Včera v noci

Včera v noci

Anotace: Erotická.. Prosím o hodnocení a komentáře, díky :-)

Sedím v křesle, zapaluji si cigaretu. Světlo svíček – tak lichotivé a příjemné - lehce ozářilo pokoj do žlutooranžova. Vyfukuji kouř.. Ráda se dívám, jak se kouř rozplývá… ale necítím se teď klidná, jsem spíš jako na trní…… pípíp -Tak co teda, přijedeš? Přijeď prosím, chci Tě…– při slovech „chci Tě“ mi zatrne v klíně.. už je docela pozdě, normálně bych už spala, ale jsem tak vzrušená, že na spánek ani nepomýšlím. -Pojedeš mi naproti, půl na půl?- Jsem nervózní z toho, že musím jet v noci sama autem tak daleko, kdyby se něco stalo s autem.… Zastavuji u kraje na prvním místě, které je volné. -Kde jsi?- píšu. Najednou se otevřou dveře od spolujezdce, šíleně se leknu, až se mi rozklepou kolena. Ale to možná spíše z něho než z toho leknutí. „Kam pojedeme?“
„Nevím, zkus rovně a doprava.“ Jenom vědomí, že je tak blízko, mi zrychluje dech. Zvláštní, že on mě dokáže vždy vzrušit až k nepříčetnosti. Při řazení se jakoby mimochodem dotknu jeho nohy. Podívá se na mě těma pronikavýma očima plnýma chtíče. Zastavím na tmavém místě, kousek od cesty. Vypnu motor i rádio. Najednou je nezvyklé ticho, otočím klíčkem, ať se spustí rádio. „Nechci Ti do toho mluvit, ale ať se Ti nevybije baterka,“ prohlásí s pobaveným úsměvem. Ví, jak jsem nervózní. A jaký mám strach, že se něco stane s autem, když není moje. Nepovídáme si. Začneme se líbat. Vášnivě, hluboce. Bože, ten jeho jazyk! Cítím, jak vlhnu. Zajede mi rukou pod šaty a sundá mi kalhotky. „Nesklopíme sedačku?“ Je to trochu nepohodlné, ale v autě to miluji nejvíc, možná proto, že mě vzrušuje to trochu nezvyklé prostředí, možná proto, že nás může někdo nachytat…? Rozepne si kalhoty a já vidím, že už je taky hodně vzrušený. Sednu si obkročmo na něj. Rozváže mi šaty za krkem a je vidět, že ho potěšilo, že nemám podprsenku. Vezme do pusy bradavku. Začínám cítit šílené horko v klíně. Zase se líbáme, hladí mě po zádech, po zadečku, mačká mě k sobě, tisknu se k němu. Sklopíme ještě druhou sedačku. Mezitím mi to dělá pusou. Proboha, co to tam dělá… aach, potichu vzdychám. Už to nevydržím, sednu si na něj a strčím si ho dovnitř. Začneme oba proti sobě přirážet. Vždycky přesně ví, co chci a jak to chci… jak to?? Nakláním se dozadu, ať je ve mně ještě hlouběji a on mě hladí na prsou a na bříšku a drážní mi poštěváček. Každou chvilku se bouchnu o strop nebo dveře auta, tak se přitisknu na něj. Oba se hýbeme a já mu potichu vzdychám do ucha. Začnu zrychlovat, on se přizpůsobí, cítím, jak jsem mokrá.. “Počkej, počkej chvilku, já si musím dát pauzu.“ Ale, že by už nemohl? Ale ustojí to. Jdeme ven z auta. Šaty mám srolované na břichu, jinak jsem nahá. Položí mě na břicho na kapotu, pronikne do mě začne přirážet zezadu. To už nevydržím a vzdychám hlasitěji. Otočí mě na záda, vnikne do mě a dělá mi to ještě rukou. Cítím, jak se mi tam dole všechno stahuje, jak přerývavě dýchám a krev se mi hrne do tváří, on to pozná a přiráží ještě víc a rychleji, chytám se oběma rukama kapoty a nechám se naplno prožít ten nádherný pocit exploze, po kterém mi vždycky brní zuby a cítím se tak nádherně unavená. „Vezmeš si ho do pusy?“ Rychle seskočím a začnu ho sát. Je celý od mojí šťávičky. Pomáhám si rukou. On si chytí moji hlavu a za chvíli mám plnou pusu jeho teplého semene.
Skoro beze slov se oblečeme, sedneme do auta, oba příjemně unavení a já startuji. Vysadím ho před domem, naposledy mi dá pusu a já jedu domů. Zapálím si a myslím na to, jak se asi má můj přítel na služební cestě. A že mě to vůči němu mrzí, protože ho miluji, ale sex je sex. Možná jsem potvora, ale tohle prostě k životu potřebuji. Už se vidím doma ve sprše a v posteli. Ráno budu mít určitě zase namožené celé tělo….. ale příjemně namožené.
Autor Andrea, 01.08.2006
Přečteno 4385x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (9x)

Komentáře

zajímavé...samotné mi přijde těžké psát tenhle styl, popisovat sex tak, aby to nepůsobilo vulgárně nebo jako kýč...skoro nemožné, proto vždycky obdivuju, když se to někomu povede:-) hezký

20.09.2007 20:11:00 | Swimmy

No ty asi nejsi romantik, že?:) Je z toho cítit vážně jenom sex. Mně tam chybí trošku toho citu. A trošku mi to přijde, že to jakby píšeš hltavě - pak, potom... a taky kdybys udělala nějaké mezery, nebo rozhovor dala zvlášť na řádek, bylo by to přehlednější. Ale je to jenom můj názor.

27.08.2007 11:52:00 | kraaska_

Je to úplně nejlepší! :-P Fakt super :)) A k pokračování bych se nepřiklonila.. takhle bych to nechala.. spíš napiš něco úplně jinýho, ale stejně erotickýho. :-)

23.07.2007 20:19:00 | minda_02

Řekla bych, že ten okamžik vyjadřuješ přesně. Není nic špatného psát o téhle věci. Na mě to působylo velmi dobře. A ať už je to pravda, či ne... každopádně ta dívka nebyla potvora. Chtíč je holt chtíč. Pokud se Ti chce? V tomto psaní pokračuj. Je to vážně super. Hojda.

30.12.2006 20:04:00 | Péťa

Joo...jsem vzrušená:-)Dobrý! A žádné výčitky, chlapi to dělaj taky:-)

19.09.2006 18:03:00 | div(n)oženka

Pořád čekám na to pokračování :)

03.09.2006 10:47:00 | unstoppable

Jasný, dobrý, tak to má být.

20.08.2006 08:33:00 | umělec2

Zajímavé... napiš ještě něco.

18.08.2006 12:11:00 | Ammazonic

Díky moc za komentáře. Pokračování? Může být..:-)

16.08.2006 08:04:00 | Andrea

Co takhle pokračování? :)

15.08.2006 17:07:00 | unstoppable

Mě se to líbilo. je to přesný. Dobrý!

05.08.2006 10:56:00 | Jul

Nevím, co přesně tím bylo myšleno, ale možná se mi tam trochu nelíbí tvrdé slovní obraty..jinak hezký..:)

01.08.2006 11:04:00 | Hejky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí