Naplnění touhy

Naplnění touhy

Anotace: Oslavy Silvestra bývají rozličné, ale i múzy se zde pohybují.

Rozbouřené hormony, šílené návaly touhy, jen vůči jedné osobě. Tím se právě soužím.
A v čem je problém? Není to můj přítel, je to JEN kamarád, možná by se dalo říci milenec. Ale jde o to, že oba něco chceme, snad i to stejné, ale myslím, že dnes se to vyřeší. Jak? Uvidíme.

Dívám se na tu osobu a toužím být mu blíž a blíž. Nejde to tak vždy. Něco nás k sobě přitahuje, něco nás spojuje, ale zároveň rozděluje. Naše oči se stále hledají, vpíjíme se přes ně, jeden do druhého. Vyhledáváme toho druhého o samotě, ale ničeho si nedovolíme. Snad je to naše vzrušující hra, možná jen prokletí našich duší.

Víte, jak to začalo? Snad i nevinně. Byl sraz u kamaráda, skvělá akce. Jídlo, pití, spousta lidí a ON. Chyba. Jela jsem tam jen proto, aby byl můj. MUSEL! Nepovedlo se, i když z části ano. Bylo mi umožněno poznat tu touhu, oheň a vášeň. Něco co Vás zevnitř spálí, ale navenek je Vám zima. Toužíte a soužíte. Vaše tělo je někým spalováno, ale přitom spalujete svůj protějšek. Úžasné, jak jinak to říci.
Vášnivá noc a ještě vášnivější ráno, to jediné nám bylo dáno. Při odjezdu zbyly jen smutné pohledy, ale slibovaly nám další krásné noci. Lhaly nám? Doufám, že ne. Že ani polibky kradené v tajnu nejsou jen výplod mé fantazie.

Snad zamilovaná? Nebo jen toužící? Chci ho, každá část mě po něm prahne, každou chvilku ho chci mít. Nejde to... nemůžu... snad někdy. Ano, dívám se na něj. Oslava Nového roku ve skvělé společnosti, ale mé oči stále bloudí k těm jeho. Mé sny, splňte mi mé přání. Jeho ruka se lehce snese na mé koleno. Cítím vzrušení, stud, chtíč... lehké doteky, dráždivé věty. Jeho rty, blíží se a já přivírám oči, cítím ho! Je můj!
Autor Katherin, 05.01.2007
Přečteno 3300x
Tipy 2
Poslední tipující: Psychopatická lentilka
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já to snad raději ani komentovat nebudu.. Rin ;)

08.04.2008 17:29:00 | Teranell

Opět musím pět chválu nad citovostí tvých děl. Mnohý si řeknou - stále totéž, jen v jiném kabátě, ale ti lidé nežijí, necítí.. Neotevírají srdce a ani nevystavují holou duši tvým dílům a světu..

16.06.2007 23:06:00 | Stínolez

Něco podobného se mi taky stalo, vlastně to bylo stejné, a proto mi je ta povídka tak sympatická a blízká, je vážně pěkná, jen bych ji možná trochu více rozvinula, ale jinak je moc pěkná

04.05.2007 18:28:00 | Cagi

K reálnému ději: tuším o co jde. Ale nechápu. Proč v dnešní době - emancipace všeho - vlastně vyčkáváš až on si dovolí, až se dotkne. Co když je nesmělý, víc než ty, také by chtěl, ale netroufá si. Někdo se prostě musí odvážit přijít s kůží na trh a riskovat, že bude odmítnut - kdo má k tomu odvahu? Proč pořád jen muž?
Literárně: líbí se mi, když na banálním příběhu, jakých se denně kolem odehrává, někdo dokáže vykřesat nějakou jiskru nového nazírání, nového pohledu, nového výraziva. Zkus přidat více metafor, přirovnávej, ale dobré.

12.03.2007 11:03:00 | petr.c17

moje Silvestrovské sexuální choutky zpravidla sežehne chřipka.

02.03.2007 12:32:00 | vratná flaška

Chjo... Proc je to skoro vsude stejne?!?!

04.02.2007 22:09:00 | dolfik131313

bože, jak já ti rozumím...

30.01.2007 23:48:00 | Darwin

Hezky touzebna:o) nejaka slova bych poopravila, ale to asi kazdej podle sebe, povedena

16.01.2007 21:55:00 | Gamy

krásně emotivní a krutě pravdivé...moc hezké

08.01.2007 21:08:00 | Yalipwa

Prosím o komentáře byť i negativní, díky ;o)lou

06.01.2007 23:12:00 | Katherin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí