Naostro

Naostro

Anotace: Můj kamarád Mirek zase žadonil, abych mu napsala nějakou erotickou povídku, ale prý skutečně erotickou! Vymýšlel pracně, jaké téma mi zadat, abych jí nemohla zazdít, jako tu s o rozpustných plavkách. Zadal si téma - NAOSTRO. (Po té první - koupání na "Evu

Téma: Přijdeš za mnou na návštěvu do mé kanceláře. Posadíš se do křesla, hodíš nožku přes nožku a všimneš si, že Ti upřeně koukám do klína. Když se tam podíváš, zjistíš, že jsi naostro. Mazané téma, hm.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Naostro - erotická povídka
--------------------------
Zamilovaný kamarád Mirek mě pozval k sobě do kanceláře na drink.
Trošku jsme se oťukávali, já se líbila jemu a on zase mě. Byla jsem moc zvědavá, jak vše bude probíhat.

Měla jsem trému jako hrom, ale před vstupem do místnosti jsem nasadila suverénní výraz.

"Dále", ozvalo se zevnitř, na mé zaklepání.

Vplula jsem dovnitř, smyslně kroutíc boky.

"Ahoj Míro", pronesla jsem svůdným hlasem.
"Ahoj", odpověděl trošku chraptivě.

Sundal mi galantně plášť a pověsil ho na věšák.

"Tak se přeci u mě posaď", pronesl trochu nesvůj a přisunul mi pohodlné křesílko.

Nonšalatně jsem se do nej složila, hodila nožku přes nožku a zapálila cigárko.

"Tak hochu", pomyslela jsem si zvědavě, "copak bude dál?"
"Ccco si ddáš, Vvvandi", vykoktal ze sebe, celý červený, pohled fascinovaně upřený do mého klína.

"Co mi čučí do klína", pomyslela jsem si trochu rozhozeně.
"Kdyby mi koukal do výstřihu, který jsem dnes měla hodně odvážný, ale do klína?"

"No já Ti to zarazím, koukej kam máš", pomyslela jsem si a na klín hodila kabelku.

"Dáš si šampaňské, koňak, whisky, vodku nebo gin?", zeptal se, již trošku při smyslech a konečně zabořil svůj pohled do mého dekoltu.

"Koňak si dám moc ráda, Mirečku", polichotila jsem mu zdrobnělinou jeho jména, kterou měl moc rád. Přitom jsem se více předklonila, aby se mohl ještě lépe pokochat mými vnadami.

Poseděli a popili jsme spolu dlouhé hodiny, a vždy, když jsem chtěla už jít domů, chytil ho jakýsi podivný amok a honem mi ještě nalil.

"Sakryš", pomyslela jsem si spokojeně,"ten mě tedy zbožňuje".

Nu, ale už jsem opravdu musela, měla jsem ještě nějaké povinnosti v kostele, kde jsem vypomáhala místnímu faráři.

"Vandi, neměla by sis odskočit na toaletu? Máš před sebou dlouhou cestu", naléhal na mě starostlivě a tlačil mě ke koupelně.

"Matko země moje, on mě snad chce pomilovat v koupelně?" pomyslela jsem si. "Že by se přeci jen odvážil k milostným hrátkám?

Nu, když jinak nedáš, tak mi pojď ukázat svou koupelničku", mrkla jsem naň svůdně okem. Vzala jsem ho za ruku, ale on se bránil.

"Ne, ne Ty sama, prosím", zašeptal nesměle. Teď už jsem tomu nerozuměla vůbec.
"Sakra, neví co chce", naštvaně jsem mu pustila ruku a šla do koupelny sama.

Když jsem si chtěla rozepnout zip u kalhot (jsem totiž kalhotová a nemám ve skříni jedinou sukni ani šaty), tak ne a ne ho najít. Pořád se mi tam motala nějaká látka.
Koukla jsem se dolů, co to tam překáží.

"Země má milená, to je tedy trapárna", vytřeštila jsem oči.

Přes černé kalhoty jsem měla natažená růžová, krajková tanga!
-------------------------------------------------------------------------
.
Doslov: Po této povídce se mnou kamarád Mirek nemluvil měsíce tři a už nikdy ode mě žádnou erotickou povídku napsat nechtěl. Erotoman jeden, hahaha!
Autor vandule, 26.11.2012
Přečteno 3011x
Tipy 6
Poslední tipující: Koblížek, Nikytu, Prskolet, lostris, Kett
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo, erotika. To je mércha zrádná. :o)))

12.07.2017 15:32:06 | Koblížek

O co si sexista řekl, to dostal :P :D

12.07.2017 16:56:16 | vandule

:-)))

12.07.2017 19:54:22 | Koblížek

;)

27.09.2017 22:32:12 | vandule

Ahoooj, moc jsem se těšila na pointu, protože umíš krásně překvapit. A nezklamala jsi. Čekala bych všechno, jen ne toto. :-D V kostele by se podivili. :-)))

26.01.2016 19:14:51 | Nikytu

Však se na mě tak naštval, že se mnou pár měsíců nemluvil, hahahahaha :D Já jim dám všem takovým harašníckým dědkům !!! :D

09.03.2016 13:23:09 | vandule

Haha, dobře jste kamaráda Mirka vypekla :-)

18.11.2015 12:18:29 | Prskolet

JO to je koment k NAOSTRO? No hahahaha, nemluvil se mnou, težce uražený, dobré dva měsíce :D

18.11.2015 12:32:08 | vandule

Hezkýýý :-))

26.11.2012 11:38:10 | Kett

Děkujuuuu :)

26.11.2012 11:48:54 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí