, ikdyž je to asi lepší než kdyby lhal.Pac :-).

26.05.2006 14:18:00 | Jahudkka

Jseš lepší než Nesvadbová,dobrý konec.

26.05.2006 12:37:00 | Jarky

Jo! Takové povídky rád čtu. Jsou tak nějak něžně vulgární, je v nich všechno a na konci není žádné najivní rozuzlení. Ještě nějakou přidej a odvaž se, hihi. Pa.

26.05.2006 07:18:00 | peťulka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí