Zvýšení mužského ega nebo nic není tak, jak se zdá?

Zvýšení mužského ega nebo nic není tak, jak se zdá?

Anotace: Jde o skutečný příběh zdatného muže v jistém ohledu...

Na jistý způsob podpory ega, byl pan L., odborníkem, přestože nebyl k tomuto konání nucen dominantní ženou po svém boku. Svůj úspěch u žen de facto vybudoval na kultu svého těla.

Tu mě napadá, že řada žen si po vzoru mužů, také stimuluje ego. Na vážnosti si ženy před zraky pozorovatelů, dodávají luxusními oděvy, kabelkami za četné desetitisíce korun českých, návštěvami relaxačních center i špičkových kadeřnických salónů.
To vše jen proto, aby byly dostatečně vidět na těch správných místech – na vyhlášených, dobrých adresách. A co se týče milenců? Těmito milenci v podstatě mohou být i trenéři – jako pan L.

Jak snadno se člověk z lovce stává lovenou kořistí. Na straně jedné si trenér vytipuje dokonalou pětadvacetiletou dívku (lovec) a než záměr zrealizuje, je uloven dobře vypadající sebevědomou pětačtyřicetiletou dámou (trenér jako kořist). Záleží na úhlu pohledu. Lovec má políčeno na „kořist“ a sám je uloven. Paradox?

Nicméně pan L. už chtěl opustit roli „hřebce“ a usiloval o pozici regulérního otce. Byla rána, kdy se při pohledu do zrcadla na svou lehce vrásčitou tvář, sám sobě protivil. Hledal vhodnou partnerku pro rodinný život.
Bylo mu jasné, že žena v jeho věku - tedy okolo čtyřiceti let, by se sotva mohla stát matkou jeho dětí. V tomto věku bývají ženy nešťastně vdané nebo šťastně rozvedené. Ovšem tyto ženy jej často chtěly pouze - jako milence.

Další skupinou žen v uvedeném věku by bylo možno nazvat kariéristkami, které ve snaze udržet si těžce vydobyté vedoucí pozice mezi muži, obětovaly jistý rozměr ženskosti – mateřství.

Sečteno, podtrženo – zralé ženy, muži s tělem Adonise, dávali stále častěji najevo, že upřednostňují kariéru, kamarádky nebo své dospívající děti.

Dívky ve věku okolo pětadvaceti let stály pouze o jím navozené momenty rozkoše. Ochota žen, dát panu L. dítě, byla téměř nulová. Byl zoufalý. Na straně jedné měl vše, co si většina mužů bez rozdílu věku přeje – stovky žen, na straně druhé byl po většinu času osamělý.

Nakonec přece jen poznal zajímavou ženu na hodinách zumby. Skvěle nejen vypadala, ale jednou mu dala i naději, na kterou tak dlouhou dobu čekal. Dost překvapivě při vášnivém společném milování sdělila: „chci s tebou mít dítě!“Pan L. byl štěstím bez sebe.

Konečně věřil, že se stane otcem a bude mít i rodinu. Optimismus byl však předčasný, jak se později ukázalo. Pohledná žena panu L. řekla: „Chci pouze oplodnit. Nebudeme partnery ani manžely. Žiji s jedním „moulou“, který bude brzy dokončovat rozlehlý dům. Má taky skvěle rozjetou firmu. Promiň. Úředně jako otec bude uvedený „moula.“

Smutné – trenér spinningu a zumby měl stovky žen, ale zatím jen jedna z nich mu nabídla utajené biologické otcovství. Takováto příležitost být otcem měla poněkud hořkosladkou příchuť „vítězství.“
Ano, pan L. se mohl stát otcem, za přesně nadefinovaných podmínek!
Autor kudlankaW, 05.12.2012
Přečteno 1609x
Tipy 19
Poslední tipující: ARTeFakty X. Múzy, rufus, Katherin Bidmonka, Danuela, knihomolka, AndreaM, synanceia, Kyška, Avola, lucie.Tee, ...
ikonkaKomentáře (22)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Usmívám. Na Tebe. Ještě nepostávám...
Lehce jen poléhávám. V poloze nepostoje.
Ano, je to vážně k zamyšlení.
Některé věci čtenář nedocení.
Má to pak cenu?
Cením si každé výpovědi.
Kromě té pracovní (kdyby přišla z druhé strany..)
:-D

14.10.2018 07:54:10 | ARTeFakty X. Múzy

dobrá já řku dobrá

14.10.2018 15:11:45 | kudlankaW

:)

14.10.2018 07:42:24 | ARTeFakty X. Múzy

Tomu Ty se směješ?
To je mi postoj...

14.10.2018 07:50:01 | kudlankaW

Super dílko. Moc jsem se nasmála při představě toho naháněče žen, který ač byl lovcem, žádnou skutečnou ženu neulovil. Taková dílka veselá mi tu nějak chybí. Básníci jsou k uzoufání ufňukaní. Nebo třeba jsem tu jen krátce....Miluju humor.

19.10.2017 21:22:58 | Šípková Růženka

Ne vždy lovil,
častokrát byl i zkušenými paničkami sám loven!

19.10.2017 22:18:59 | kudlankaW

Někdy je pozdě bycha honit:-)
Fajn čtení-
oprav si Dívky ve věku okolo pětadvaceti let stáli - stálY

20.09.2017 17:25:39 | rufus

Díky za veskrze kladné hodnoce i upozornění na chybu.

Emeritní bonviván a milec společnosti dam i dívek

20.09.2017 20:26:23 | kudlankaW

Docela smutné. Dal jsi mi nový pohled na muže. Děkuji ti

24.01.2015 21:32:30 | knihomolka

Líbí se mi dva úhly pohledu na pana L., kdy je současně lovec i loven. To je velmi pěkně vyjádřené. Snad jen k motivaci té ženy, možná "jen" zoufale toužila po dítěti. Určitě je to námět k zamyšlení a takové by měly povídky být.

14.02.2014 16:12:24 | Hrisnice

Děkuji, že jsi zavítala.

Jde o reálný příběh.

Měj se krásně.

Příjemnou sobotu i neděli.

Marty

14.02.2014 18:05:13 | kudlankaW

mne zmátla anotace, nedokončená- proč ten úvod není normálně součástí textu? a místo anotace dej třeba tři tečky - nebo tam napiš že je to reálný příběh :o)
a k tématu - jsou lidé mrchy, jsou nešťastní lidé a na pohlaví nezáleží

06.12.2012 20:46:50 | hanele m.

U žen bych to, já jako romantik, kdysi nečekal.
Ale doba je jiná, pohrdání hodnotami.
Nechápu, že ženské z příběhu šlo jen o biologický materiál, tedy sémě a materiální zázemí měla u mouly.
Myslíš, že moulovi bylo lhostejno, čí dítě vychovává?

06.12.2012 20:50:39 | kudlankaW

to záleží na spoustě věcí - lidi jsou každej jinej, ať už chlapi, ženský, mrchy nebo chudáci - nic není přes kopírák
třeba moula není moula - třeba je to hodný člověk který svojí ženě věří protože ji má rád, třeba myslí že je všechno ok mezi nima..
nebo moula nemůže mít děti a přesto chce mít úplnou rodinu - kvůli sobě, že on se cítí být otcem nebo kvůli ní aby mohla být matkou..
variant je strašně moc..

06.12.2012 20:53:51 | hanele m.

Tak tedy vyprávěj snílkovi .))

06.12.2012 20:56:31 | kudlankaW

myslíš že já neumím snít? umím - ale taky docela vidím do lidí.. a vídám různý příběhy s různými hlavními protagonisty i antagonisty

06.12.2012 20:59:23 | hanele m.

JJ

06.12.2012 21:00:09 | kudlankaW

uznávám, že je to ze života..ne z mého, já mám k životu docela odlišný přístup...a nelíbí se mi v povídce oslovení "pan L." je to nekonkrétní..nebo je to naopak zevšeobecňující záměr?

05.12.2012 20:51:03 | Robin Marnolli

Je to reálný příběh.

05.12.2012 20:52:45 | kudlankaW

to nezochybňuji..(já se v něm edy nevidím)..jeho reálnost nepopírám..dokonce by mohl být i podle skutečné události...
..a přesně od takových žen bych utekl na míle pryč, (ale nemusím)

05.12.2012 20:54:48 | Robin Marnolli

Jde o skutečný příběh a velkou vypočítavost alfa samice

05.12.2012 20:56:24 | kudlankaW

souhlas.
ale nechám to jiným...takové věci nehledám...

05.12.2012 20:57:44 | Robin Marnolli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí