Zakázaná láska

Zakázaná láska

http://www.youtube.com/watch?v=gnEQTVG9xqg

Bylo ponuré chladné odpoledne. Na parapet dopadaly kapky deště a bylo slyšet, jak vítr trápí větve stromů za oknem.
Líně se protáhla a posadila se na posteli. Vypnula video, kde právě dobíhaly titulky k filmu, který jsme si pustily jen tak z nudy a zapnula místo toho raději hudbu. Usmála se, jakmile zazněla známá melodie a položila se zpátky vedle mě.
Pramínek tmavě kaštanových vlasů se jí neposlušně svezl do očí. Váhavě jsem zvedla ruku a pomalu jí ho odhrnula z tváře. Zvedla ke mně své modré oči a já se lekla, co to dělám. Nevím, co mě to popadlo. Zčervenala jsem a sklopila oči. Ona mě však pohladila po tváři a jemně mi nadzvedla bradu. Když se mě dotkla, přeběhl mi příjemný mráz po zádech. Nahnula se blíž a políbila mě. Zatočil se se mnou celý svět. Vychutnávala jsem si její sladké rty a v břiše mi poletovali motýlci jako puberťačce.
Najednou se odtáhla. „Promiň“ špitla tiše.
„To ne. Já… snila jsem o tomhle strašně dlouho.“ Cítila jsem, jak znovu rudnu.
Tvářila se překvapeně, ale radostně se jí zaleskla očka. Tentokrát jsem políbila já ji. Mísil se ve mně pocit štěstí, obavy i vzrušení z něčeho nového, dosud nepoznaného. Toužila jsem udělat to, o čem se mi poslední dobou zdálo. Odhrnula jsem jí vlasy na stranu a políbila na krk. Zatajil se jí dech a já nepřestávala. Vypadalo to, že se jí to líbí a to mi dodalo odvahu pokračovat. Zajela jsem jí rukou pod tričko a pohladila na bříšku. Pomalu jsem přejížděla prsty po její rozpálené kůži, až jsem narazila na lem podprsenky. Trochu jsem se zarazila, ale měla zavřené oči a dál si vychutnávala moje doteky. Pokračovala jsem tedy v hlazení a přitom se jí tričko vyhrnulo až nahoru. Chtěla jsem jí ho sundat. Čekala jsem, že mě zarazí, ale nadzvedla se, aby mi pomohla a tričko letělo do rohu místnosti. A po chvilce tam skončilo i to moje. Povalila mě na záda a najednou převzala iniciativu. Cítila jsem její horké polibky na břiše a stoupaly výš a výš. Nadzvedla jsem se, aby mi mohla rozepnout podprsenku. Když mi ji sundala, polil mě nový vzrušující pocit, a když mi zlehka přejela jazykem po bradavce, byla jsem jako natlakovaná bomba. Nahmatala jsem zip a trošku neohrabaně jsem jí stáhla kalhoty. Odkopla je, ale nepřestávala mi dráždit bradavky a to mě přivádělo téměř do extáze. Začala jsem jí zlehka hladit přes kalhotky, tiše zavzdychala. Rozepla jsem jí podprsenku a odhodila ji. Laskala jsem jí bradavky, abych jí to oplatila. Za chvilku už mi stahovala legíny i s kalhotkami a já jí přitom zbavila i jejích kalhotek. Lehla si vedle mě, takže jsme se mohly krásně hladit navzájem. Byla jsem tak šíleně vzrušená, že už po chvilce se moje tělo svíjelo ve slastné křeči a jen o chviličku po mně jsem cítila, jak se stahuje i ona.
Obě jsme těžce oddechovaly, ale usmívaly jsme se na sebe jako dva blázni. Přitulily jsme se k sobě a zaposlouchaly se do naší oblíbené písničky, která právě hrála. Za okny to stále fičelo a pršelo, ale tohle odpoledne už rozhodně ponuré nebylo.

:)
Autor I am sagitarius, 17.01.2013
Přečteno 2471x
Tipy 6
Poslední tipující: Eru Alonnar, Písnička...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tohle je literární server. Dávám sem podobnou tvorbu a nic proti tomuto žánru nemám, ale aspoň se snažím, aby byla napsaná správně česky. To je to, co by ji tady mělo odlišovat od jiných čistě erotických portálů. Příčestí minulé v rodě ženském je otázka prvního stupně základní školy! V posledním odstavci v první větě máš správné y, o větu později už ale špatné. Působí to kvůli tomu, jako kdyby ani autorovi nestál ten text za to, aby si ho po sobě přečetl.

17.01.2013 16:05:14 | Olor

Děkuji za upozornění, opravila jsem to. Tvůj komentář vyzněl ale docela hnusně, jako kdyby člověk nemohl udělat chybu... Samozřejmě jsem si to po sobě četla a to několikrát, ale tohle je prostě věc (asi jediná) kterou nevím proč, snadno přehlížím. Třeba kdybych si to přečetla znovu za pár dní, tak si toho všimnu a opravím to sama.
Komentáře tu jsou od toho, aby na to mohl pozornější člověk upozornit, takže ještě jednou děkuji. Ale debila ze mě dělat nemusíš ;-)

17.01.2013 16:48:34 | I am sagitarius

Promiň, možná jsem se nechala trochu unést, protože se s tím setkávám stále častěji. Byl to ale příklad spíš takové největší chyby, menší jsem nechala být (hlavně tedy čárky). Vypsala bych konkrétní příklady, ale asi by vypadalo, že znovu moc rýpu :D

17.01.2013 18:38:33 | Olor

Omlouvám se, asi jsme to sem neměla dávat tak brzo po napsání :D Teď už je to jedno, ale kouknu se na to znovu za pár dní. S menším odstupem se mi to snad podaří doopravit. Asi jsem se moc soustředila na ten popis, snažila jsem se, aby to nebylo právě jako z nějakého toho portálu. To je jedno, byl to jen pokus...

17.01.2013 19:26:34 | I am sagitarius

Hlavně si mé výtky nepřipouštěj moc k tělu. Pokud to vezmu z pohledu nakladatele, gramatické chyby jsou otázka chvíle na opravu, důležitá je stylistika, kterou máš na slušné úrovni. To, že jsem se do tebe možná trochu opřela, bylo vlastně hlavně kvůli tomu, že se mi to jinak líbilo a četlo dobře. Kdyby to nestálo za nic, neztrácím s tím ani čas a nepíšu komentář. Ber to tedy spíš jako pochvalu :)

17.01.2013 19:38:51 | Olor

Já to beru. Jen jsem se v tu chvíli cítila jako negramot co píše myluju a podobné hrubky :D
ale samozřejmě máš pravdu :)

17.01.2013 19:44:06 | I am sagitarius

Tak to promiň, rozhodně to nebyl cíl. Koneckonců chyby děláme každý a ono člověk ve svém textu často něco přehlédne, co u jiných vidí na první pohled. Jen je třeba, aby toho bylo co nejméně, než dílo spatří světlo světa. Na druhou stranu je fajn, že někdo k tomuto žánru přistupuje zodpovědně a píše ho aspoň trochu umělecky :)

17.01.2013 19:52:01 | Olor

Mně osobně tenhle styl nevadí - pokud se v erotických povídkách nebo fantaziích zaobalených do povídek, mluví o sexu moc lyricky či okrajově, nebaví mě to číst. U mě to prochází :)

17.01.2013 19:29:36 | DracoMalfoy

Tohle ale je už dost lyricky podané. Žádná ostrá slova a přímost podání, jako jsi měl ty, tam není.

17.01.2013 19:42:02 | Olor

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí