Krásná Juliette

Krásná Juliette

Anotace: Milování dvou žen - tedy Francouzky Juliette a mě

Když jsem se ve škole dozvěděla, že u k nám přijedou studenti z Francie na výměnné pobyty, byla jsem moc ráda. Byla to dobrá příležitost, jak si procvičit francouzštinu a navázat nějaké nové kontakty.
V sobotu ráno jsem společně se svými spolužáky jela na nádraží čekat na francouzský autobus, po příjezdu nám byl každému přidělen jeden student a našim úkolem bylo poskytnout mu na následující dva týdny ubytování.
Byli to stejně staří, sympatičtí lidi. Kluci měli ve většině krásné tmavé vlasy a uhrančivé oči, holky vypadaly velice smyslně a hlavně měly šmrnc. Hned na první pohled bylo poznat, že nejsou Češky, měly k oblečení zvláštní doplňky, pěkné pásky, bižuterii, boty...
Protože jsem bisexuální, samozřejmě jsem se těšila na to, jaká studentka mi bude přiřazena...
Hned na první pohled jsem si všimla krásné holky, měla nádherné do pasu dlouhé černé kudrnaté vlasy, krásné hnědé oči s hypnotizující jiskrou, sexy postavu - zadeček i prsa pěkně kulaťounké tak akorát do ruky, dlouhé nohy, roztomilé bříško.... Bylo vidět, že je v kolektivu oblíbená, na všechny se sladce usmívala a pořád se s někým bavila, měla výraznou gestikulaci a mimiku...
Zatoužila jsem po tom, aby právě ona byla tou, která bude u nás, ale moc jsem v to nedoufala.
Když konečně došlo na rozřazování studentů, sledovala jsem, ke komu jde, pořád jen stála u autobusu s taškou v ruce, až k ní přišla jejich učitelka a ukázala směrem ke mně, ona se na mě usmála, vzala kufr a tašku a šla za mnou... Představila se mi jako Juliette a přivítala se se mnou krásným francouzským způsobem - pusou na obě tváře. Krásně voněla... Hned jsem jí pomohla s taškama a zavolala nám taxík. Byla hrozně sympatická a příjemná. Je jí 17, stejně jako mně, naštěstí v taxíku nebylo žádné trapné ticho, povídala mi o cestě a že se těší, co zažije atd... Doma už jsme pro ni měli připravený oběd na přivítanou. I mí rodiče z ní byli nadšeni, ale nejšťastnější jsem z ní byla já. Pořád se na mě tak krásně usmívala... Když jsme spolu mluvily, neustále jsem hledala záminky se ji dotýkat atd... Až se u nás trošku zabydlela, nabídla jsem jí procházku městem s návštěvou bowlingu a pizzerie, nevím jestli to hrála, nebo jestli byla opravdu tak nadšená, ale stále říkala, jak se jí to tu líbí, jak máme pěkné město a sympatické lidi a taky že je moc ráda, že bydlí u nás, protože mí rodiče i já jsme úžasní atd...
Občas sice došlo k jazykovému problému, protože Juliette mluvila strašně rychle, ale o to byla naše konverzace milejší a zajímavější. Po skvělém bowlingu a výborné večeři v pizzerii jsme byly obě dost unavené, takže jsme jely domů. Jul se šla sprchovat, když vyšla z koupelny, koukala jsem na ni jako na zjevení a nebyla jsem schopna ničeho - jediného slova, ani jsem nedokázala odvrátit oči, snad jsem na chvíli přestala i dýchat, byla nepopsatelně krásná a sexy... Oblečená byla jen v bílé saténové noční košilce, která nechala krásně vyniknout jejím dokonalým ňadrům a snědé pleti, nádherné vlasy měla čerstvě umyté a rozpuštěně, kudrnaté pramínky se ji kutálely po zádech a pažích, v očích ji plály plamínky... Pár vteřin jsem na ni tak zírala... Pak mě poprosila, jestli bych jí nerozčeslala vlasy. S nadšením jsem souhlasila, posadila jsem si ji před velké zrcadlo u mě v pokoji a česala. Vlásky i kůže ji nádherně voněly... Byla nekonečně přitažlivá a já jsem po ni hrozně toužila. Vypadala jako francouzská princezna, chtěla jsem se jí dotknout, mazlit se s ní, hýčkat její bronzovou pokožku...
Když jsem ji dočesala, šly jsme si lehnout. Jak já jsem byla v tu chvíli šťastná za moje velké letiště.. Mohla jsem ji tak mít vedle sebe celou noc a vnímat aspoň její vůni a dech. I když jsem si to hrozně přála, nedoufala jsem, že se stane to, co se stalo... Je pravda, že se na mě celý den usmívala a byla nadmíru přátelská, ale přikládala jsem to její temperamentní povaze...
Když jsme ulehly do peřin, navrhla mi, jestli bychom si spolu nemohly ještě chvíli povídat, samozřejmě jsem nic nenamítala, ze začátku jsme se bavily jen o blbostech, pak mi spiklenecky oznámila, že její oblíbená hra je něco jako v češtině vadí - nevadí. Ten nápad se mi zamlouval, takže jsme hned začaly. Celkem mi vyrazilo dech, že její první otázka byla, jestli jsem někdy spala, nebo jestli bych chtěla spát s holkou. Ta potvůrka ani nevěděla, jak mi svou otázkou nahrála, řekla jsem jí, že ano, položila jsem ji stejnou otázku, odpověděla "No, mais je veux" (ne, ale chci) V očích přitom měla zvláštní plamínky..., smyslně si olízla ret a pohrávala si se svými roztomilými pramínky, dál jsem už na nic nečekala, tohle pro mě byla jasná výzva... Nevěděla jsem, jestli ji mám nejdřív něco říct, nebo rovnou začít, ale vzhledem k tomu, že jsem v té chvíli úplně zapomněla jak francouzsky tak i anglicky, rozhodla jsem se pro tu druhou variantu.
Pomalu jsem se k ní přiblížila, pohladila ji v jejích ještě vlhkých vlasech a podívala se ji hluboko do očí, ona jen lehce přikývla, přivřela oči a lehce našpulila rty... Byl to snad můj nejkrásnější polibek v životě. Ze začátku jsme se líbaly dost pomalu a nejistě, pak jsme však přidaly na rychlosti a intenzitě až jsme se dopracovaly k nádhernému vášnivému polibku. Líbala fakt světově - asi proto francouzské líbání.... Na své hrudi jsem cítila tu její, zrychloval se jí tep pod mými polibky a doteky... Po dlouhém líbání jsem sjela rty trochu níž na její ouška, krk a do výstřihu, dech se jí stále zrychloval a z jejích úst vycházelo slabounké sténání. Sundala jsem jí tu její košilku a chvíli zírala na to nádherné tělo, na kterém byla už jen bílá průhledná tanga, která ukazovala úzký proužek v Juliině rozkroku. Rty jsem se ji přisála na její stojící bradavky jako mimino, sála jsem je a olizovala, Juliino sténání bylo čím dál hlasitější, ještě že rodiče mají ložnici o patro níž na druhé straně domu. Když jsem si pořádně pohrála s jejími dokonalými ňadry, mé rtíky jely níž na její pupík, vtom Jull roztáhla nožky, čímž mi dala jasný signál, chtěla jsem ji ještě chvíli dráždit, takže jsem ji líbala na vnitřní straně stehen a na jejím pahorku přes ta titěrná tanga, nepopsatelně krásně jí její kundička voněla..., pak jsem to nevydržela a rychle jí je sundala, v pokoji svítila jen lampička a její roztažená broskvička se krásně leskla v šeru pokoje... s chutí jsem se do ní pustila, ze začátku jsem jí libala jen její proužek chloupku, pak jsem jí líbala velké pysky a dala jsem svůj prstík k vchodu do její komůrky, byla úplně mokrá, snad nikdy jsem se nemilovala s holkou, co by byla tak strašně moc vzrušená, její sténání výrazně zesílilo, když jsem svůj jazyk přesunula z velkých pysků na malé a pak na poštěváček, kmitala jsem jí špičkou jazyka na poštěváčku a ukazováčkem dráždila vchod... cítila jsem, že za chvíli se udělá, chtěla jsem to ještě trošku oddálit, tak jsem ji začala lízat celou její tekoucí kundičku, od análku až po poštěváček, tam a zpátky... voněla a chutnala báječně, nemohla jsem se jí nabažit. Za malou chvíli už přímo křičela slastí a chvěla se ve své orgastické křeči... chvíli jsem ji líbala na rty, než se trošku uklidnila, ale pak jsem svou pozornost zase zavedla na tu její stále tekoucí a vonící studánku, zavedla jsem ukazováček do její horké a uzounké pochvy, Juliette se začala divoce napichovat a sténala "encore" (ještě) postupně jsem přidávala prsty, až jsem je tam měla čtyři a pátým palečkem jsem dráždila její poštěváček, Jull si to krásně vychutnávala, její výkřiky byly stále hlasitější, až jsem jí musela dát polštář na ústa, bylo to právě včas, protože to bylo ve chvíli jejího druhého orgasmu... Jull tekly po tvářích malé slzičky a z úst se ji kromě vzdychání linulo krásné slovíčko "merci..."
Když přišla k sobě, strhla ze mě košilku a začala si všímat mého vzrušeného těla, byla jsem napnutá jako drát, líbily se mi její ze začátku nesmělé a nevinné doteky, jakým něžným a přitom vášnivým způsobem se seznamovala s mým tělem... byla jsem nekonečně vzrušená a plná touhy... způsob, jakým mi lízala mou kundičku, mě nepopsatelně uspokojoval, a to, jakou explozi ve mně vyvolaly její prstíky, se taky nedá popsat... Moje orgasmy na sebe nenechaly dlouho čekat a polštář na utlumení výkřiků vášně jsem potřebovala taky... pak jsme si jen tak lehly naproti sobě, roztáhly jsem nožky a koukaly jsme se jedna druhé, co krásného skrývají naše klíny, z něžného hlazení se vyvinulo dráždění poštěváčku a vsouvání prstíků, takže jsme měly nakonec ještě každá jeden úžasný orgasmus a přímo ve stejnou chvíli, cítila jsem se nepopsatelně, byla jsem někde vysoko v oblacích a v náručí jsem svírala mou krásnou nahou Francouzku!! Ještě jsme se chvíli mazlily a pak jsme obě vyčerpáním usly...
Našich dalších následujících 13 nocí probíhalo podobně, mimo to jsme se také dobře spřátelily i po duševní stránce-.
Nemůžu se dočkat na prázdniny, kdy za mou nádhernou Juliette pojedu do Francie, obě už se těšíme hlavně na noci, které si všechny užijem plnými doušky...
Autor kacul, 11.06.2006
Přečteno 5217x
Tipy 10
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, poetická ilona, myší královna, Aaadina, Ali..., GirlFromTheRain
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (13x)

Komentáře

Jejku,konečně človíček,jenž je naladěn na stejnou vlnu jako já.Ach ty něžné,šťavňaťoučké,laskající ženy plné vášně a vzrušení za doprovodu hvězd a dobrého vínka ve sklence...až do svítání...hm...líbezné.Ilona

26.07.2009 03:36:00 | poetická ilona

Tak tohle mě fakt dostalo...Je fakt že slohově by to šlo líp, ale lépe popsat to, co popsáno bylo, by asi nešlo. S názorem na tvůj talent souhlasím...Fakt super...Jako bisexuální puberťačka můžu říct, že závidím :-) Fakt bomba...

28.04.2007 22:26:00 | GirlFromTheRain

Že to bylo napsané podle skutečnosti se prostě pozná.. ;o) , ale i po stylistické stránce mě to zaujalo. Dá se tam najít poměrně dost překlepů, ale to bývá. Jsem trochu na vážkéch u jednoho detailu, a to zkratky " a tak dál" před trojtečkou (atd...). To je poměrně hodně neobvyklý prvek, ale naštěstí ti je asi jasné, že v popisu erotické "akce" by už tahle zvláštnost vyzněla pěkně divně (mírně řečeno ;o). Takže je to jasné.. 100%ní ;o)
P.S.: Je to můj soukromý názor, ale byla by docela škoda, kdyby takhle šikovná dívka úplně zanevřela na muže (promiň ten dvojsmysl, nemohl jsem si pomoct ;o)

19.11.2006 05:19:00 | Dermgen

Je to fakt poutavě napsané, mrzí mne jen, že jsem to nezažil, já však to s chlapem ani zažít nechci. Ženy jsou v tomto trochu jiné. Začátek tedy nic moc, to však průběh vynahradil plně.

20.10.2006 10:58:00 | umělec2

JE to hustý, úplně super, to jste si to teda musely užít vy dvě kočičky.
:-)

13.07.2006 17:44:00 | Fonzi

Moc krásné, nežné... Slohově by to možná někde chtělo malinko dopilovat, ale to byly jenom detailíky. Dávám stovku, protože tuhle povídku jsem si užila. Strašně se mi líbilo, jak jsi Francouzsku popisovala. Člověk si ji pak dokáže tak krásně představit... Takže jen tak dál. ;o)

12.07.2006 21:38:00 | nobody

mocc krásný, takový vzrušující a jemný,

07.07.2006 00:29:00 | Melfëa

Moc jemné a vzrušující téma a taky dráždivě napsané. Snad trochu zidealizované, ale pourquoi pas? *

13.06.2006 10:43:00 | peťulka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí