Krásný sen.....?

Krásný sen.....?

Anotace: Pokus o erotickou povídku :o)))

Na dovolenou jsem se strašně těšila. Jednak proto, že jsme jely do Řecka, kde jsem ještě nikdy nebyla, a taky proto, že jsem jela s mojí nejlepší kamarádkou Petrou. To bude super dámská jízda, pomyslela jsem si, když jsme nastupovaly do letadla. V letadle jsem snila o tom, jak se budeme slunit na pláži a v noci popíjet Mojito u baru.

Hned jak jsme přiletěly a ubytovaly se, vyrazily jsme k moři. Přišly jsme na pláž, kde byla hlava na hlavě. „Á támhle vidím místečko přímo pro nás,“ zasmála se Petra a vyrazila směrem k moři. „To snad nemyslíš vážně,“ oponovala jsem, „vždyť tady nebudeme mít žádné soukromí,“ upřímně jsem se zděsila. „A na co potřebuješ soukromí?“ nevěřícně zakroutila hlavou Petra a už roztahovala svoji osušku.

Najednou jsem si všimla, že ani ne 50 metrů od nás je takový malý lesík, nebo spíš pár stromů a keříků a vyrazila jsem tam. „Jdu to omrknout támhle,“ kývla jsem na Petru, ale ta už byla plně zaujata nanášením opalovacího krému, že mě ani nevnímala.

Vydala jsem se směrem k „lesíku“ a když jsem došla blíž, zjistila jsem, že je to místo přímo pro mě. Z pláže sem nebylo vidět a byl tady příjemný polostín. Roztáhla jsem osušku, lehla si na ní a zavřela oči. Vtom jsem ucítila lehounký dotyk na pravé paži. Nevěděla jsem, co to je, ale bylo mi to příjemné, tak jsem se zavrtěla a otevřela oči.

Nade mnou se skláněl snad nejnádhernější chlap, jakého jsem kdy viděla. Měl vypracovanou postavu, byl snědý, krátké černé vlasy měl lehce rozcuchané a jeho pronikavé černé oči se do mě vpíjely. Trochu jsem vykřikla, ale položil si prst k ústům a jen zašeptal: „Pst.“ Chtěla jsem něco říct, ale položil svůj ukazováček na moje ústa a já jako bych oněměla.

Začal přejíždět svým prstem po mých tvářích, po spáncích, potom pokračoval na krku, zajel do žlábku mezi prsy a já ani nedýchala. Sklonil se nade mnou a začal mě lehce líbat na krku, na šíji a pomalu mi sundával vrchní díl plavek. Byla jsem strašně vzrušená, takže když mi podprsenka spadla na deku, uviděl moje tvrdé bradavky. Začal mi je jemně olizovat a sát, a přitom mě pořád jednou rukou hladil. Zajela jsem rukama do jeho hustých tmavých vlasů a lehce se zachvěla.

Když si přestal hrát s mými bradavkami, začal mi jazykem jemně kroužit kolem pupíku a lehce mi zajížděl pod okraj plavek. Když jsem na chvíli otevřela oči, viděla jsem, jak se mu pod plavkami tyčí jeho mužství. To mě ještě více vzrušilo a jen jsem čekala, až mi sundá kalhotky. Ale on jako by to věděl, mě dráždil jen kolem lemu, potom mě začal přes plavky hladit, kroužil mi po klitorisu a díval se na mě, jak se vzrušením prohýbám a čekám..... Konečně mi sundal plavky, ponořil svou hlavu do mého klína a začal mi jazykem kroužit po klitorisu, potom mi přejížděl po celé délce štěrbiny tam a zpátky a nakonec mi do ní strčil dva prsty a začal přirážet. Myslela jsem, že se zblázním, celá jsem se prohnula a skoro jsem křičela vzrušením. Potom přestal, sklonil se nade mnou a začal mě vášnivě líbat na ústa. Za chvíli jsem se odtáhla a pomalu ho otočila na záda. Sundala jsem mu plavky a vzala do úst jeho vztyčené kopí. Jemně jsem mu lízala jeho žalud a potom jsem si ho strčila celý do pusy a sála ho. Slyšela jsem ho sténat. Potom jsem na něj nasedla a začala přirážet. Nejdřív pomalu a jemně, ale potom jsem přidala na intenzitě, oba jsem vzdychali a sténali. Čím rychleji jsem přirážela, tím více naše vzdechy nabíraly na intenzitě, až se spojily v jedno společné a nekonečné vyvrcholení. Lehla jsem si vedle něj a zajela mu rukou do vlasů. Usmál se na mě, políbil mě a jak se objevil, tak i zmizel.

Za chvíli mě probudila Petra: „Ty si tady soukromničíš nebo co?“ ptala se naoko naštvaně. Potom se na mě zadívala pozorněji a zeptala se: „Cos tady prosím tě dělala? Vypadáš, jako kdyby si právě viděla fata morgánu,“ zasmála se a uháněla k moři. Jakou fata morgánu, podivila jsem se, jenom se mi zdál jeden nádherný sen. Nebo to nebyl sen?
Autor Evikus, 22.08.2006
Přečteno 2344x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (6x)

Komentáře

Rozesmál mě ten počet přístupů 31x. Jak je něco o sexu, lidi se chytnou :o))) No, nebylo by to špatné i v reálu, co? :o)))

22.08.2006 11:29:00 | Aglája

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí