Touha

Touha

Anotace: Nejsem divnej?

Kdyby nebyly baby, nebyl bych já, tak to snad dá rozum.
A jelikož jsou, mlátí to se mnou.
Mám strašně vilné představy.
Vidím, co skryto je.
Cítím vůni, doteky co by mohly být.
Některá projde a to nevím, jak s tím naložím.
Jiná jde krokem tvořeným různým vybočením stranovým, zmátlo mne to tak, že náhle měním cíl své cesty.
Pláže lížou zimní rány, kdy zahaleno je, co odhalením krásy nabírá.
Chtěl bych být ručníkem, co dere Tě, jindy postelí, co na ni spočíváš, sedlem kola, podprsenkou, co nese je, kalhotkami, co ti to skrývají.
Tím mé představy nemizí, to jen kontur nabírají.
Jedna jako druhá, chtělo by se říci, já však tomu nevěřím, raději se přesvědčím.
Putují-li moje ruce po Tvém těle, cítím - škoda dne, kdy tomu tak není.
Autor umělec2, 30.08.2006
Přečteno 2774x
Tipy 2
Poslední tipující: Judita
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Brutálně barevně něžné...
...a ty představy... waúúúú :-))

01.12.2007 07:46:00 | Judita

Oceňuji...zraješ v představách i jejich slovním vyjádření jako víno..."muškát", ten je lahodný...

03.09.2006 22:18:00 | Mara*

*K L A S A fuííííha

02.09.2006 09:30:00 | Báček

Jako každé Tvoje dílko, je to super :-) Tedy dávám opět za 100 % Těším se na další ;o)

31.08.2006 12:08:00 | Katherin

no, kdybych nevěděla, že máš svůj osobitý pesimistický až hodně drsný styl, napsala bych, ať to píšeš víc procítěně... ale jelikož mám pár tvých dílek pročtených, tak to nenapíšu... prostě je to tvůj styl a to je moc fajn... :o) až na pár chyb v interpunkci je to moc hezky napsané... možná by neškodilo trochu citlivosti, aby to dílko bylo víc nějak vzrušivější :o) ale fakt pěkná myšlenka, jak píšeš, čím bys chtěl být... no, konec komentáře ;o)

30.08.2006 23:52:00 | Agnesita

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí