NEPOŽÁDÁŠ MANŽELA BLIŽNÍHO SVÉHO

NEPOŽÁDÁŠ MANŽELA BLIŽNÍHO SVÉHO

Anotace: STÁLÝ BOJ VĚŘÍCH SE SEXEM. Skutečná událost podle vyprávění jednoho z aktérů.

Přestože nadpis je opakem „nepožádáš manželky bližního svého“, autor „Desatera božích přikázání“ asi zcela vylučoval možnost „požádání“ ženou a tak svůdnice proti přikázání nekonají a tím jejich „zatížení“ těžkým hříchem je vyloučeno. A právě to je můj případ.
Jsem dcera tak silně věřícího a oddaného církvi, že můj otec snad pod vlivem trojjediného Boha zvládá najednou tři zaměstnání: kostelník, osobní řidič místního faráře, ke kterému se chová v uctivě a nebývale pokorně a ještě jezdí jako „pohřebák“. Je to velmi inteligentní a všeobecně mimořádně znalý, ale až tak fanaticky věřící, že když nezplodil kluka, tak po archandělovi Gabrielovi, jsem alespoň já Gabriela. Kdyby otec u mne pozoroval více pokory a větší náklonnost k církvi, byla bych dnes možná jeptiškou. Jenže sex, mnou lomcoval již v mateřské škole a tak nebylo divu, že jsem záhy otěhotněla. A protože potrat podle církve byl vyloučen, tak jsem musela toho otce-holobrádka pojmou za manžela. A podle toho to také dopadlo. Manžel sice jakžtakž pravidelně chodil do práce, ale víc než rodinu miloval auta. Když neměl na nové, donekonečna opravoval ojetiny a rodinný rozpočet vysával jejich nákupem, včetně nákladných oprav. Byla to stejně nepotlačitelná vášeň jako gamblerství. Aby získal peníze i z jiných zdrojů, snažil se o překupnictví. A tak nabídl i sousedovi vedle tchánovy garáže, že mu bude prodávat busty hudebních skladatelů, které tam on legálně vyráběl. Odebíral, prodával, ale výrobci nesplácel.
Došlo to až tak daleko, že po čase, kdy manžel jakoby se do země propadl, vyžadoval poškozený splacení dlužné částky na mně. Bylo to sice již v době, kdy jsme byli v rozvodovém řízení, ale i tak jsem pro pár set korun nechtěla chodit po úřadech a s pomocí otce jsem dlužnou částku dala dohromady a vymahatele vyzvala, aby si pro peníze přišel. A tak se i stalo.
Proti mému manželovi, který byl spíš jen taková myšičku, chlap, který celkovým vzhledem je snad idolem většiny žen. Mně, měsíce pohlavně strádající, se při pohledu na něho skoro podlomila kolena. Cosi jsem blekotala, něco aby šel dál a posadil se a přitom jsem na něj zírala jako na zjevení i přestože byl ve věku mého otce. Měl takové laskavé oči, které nejen hladily, ale i sváděly. A nemýlila jsem se. Když jsme seděli a vyprávěli si skoro o ničem, cítila jsem jak mne rentgenuje pohledem i když jaksi přímo si mohl prohlédnout jen mé obnažené nohy, neboť na sobě jsem měla mini-kraťasy z ustřižených džínů a krajinu kolem pupku pod uzlem svázané košile. Nakonec se ke svému obdivu a zájmu o mé tělo i přiznal, když řekl. „Ať to nevyzní jako pochlebování nebo snad jako snaha dostat vás do postele, ale vidět tak krásnou mladou maminku, to snad nenechá v klidu žádného muže.“ Po těchto slovech jako bych byla zasažena elektrickým šokem.
Udělala jsem něco, co bych nikdy nepředpokládala, že jsem schopna udělat. Jistě zapracovala i má už až bolestivě sužující milostná touha a já reagovala slovy: „Mohu splnit vaše nevyslovené přání, ale touhu už ne“ a rozepnula jsem si ten jediný zapnutý knoflíček a rozvázala uzel, čímž jsem zcela odhalila svou hruď. Pozorovala jsem jak viditelně zbystřil zrak a překlonil se, aby ještě lépe viděl. Jsem asi pěkná mrcha, když jsem neskončila a v mučení toho muže pokračovala tím, že jsem si ještě svlékla ty nicotné šortky a stála před ním už jen v kalhotkách. Začal polykat na prázdno, ale nic si nedovolil. Pro asi oboustranném zklamání mu-sela jsem dodat.“ Z technických důvodů pokračovat nemohu, neb menstruuji“.
A zas došlo k čemusi snad až nenormálnímu. Muž, teď už zcela evidentně vzrušený host, zcela neočekávaně podotkl: „Je to asi neobvyklé, ale mně menstruace nevadí.Kdysi jsem dokonce četl, že při menstruaci k pohlavnímu styku dochází asi mezi osmi procenty partnerů.“ Chvíli jsem přemýšlela jak se rozhodnout a přitom jaksi automaticky soustředěně jsem hleděla na jeho stan v klíně. Když to nevadí jemu, tak proč by to mělo vadit mně, zvláště když už je to poslední den obvyklého cyklu. Ještě jsem zvážila, kdy se asi vrátí babička s vnoučetem a potom, spíš jen pro sebe, jsem rozhodla: „Tak jo“ a oparně jsem si svlékla kalhotky. A potom zlomek času jsem před ním stála zcela nahá a dosti v rozpacích. Ale ON vzápětí vše vyřešil. Přistoupil ke mně, přivinul mne k sobě, a začal mne hladit, přičemž se neobvykle rychle, až skoro nepostřehnutelně svlékl. Jeho tělo předčilo mé očekávání. Stále pevné svalstvo, opálený po celém těle a to nejpodstatnější: Mohutně chlupatý nejen na prsou, ale všude. Jeho reprezentant mne až nepříjemně tlačil do podbřišku a já i cítila, jak mne už brní celé tělo.
Nikam mne neodnesl, ale opatrně položil na koberec. Klekl si přede mne a pro mne to neobvykle vyvinuté přirození nasměroval kam patří a dolehl. V tom okamžiku jsem snad dokonce i zavyla slastí a po celou dobu spojení, pro mne zas neobvykle dlouhou, jsem se skoro mrákotná přímo utápěla v rozkoši a jeden orgasmus střídal druhý, dozajista jsem i řvala rozkoší. Něco taková jsem dosud neprožila. V tom okamžiku jsem za ten manželův dluh byla nesmírně i vděčná. „Desatero“ jsem však porušila, neboť jsem smilnila.Dokonce i podle jiných náboženství, třeba židovského, jako žena „nečistá“. Ale v té euforii jsem se tomu mohla jen smát.
S otcovským polibkem a pohlazením po vlasech odešel.
Obálku s penězi nechal ležet tam, kde jsem mu ji položila. Buď to bylo jen kavalírské gesto a nebo počítá s tím, že si pro peníze ještě jednou, možná dokonce vícekrát, přijde. Ani netuší, jak bych si to přála!

Nearchanděla Gabriela
Autor RU 82, 27.03.2012
Přečteno 3642x
Tipy 2
Poslední tipující: ewon, Arleen.D
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí