Agent and Science

Agent and Science

Anotace: Abby vážně vážně VÁŽNĚ moc miluju. A napsat s ní něco skutečně erotického mi dlouho hlodalo v hlavě. Bohužel to vždy dopadlo spíše jen tak, že jsem jí jen svlékla tričko nebo košili nebo tak... Její kalhotky prostě byla mez... :D

Jednou týmu NCIS vyhrožovala drogová organizace. Další agenti museli hlídat neozbrojené členy, protože agent Gibbs nechtěl nic podcenit. Agentka Samantha Millerová dostala na hlídání forenzní vědkyni Abigail Sciuto. Brala to skutečně vážně, celé čtyři týdny tiše stála u dveří v úplném pozoru. Abbyiny pokusy o konverzaci zazdívala mlčením, přestože ji nikdy nespouštěla z očí.
"Abbs, co máš?" vešel do laboratoře hlavní agent a odehrála se obvyklá scéna otázek a odpovědí. Samanthě to vše přišlo spíše jako snůška žvástů. Ona byla určena pro akce a forenzní věda jí moc neříkala.
"Gibbsi, počkej!" zastavila vědkyně odcházejícího agenta a agentka zbystřila. Teď mělo přijít něco vtipného. Vědkyně ukázala přímo na ni. "Nemůžu si ji vyměnit s Duckym?"
"Proč?" nechápal muž. "Hlídá tě dobře a v ničem tě neruší..."
"Já vím! Ale ten Duckyho alespoň mluví," postěžovala si, ale Gibbs se jen zasmál a odešel. Abby hodila dost uražený pohled a pak se postavila přímo před svého bodyguarda.
"Přísahám, že pod těma brejlema šilháš," zkusila nový trik a natáhla se, aby sluneční brýle agentce sundala. Ta ji ale dřív s citem ale i s důrazem chytila za ruku. "Fajn!" rezignovala gotička a pak se uculila: "Jdeme čůrat."

"Tak jo, jdeme navštívit jednoho mého ex," objasňovala Abby cíl jejich cesty po práci. "Nerozešli jsme se zrovna v dobrém a on má pořád pár mých věci. Konečně mi k něčemu budeš." Vykouzlila ten nejsladší úsměv a zazvonila na zvonek. Agentka přemýšlela, zda jí za to ta práce stojí. Pak se otevřely dveře a v nich stál skutečně velký muž.
"Abby?" Zněl napůl překvapeně a napůl naštvaně.
"Ahoj. Ta žena za mnou je prvotřídní agent. Stará se o mé bezpečí, tak se o nic nepokoušej a nával moje věci." Zdálo se to skoro jako vtip. Hubeňoučká dívka s ženským bodyguardem diktuje přerostlému motorkáři.
"Myslíš, že sem po tom všem můžeš nakráčet a rozkazovat si?" zavrčel a napřáhl ruku. Samantha ho ale zastavila dřív, než stačil vědkyni udeřit. Ruku mu zkroutila tak silně, že bylo slyšet, jak mu vykloubila rameno.
"Do-dobře! Je to všechno v garáži!" vzdával se rychle muž. Agentka ho rádoby přátelksky poplácala po zádech a vrátila mu paži do kloubní jamky.
"Tak to bylo fakt hustý!" tetelila se Abby blahem, zatímco prohlížela stav její motorky. "Mám pár nevyřízených účtů, mohly by jsme je všechny obejít."
"Ne," odpověděla jí Samantha tvrdě, protože šlo o zneužívání státní moci.
"Páni! To bylo první slovo, co jsem od tebe za čtyři týdny slyšela!" Gotička ženu hned nadšeně objala. Ta se radši ani nepohnula.

Sam Abby doprovázela i domů. Občas u ní spala, občas si střídala s dalším agentem. Dnes ji dovedla domů a v obýváku si začala chystat lůžko. Gotička kolem ní prošla v pyžamu a popřála jí dobrou noc. Pak odešla do ložnice a ani si nerozsvítila. Bylo slyšet, jak s rozkoší spadla do své postele, ale hned po tom tichém žuch začala dívka ječet. Agentka vytáhla zbraň a ihned se vydala ji zachraňovat. Když ale rozsvítila, myslela, že se zbláznila. To, co vědkyni tolik vylekalo, byla totiž nafukovací panna v její rakvi.
"McGee mi ji konečně vrátil!" začala se Abbs smát. Samantha na ni upírala tázavý pohled. "Používali jsme ji k demonstracím vražd!" snažila se vysvětlit ten omyl. Agentka radši zhasla a vrátila se do obýváku.

"Víš, dokážu se o sebe postarat," snažila se dalšího dne vědkyně přesvědčit svého bodyguarda, aby si trochu odpočinula, přitom si hrála s pistolí. Pak z ničeho nic sestřelila jednu z figurek na jejím stole. "Vidíš? Přesná muška." Ale nepřiznala, že mířila někam úplně jinam. Stejně to byla jen neškodná airsoftová pistole. Agentka skryla pobavený úsměv a dál se tvářila profesionálně. "Hele. Tady je dolar," sáhla gotička do kapsy a zamávala jí s ním před obličejem. "Dojdi mi koupit kafe, jo? Slibuju, že se zatím zamknu." Miller rezignovala, vzala dolar a vydala se splnit přání své svěřenkyně. Přestože její závislost stála víc než dolar za kelímek.

Nemohla být pryč ani deset minut. Laborka byla otevřená, hudba hrála na celé patro a přehlušovala skučení mladé vědkyně. Agentka zahodila kelímek a rozeběhla se za zvukem. Nějaký hispánec dívku tiskl k zemi a škrtil ji.
"Okamžitě ji pusť nebo ti ustřelím palici," vytáhla agentka zbraň. Muž jí ji vyrazil z ruky a začal boj. Muž byl silnější, ale agentka měla větší výdrž. Nakonec mu praštila hlavou o zem a tím ho vyřadila ze hry. Pak se pomalu dokulhala ke gotičce a pomohla jí na nohy.
"Jsi v pořádku?" zeptala se udýchaně a hleděla jí přitom do očí.
"J-jo," zněla chraplavá odpověď. Agentka chvilku stála utopená v jejích jantarových očích a pak ji z ničeho nic políbila.
"P-počkej," odtáhla se vědkyně. "C-co to děláš?"
"Líbám tě," pohladila ji po tváři a poprvé se usmála.
"Ale co on..?" koukla stydlivě na muže v bezvědomí.
"Tak pojď," kývla směrem k východu, vzala ji za ruku a vyjely do kanceláří.
"Agente Gibbsi? V laboratoři leží jeden hispánec, postarejte se o něj. Já vezmu slečnu Sciuto domů, aby se uklidnila." Tím shrnula celou situaci a skutečně odvezla vědkyni domů.
Tam ji posadila na stůl a začala jí upravovat vlasy. Gotička byla stále pocuchaná z útoku. Měla i rozteklé stíny a tak. Samantha z ní opět udělala přenádhernou bytost. Abbs nechápala. Jestli ten polibek byl způsobem jen adrenalinem z boje, tak teď k ničemu nedojde. Ale agentčino chování nebylo obvyklé. Neodolala. Sklouzla zadečkem až na hranu stolu. Svýma dlouhýma nožkama si svou ochránkyni přitáhla co nejblíže a sama ji začala líbat. Pak jí rozepla a sundala sáčko. Sam jí na oplátku stáhla tričko a políbila ji na dekolt. Gotička se začala hihňat: "Řekni mi něco, Tichošlápku."
"Jsi ta nejkrásnější dívka, jakou jsem kdy potkala," šeptla jí agentka do ouška. Pak ji chytila pod zadečkem a přenesla ji do ložnice. Ale tradiční rakev, kterou gotička používala místo postele, nebyla stavěná na nic jiného než na ležení. Dvě hravé dívky se do ní prostě nemohly vejít. Samantha svou svěřenkyni dlouze políbila a šeptla jí, ať chvilinku počká. Pak sesbírala všechny polštáře v okolí a naskládala je do dřevěné schránky.
Když zvedla pohled, byla Abby úplně nahá. Byla úplně vyholená a usmívala se jako nevinnost sama. Sam ji hned chytila a vysadila ji na měkoučké lůžko. Po dalším líbání a všemožném otlapkávání se agentčiny rty přesunuly na to nejlákavější místo na dívčím těle. Konečně ochutnaly to sladké ovoce. Gotička se pod pohyby zkušeného jazyka chvěla a svíjela jako v extázi. Brzy dosáhla toho nejúžasnějšího orgasmu ve svém životě. Pak se zmohla jen na sbírání svého dechu.
Samantha klečela u ní a s tichým úsměvem ji hladila po tváři. Když uslyšela tiché cvaknutí, uvědomila si, že nezamknula dveře. Políbila Abby na čelo a zašeptala jí, ať klidně spinká, že bude hned zpět. Dívka se stulila do klubíčka a spokojeně ji poslechla.
"Vypadněte odsud nebo to špatně skončí," vyšla Sam z ložnice s připravenou zbraní a už zase byla tvrdou agentkou NCIS. "Tý holce nikdo nezkřiví ani vlásek v jejich roztomilých culíčcích." Černovlasá žena se zlým pohledem jí opětovala místo na mušce.
"Chápu, jakým kouzlem vás dostala. Je opravdu slaďoučká. Ale zkazila dost důležitou práci Kartelu. Takže zemře, aby jsme se vyrovnali se siňorem Gibbsem. Pokud chcete zemřít s ní, ráda vám to přání splním."
"Zatýkám vás minimálně za vyhrožování. Máte právo nevypovídat, cokoliv řekněte, může a bude použito proti vám u soudu..." Byla to taková šance na klidné řešení, i když bylo jasné, že to tak nepůjde.
"Vtipné," zasmála se vražedkyně a vystřelila. Zasáhla agentku do hrudi. Ta jí s ledovým klidem oplatila kulkou do hlavy.
"Co se tu děje?" vyšla čerstvě probuzená Abigail do obýváku a mžourala tě světle.
"Ten koberec ti stát určitě zaplatí," zabublala Sam a ze rtů jí stekl pramínek krve. Na hlase bylo slyšet, že se jí plíce plní krví. Vděčně se zhroutila do dívčiných rukou. Abby hned zavolala záchranku. A Gibbsovi. Někdo se musel postarat o tělo, co jí likvidovalo koberec.

Musela čekat. Nejdřív během operace a pak až se Samantha probudí. Bylo to útrpné, jen sedět v postele a držet ji za ruku. Najednou jí ji postřelená stiskla a otevřela oči.
"Abbs?" zachrčela. "Mám pořád svoje srdce? Nemuseli mi ho vyndat nebo tak?" starala se.
"Jo. Jo, máš, neboj," sklonila se vědkyně k její tváři.
"To je dobře," usmála se Sam. "Jinak bych ti ho nemohla dát..."
"Abbs, přijel jsem, jak nejdřív-." Pokud jste starší muž a vpadnete dvěma krásným dívkám do polibku, tak vás to zaručeně rozhodí.
"To je v pořádku, agenta Gibbsi. Pojďte dál. Musíte mi na tuhle krásku dát pozor, když budu tady.“
Autor Tacu, 23.09.2013
Přečteno 670x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí