On a Julie

On a Julie

Anotace: Otec a Julie

Kaččin fotr cítil, že musí starostu nějak uklidnit, městský boss byl hodně vyklepaný.
Řekl Julii: Drahoušku, promiň, můžeš na chvilku? Julie odešla. Stavební manažer řekl do telefonu: Hele, ty seš zbytečně vynervovanej. Jestli ti můžu poradit, zmlať manželku. Dej jí pár do čumáku. Mě to vždycky uklidní. Cejtim se pak super. Úplně si odpočinu od starostí. Něco si vymysli, třeba že ti neudělala dobrý jídlo, nebo že je špatně uklizený a tak.“ „Já už jsem starou zmlátil“ „A pomohlo to?“ „Trošku“. „Tak ji zmlať ještě jednou a hodně přitlač“
Starosta něco zamrmlal. „A hele, nic si z toho nedělej, no prostě bude míň prachů. A furt není jasný, jestli se ten kripl fakt stěhuje.“ Kaččin fotr byl nadán zvláštní intuicí, kterou si jen zčásti uvědomoval. Vůbec nevěděl, kde je zrovna jeho dcera a nebyl důvod si myslet, že se s ní stalo něco zvláštního a on si ani nic zvláštního nemyslel, ale najednou byl pro něj Štefek, kterého obdivoval a který byl pro něj velkým manažerským vzorem, kripl. Takhle by o něm nikdy dřív nemluvil. Ještě před pár hodinami by se spíš hluboce věřící katolík takto vyjádřil o papežovi než Kaččin fotřík o svém velkém vzoru.
Ale intuici měl. Cosi řekl, někdy jen tak z legrace a bez jeho přičinění se to ukázalo jako pravda. Třeba pár měsíců před VLSR se konal jakýsi aktiv ÚV SSM, jehož byl tehdy členem. Aktiv byla schůze, kde se žvanily blbosti o tom, jak je socialismus v bezvadné formě. Taky někdo, zvlášť když si trochu přihnul ruské vodky, vykládal o tom, jak imperialismus brzy zkrachuje a bude nahrazen socialismem a pak komunismem. Nedopadlo to tak, aspoň prozatím. Ale divit se tomu mohl jen ten, kdo měl tu smůlu a takových aktivů se nemohl zúčastnit. Ta ruská vodka byla fakt hodně dobrá. Piják snadno mohl podlehnout iluzi, že stát, který je schopen vyrobit tak kvalitní pití, je schopen věčné světovlády. Během schůze byli všichni nalití jak dělo. Kdo přišel střízlivý, dlouho nezůstal. V tomto stavu kdekdo řečnil o lásce k Sovětskému svazu, o těžkém životě dělníků v USA, a podobné řeči se vedly. Kdesi měl schovaný zápis z daného aktivu a překvapilo ho po letech, jaké kydy tehdy žvanil. Zajímavé je, že většina účastníků daného aktivu je dnes mezi úspěšnými podnikateli a manažery. Jak se ten svět mění a lidské názory, tedy ty, s nimiž vyděláte prachy, s ním.
Jak stoupaly promile v krvi, stoupala i láska k Sovětskému svazu a protiimperialistická bojovnost účastníků.Někdo hodně aktivizovaný vypitou vodkou tehdy navrhl, ať ÚV SSM navrhne odsoudit činnost antisocialistických sil, především činnost agenta CIA a záškodníka Václava Havla. Neblbni, řekl tehdy dotyčnému, nikdy nevíš, ten Havel se třeba stane jednou místo Husáka prezidentem a ty budeš mít kádrovej malér. Ser na to. Nemyslel to vážně, byl to jen vtip. Ale za pár měsíců se to stalo. Není známo, zda budoucí prezident vděčil za to, že ho tehdy aktiv ÚV SSM verbálně neodsoudil, poznámce Kaččina otce nebo spíš tomu, že alkohol, který soudruhy budoucí kapitalisty tak aktivizoval v boji za socialismus, zcela v souladu se zákonem klesajícího mezního užitku s rostoucími dávkami aktivizoval méně a méně až každý další přírůstek vedl k stále zápornější aktivizaci a mnozí soudruzi už před projednáváním bodu usnuli jakoby byli ne soudruhy, ale knížaty.
Ve stejné době, před VLSR i krátce po VLSR když jezdil na Slovensko, mluvil o tom, že jezdí do zahraničí. To byl taky jenom vtip.Ale ten vtip se taky proměnil ve skutečnost. Ale takových chvil měl v životě hodně a netýkaly se zdaleka jen politiky.
Rozloučil se s vyklepaným starostou. Pak si zavolal Julii. Řekl jí: Julie, mám tě moc rád. Jsem moc š´tastný, že jsi tady. Se mnou.“ Odmlčel se. Víš, těžko se mi to říká. Zase se odmlčel.: julie byla z jeho změny chování, z jeho odmlk, z toho, jak se jí snažil něco důležitého nepříjemného zároveň říci, zoufalá. Očekávala nejhorší.
Byla nakonec příjemně překvapená, když se dostal konečně k tomu, co chtěl sdělit: „Julie, pamatuj si, v tomto domě rozhoduji já. To je můj dům, můj majetek, ty jsi moje…nechtěl říci služka, to by se jaksi nehodilo, člověk nenazývá služkou svou milenku, kuchařka by také nebylo ono, už vzhledem k tomu, že Julie fakt vařit neuměla, a koneckonců ani chůva, vzhledem k tomu, že dceři bylo už patnáct, takže chůvu už tak asi nepotřebovala…property managerka, napadlo ho konečně správné slovo. „Jde o to, Julie, že jsi porušila povinnost, máš poslouchat mé pokyny a ne pokyny mé ženy, navíc zanedlouho bývalé. Je mi to nepříjemné.“ Objal ji, „těžko se mi to říká, ale nemohu to nechat jenom tak. Já tě musím potrestat, chápeš to?“ Chápu, špitla. „Víš moji podřízení jsou pro mne často něco jako kamarádi, přátelé, s mnohými jsem firmu rozjížděl ještě před dvaceti lety, mohu se na ně ve všem spolehnout a oni na mne. Přesto je musím někdy potrestat, v okamžiku, kdy si to zaslouží, kdy poruší svou pracovní povinnost.“ Odmlčel se zase a uvědomil si, že mluví najednou spisovně, jeho řeč připomínala monolog kladné postavy z prvorepublikového filmu. Pochopíš to, Julie?“ Ona ulehčené :Chápu.Pokračoval: Je to pro mne těžké, těžší než pro tebe. Když tě nepotrestám, ublížím ale především tobě. Člověk, zaměstnanec, a´t na jakékoli pozici, potřebuje trest, pokud udělal chybu, protože jenom tak se naučí ji zase neopakovat.“ Zase se odmlčel. Chci, aby sis o trest sama řekla, abys o něj poprosila. Jinak to neudělám, nemůžu to udělat, pokud ty sama nebudeš vědět, že je to pro tvoje dobro. Proto chci, aby sis o trest sama řekla, abys mě o něj poprosila.
Julie uznala svou chybu, poprosila za odpuštění a se slzami v očích poprosila o trest.
Julie, nechci ti sáhnout na peníze. Navrhuji, že ti dám dvacet ran pravítkem na zadek. Souhlasíš, lásko? Řekni sama. Udělám to, jen když mě o to sama poprosíš.
Julie poprosila, on jí dal dvacet dobře mířených a tvrdých ran pravítkem na zadek. Tak ho to vzrušilo, že ji po výprasku do toho zadku vymrdal. To se mu už moc nestávalo, aby se udělal dvakrát krátce za sebou. Když se do jejího zadku udělal, usnul.Když spal, Julie vedle něho ho líbala na šíji, na ramena, na záda. Pak se zase probudil a Julie ho líbala na ústa, chtělo se mu ale spát, už byl dvakrát udělaný, tak se k ní otočil zády, Julie mu stáhla trenky vzadu a začala mu líbat prdel. Líbala mu ji a pak mu jazykem lezla do dírky. Lízala mu ji. Její jazyk byl dlouhý a mrštný. Vlezla mu jazykem hluboko do dítrky. Nesmírně se mu to líbilo. Zdálo se mu, že se udělá potřetí. Julie je bezva, pomyslel si, když do toho začali Beatles zpívat Yesterday.
Tu písničku měl rád už od dětství. Byla to oblíbená píseň jeho táty.
Bylo to krásné, Julie, mladá krásná dvacetiletá holka mu líže prdel a do toho Beatles zpívají o včerejšku. Ale pro něj byl fajn včerejšek i dnešek.
Autor romanemperor, 27.07.2012
Přečteno 1250x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vylízaná chlapská prdel není pro mě erotika.Nevím jestli to má být ala Bukowski a šokovat, poukázat na dnešní zkaženou dobu,nebo co. Na to je to dost mizerně napsáno a obsahově taky o ničem. Nedá se to číst, Teda mě to nejde. Nejsou tam sice chyby, pokud jsem nepřehlédl, nečetl jsem pozorně jako věci,které mě zajímají. Pro mě to byla hromada zbytečných písmen

27.07.2012 18:23:27 | kočkopes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí