Pod křídly

Pod křídly

Anotace: povídka s mírně erotickým nádechem... je to taková střepinka z mého života, mé momentální poblouzněnosti láskou... snad zaujme :)

Položila jsem ruce na jeho boky. Nepatrně se zavrtěl, potom se mi zahleděl do očí a dal mi letmý polibek na nos. Usmála jsem se. Můj šťastný obličej se zrcadlil v jeho průzračně modrých očích. Položil mě na postel a políbil něžným polibkem. Dlouho dobu mě hladil po tváři a po vlasech a já spokojeně odpočívala a i přes zavřené oči jsem cítila jeho pohled. Jak já jeho oči miluji! Přisunul si mě blíž k sobě a rukama zajel pod triko. „Smím?“ zeptal se a já jen přikývla. Tělem mi projel příjemný mráz, když přejížděl po zádech. Nesměle mi sundal svršek a odhodil někde za nás. Poslal ke mně stydlivý úsměv a hrál si se zapínáním u podprsenky. „Co je tohle za zařízení…“ zaklel do ticha a já se začala smát. Vždycky jsem si myslela, že v posteli vítězí jen vážnost. Omyl. Smích je tak příjemně uvolňující. Dodal mi pocit klidu. Pocit bezpečí. Sundala jsem mu triko. Byl tak štíhlý. Vypadal tak roztomile a já si pohled na jeho pevné tělo vychutnávala. Mezitím se mu podařilo odepnout zapínání podprsenky a sundával mi ramínko po ramínku. Přetáhla jsem přes sebe peřinu a nesměle se pousmála. Pochopil, že jsem ještě plna studu a vtáhl se pod přikrývku, aniž by něco namítal. Naše nahé hrudě se sebe dotýkaly, stejně jako naše ústa, naše nosy, naše ruce, naše těla. V návalu vzrušení jsem povolila, aby mi stáhl džíny a poté i kalhotky. Nesměla jsem zůstat pozadu, takže nakonec jsem vysvlékla i já jeho a on skončil jen v trenkách. „Ne, ty dva k sobě nesmějí…“ rozhodli jsme. Aspoň do té doby, dokud nebudu „závislá“ na antikoncepci, nebo do té doby, dokud ze sebe nebudeme chtít udělat rodiče. Mazlili jsme se a já cítila mírnou bolest, když do mě vnikal prsty. Bolelo to, ale i tak to bylo vzrušující a dech obou se neustále zrychloval. Naše těla se vinula k sobě a oba jsme cítili nesmírné vzrušení… Masírovala jsem mu penis a mu to dělalo nesmírně dobře. Líbal mě na prsou, jazykem přejížděl kolem bradavek. Kousal mě a já přestávala vnímat svět. Polibky potom nešetřil ani na bříšku, roztáhnul mi nohy a jazykem navštívil jeskyňku. Potom se ke mně znovu přivinul a já se cítila spokojeně. Jako kuřátko pod křídly své mámy. Tak bezpečně a krásně…
Autor Agnesita, 14.08.2006
Přečteno 1475x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Něžná povídka pro něžné chvíle. Trošku slohově dopilovat a bude to perfektní. Máš pěkný styl.

17.08.2006 23:50:00 | nobody

Agnesitko, dík za tohle mile tulivé povídání...i když se venku prohání chladivý vánek a zalétá sem pootevřeným oknem, tvoje slůvka hřejou tak, že ho nevnímám. Náhodou- lechtivé náznaky někdy působí vzrušivějc než odhalené popisy. Jen tak dál! ;)) Díky, že ses zastavila. Čau, dlak :-)) ...Jo - je mi 43.

15.08.2006 12:26:00 | bába čurchlastka a inkontinenční ucháč

Nejdřív ani neví, jestli ti má dát pusinku a najednou už jste tak daleko:) Když jsem to dočítala, vzpomněla jsem si, jak si mluvila o té váš první procházce kolem obchodu se zdravotnickými potřebami: "...kondom, anebo rovnou plínky?..." a musela jsem se pousmát. Povídka pěkná, možná bych dala "trochu větší erotický nádech", ale ty si zkušenější, tak to musíš vědět, jak moc daleko jste byli...:)

14.08.2006 19:12:00 | Linushka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí