Zakázané ovoce

Zakázané ovoce

Anotace: Milování na veřejném místě... Koho by to nelákalo? Ale jen ti odvážní se to někdy rozhodnou zkusit... tak čtěte, inspirace není nikdy dost. ;o)

Stála jsem před kinem, ještě s mobilem v ruce, napůl promoklá a na kost zmrzlá. Abych nezapomněla, tak navíc k tomu i šíleně naštvaná. Moje „drahá polovička“ si nejdřív usmyslela, že mě vytáhne na jakousi akční blbinu, a pak si mi s klidným srdcem zavolala, že nepřijde kvůli strašně důležitým pracovním problémům.

Chtěla jsem se otočit na podpatku a vrátit se domů s tím, že mu to pak ještě spočítám. Ale pak se mi to rozleželo. Lístky jsem měla v ruce a přece jen mi bylo líto peněz, které jsem za ně u pokladny multiplexu uvalila. Třeba to nakonec nebude tak špatný. Koneckonců ve dvaadvaceti jsem byla dost stará na to, abych to v kině ty dvě a půl hodinky i s reklamou vydržela.
Nechala jsem si natrhnout vstupenku od sympatického mladíčka a vybrala si ten správný sál. S tímhle jsem měla vždycky problém. Můj orientační smysl nestojí za nic. Nakonec jsem se úspěšně ocitla na svém místě.

Dosedla jsem do měkké, pohodlné sedačky a zabořila se do opěradla. Film už pomalu začínal, ale v sále bylo pořád poloprázdno. Poloprázdno je snad i nadnesený výraz. Mohlo tam být všehovšudy dvacet lidí. Nejspíš jsem se ve svém odhadu, co se kvality snímku týče, moc nespletla. Zavřela jsem oči. No co, když tak se alespoň vyspím…
A nejspíš by se mi to i povedlo, kdyby o můj nos nezavadila příjemná vůně. Tipla bych to na francouzskou kolínskou. Rozlepila jsem víčka a natočila hlavu napravo. Do křesla vedle právě dosedal muž. Zhruba osmadvacet let, ale možná o něco starší. V přítmí se tyhle věci špatně odhadují. Tmavé vlasy měl nejspíš o něco delší, než byl původní záměr a konečky se mu kroutily kolem obličeje jako tisíc malých hádků. Mužné rysy dokreslovalo dvoudenní strniště černých vousů. Bílá košile s výšivkou svítila do šera a kontrastovala s jeho tmavou pletí.

Musela jsem se hodně přemáhat, abych neotevřela pusu. Nikdy bych nevěřila, že tohle chodí po světě, má to dvě nohy, dvě ruce a dokonce to i umí mluvit!
„Ahoj,“ řekl a posadil se vedle. Tím to haslo. Skončila reklama na Pepsi a na plátně se objevily první záběry filmu. Snažila jsem se pozorně sledovat děj, ale oči mi neustále sjížděly napravo. Začala jsem být příjemně rozechvělá. Kdykoliv se pohnul, cítila jsem ten parfém.

Asi po půl hodině mě nachytal. Musel o mém pozorování vědět už dřív, ale podezřívám ho, že mu to rozhodně nebylo nepříjemné. Nechala jsem oči zabodnuté na jeho tváři a on svým pohledem taky neuhnul.
Usmál se. Já jsem si rozpačitě dala vlasy za ucho a upravila si sukni. Oči mu na chvíli zabloudily na má stehna. V tu chvíli se mi v klíně poprvé rozlilo teplo. Úplně jsem cítila svoje vzrušení. Tohle se mi stalo poprvé. Neznámý muž, kolem cizí lidé…

Odvrátila jsem hlavu a zase se „ponořila“ do děje. Alespoň jsem se tak snažila tvářit. Zjevně ne moc přesvědčivě, protože za momentík jsem ucítila jeho horkou dlaň na svém zápěstí. Naskočila mi husí kůže a bradavky ztuhly vzrušením. Všimnul si toho a do ucha mi chraplavě zašeptal: „Líbíš se mi…“
Jeho horký dech rozechvíval každičký nerv v mém těle. Nestačila jsem mu na to nic říct, protože jazykem přejel moje rty. Pootevřela jsem je a dovolila jeho vlhkému jazyku vplout dovnitř. Hrál si s tím mým, laskal ho, sál. Byl první muž, který mě líbal tímhle něžně naléhavým způsobem. První, kterému jsem dovolila hrát si pod tričkem s mými prsy na „veřejném prostranství“ – dá-li se kinu s pár lidmi takhle říkat.

Zabořila jsem mu ruku do vlasů. Trošku prudčeji. Třel mi stehna. Nejdřív jemně, potom přidal. Posouval se čím dál výš. Až k lemu mých totálně mokrých kalhotek. Začal mě přes ně hladit krouživými pohyby. Zrychloval se nám dech. Obzvláště ten můj. Kdyby mě přitom nelíbal, pravděpodobně bych zasténala nahlas. Scestně mě ale vzrušovalo právě to, že nesmím, že nás nikdo nesmí vidět. Alespoň jsem doufala, že nevidí. Tlačila jsem klín proti jeho ruce.

„Jsi krásně mokrá…“ zašeptal. Pak si dál hrál se slovíčky: „Kdybych mohl, budu Tě lízat tak dlouho, dokud se neroztečeš úplně. Dokud se neuděláš…“
Pokračovala jsem v jeho hře: „Vykouřím ti ho tak, že nebudeš nikdy chtít žádnou jinou. Vezmu si ho do pusinky a něco ti předvedu…“
Rozepnula jsem mu džíny a vzala do ruky jeho tvrdý penis. Sklonila jsem se a začala mu sát žalud. Zlehka ho kousat, přejíždět jazykem. V tu chvíli už jsem byla ve fázi, kdy mi bylo v podstatě jedno, jestli někoho pohoršujeme, i když si myslím, že všichni byli zcela zaujatí filmem a my jsme navíc k tomu byli téměř mimo zorné pole.
Když už mu v penisu začalo cukat, přestala jsem a žádostivě pronesla svoje přání: „Chci tam cítit tvoje prsty. Udělej mě…“
Začal mi sundávat kalhotky, aby si usnadnil práci. Pomohla jsem mu. Pak jsem roztáhla nohy, co nejvíc to šlo.
„Bože, ty jsi vážně tak vlhká…“ pochválil si a svými prsty si zkušeně hrál s mým naběhlým pahorkem. „Hm… a horká…“ komentoval to dál.
„Vraž mi tam ty prsty…“ zaprosila jsem.

„Ještě ne…“ zakroutil hlavou a dráždil mě k zbláznění dlouho. Zatínala jsem svaly na nohou před každou další vlnou, kterou oddálil. Pak do mě konečně vnikl svými dlouhými, mužnými prsty. Moje roztoužená štěrbinka je spolkla jako nic. Je mi záhadou, jak tak přesně věděl, co má dělat, kde přesně to mám ráda, kdy přidat, kdy ubrat… Tekla jsem. Jako potůček. Zalévala jsem ho svou šťávou. Stékala mu až k zápěstí a ještě vybylo na má stehna.
„Pojď na záchod,“ navrhla jsem.
„Na záchod?“
„Jo, pojď, prostě pojď…“ vyhrkla jsem. Takhle jsem se neznala. Tak roztoužená jsem snad nikdy nebyla. Nikdy…
Vyhověl mému přání a následoval mě na dámské toalety. Opřela jsem se o pult s umyvadly a vyšpulila na něj zadeček. Kalhotky zůstaly v sále, uvědomila jsem si.
„Co když někdo přijde?“ zaváhal. Přímo naproti totiž byly dveře.
„To je jedno… dělej… Copak ji nevidíš..? Jak moc to chce…?“

Když jsem na něj vyšpulila svou mušličku v celé kráse, přestal se rozpakovat a brát ohledy na cokoli. Vrazil do mě svůj ztuhlý penis a přirážel. Já sama jsem si dráždila klitoris. Přírazy začaly být čím dál rychlejší a rychlejší, naléhavější…. Zatínala jsem svaly, cukalo mi v poštěváčku a křečovitě jsem svírala obruby umyvadla.
I on už se blížil k vrcholu. Sténali jsme oba a bylo nám jedno, kdo všechno to uslyší. Protože za tohle to opravdu stálo! Udělal se do mě a já ze sebe vyrazila poslední sten.
Pak si rychle zapnul rifle a já si stáhla sukni. Přemýšlela jsem nad tím, co odpovím, až se mě přítel zeptá, jaké bylo kino…..
Autor nobody, 09.07.2006
Přečteno 8291x
Tipy 2
Poslední tipující: knihomol, noklarax
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (20x)

Komentáře

Super, taky bych šla do kina :D

10.06.2007 15:13:00 | Aziel

ou my fucking god.. :D psychoozní povídka..

15.12.2006 15:13:00 | cattynka.

Já rozhodně nejsem puritán tak mohu říkat co chci. Tady říkám, že je to možné, příjemné a škoda to neprožít. Já moc do kina nechodím bohužel. Asi začnu. Předtím půjdu na solárko, vezmu si bílou košili, ovoním se.

07.08.2006 16:07:00 | umělec2

Chali: Ano, mohou žít. A smiř se s tím, neboť i to je literatura. Doporučovala bych Ti přečíst si nějaké povídky od Alfreda de Musset. Slavný to autor, většina z nás se o něm učila ve škole, ovšem o druhé stránce jeho tvorby má tušení jen malá část populace. Přesto ji psal. Je to hold v každém z nás a někdy to chce ven... Pardon, abych Tě neurazila, je to SKORO v každém z nás.

02.08.2006 17:19:00 | nobody

Tak to bylo luxusní čtení!:)) asi zajdu do kina!:)

01.08.2006 16:59:00 | Mýna

Tahle povídka je hodně povedená. Má děj, dobrý nápad a člověk se při ní velmi lehce vzruší. Jen tak dál, doufám že si od tebe zase brzy něco přečtu

12.07.2006 10:43:00 | tereska

Musím pochválit, toto je podle mě "erotická povídka". Má to náboj, děj ani to není moc roztáhlé. Gratuluji, přečetla jsem to jedním dechem :o)

09.07.2006 11:38:00 | Katherin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí