Poprvé

Poprvé

Anotace: Nemůžu nic prozradit, ztratilo by smysl povídku číst. Přečtěte a posuďte sami, snad se bude líbit. ;-) 18+

Poprvé

 

Celou noc jsem kvůli tomu nespala. Ještě nikdy jsem nebyla tak nervózní. Vážně to mám udělat?

 

Stojím nahá před zrcadlem, dívám se sobě přímo do očí, snažím se vyhrabat si z mozku všechna svá rozhodnutí, všechny myšlenky, všechny pro a proti. Proč ano a proč vlastně ne? Udělám dva kroky vzad. Ve velkém zrcadle se vidím úplně celá. Prohlížím si kousek po kousku, hodnotím každý záhyb svého těla. Nedokonalosti kůže, malinká nerovnost velikosti mých prsů, piha na mé pravé bradavce. Na tu jsem pyšná. Zdobí mě daleko víc než piercing u jiných, ale přesto nevím. Jsem vůbec pěkná? Budou mě chtít? Pustí mě tam vůbec?

 

Nejdu! Co bych tam dělala…? Bude to trapas, všichni na mě budou zírat. Jak se má pak člověk uvolnit? Nestojí mi to za to.

 

A najednou i přes to vidím, jak mi mé ruce oblékají černé krajkové prádlo, připínají do podvazků punčochy, zahalují mé křivky do krátkých rudých šatů s hlubokým výstřihem a obouvají lodičky na vysokém jehlovém podpatku sladěné s prádlem. Jako poslední tečku nasazuji třpytivé krátké náušnice, navléknu rukavičky, zamknu a nasedám do taxíku.

 

"Kam to bude?"

"Třinecká 672"

 

Taxikář se ohlédl a mlsnýma očima sjel celé mé tělo. "Koukej dopředu ty prase." Pomyslela jsem si, ale pro jistotu větu neřekla nahlas. Raději jsem upřela zrak z okénka auta a to, co se dělo kolem, jsme už nevnímala. Převládala ta hrozná nervozita. Byla jsem sevřená jak ještě nikdy, dusila jsem se, ale na druhou stranu jsem byla opravdu zvědavá a trochu se i těšila. Byla jsem znechucena sama sebou, ale zároveň byla hrdá na svou odvahu. Je to odvážné? Není to spíš jen šílené a úchylné? Tolik úhlů pohledu, které jsem zhruba za hodinu jízdy stihla probrat, by asi hned tak někdo nevymyslel. Ale ženská mysl, má opravdu zvláštní představy situací, které se mohou stát. Ty katastrofické scénáře, které si vymýšlíme, když něco nejde přesně podle plánu nebo pokud si nedokážeme představit, do čeho vlastně jdeme, nás přivádějí k šílenství.

 

Zaplatila jsem řidiči a ještě chvíli stála před dveřmi onoho klubu. Ještě si to můžu rozmyslet. Ještě je čas. Ještě... Pomalu jsem se nadechla, prudce vydechla, nasadila si škrabošku a vcházela do tmavých dveří. Rozhodná, vzpřímená s ladným krokem a milým úsměvem jsem se přivítala s gorilami u vstupu. Vyfasovala jsem osušku a klíček od skříňky společně s instrukcemi. Vše jsem odkývala, i když jsem si nebyla jistá, jestli si dokážu některou z těch informací zapamatovat.

 

Vím kde je bar, tím začnu. Sedla jsem si na barovou židli zády k veškerému dění, ale zároveň čelem k zrcadlu, které bylo zástěnou barového pultu. Vypila na ex svůj welcome drink a pokynula barmanovi o další. "Poprvé?" Zeptal se spiklenecky. Jen letmo jsem přikývla a raději uhnula pohledem, aby se dál nevyptával. Naštěstí pochopil.

 

Zadívala jsem se do zrcadla a pozorovala páry usazující se za mými zády. Všichni vypadali sympaticky a na všech bylo jasně poznat, že patří k sobě. Někteří se mezi sebou již znali, jiní se trochu ostýchali v různých koutech místnosti. Někteří v prádle, jiní v ručníku a další jen tak.

 

Zahlédla jsem pohled jedné ženy o pár let starší než já. Seděla na pohovce s chlápkem za mnou mírně vlevo. Se zalíbením si mě prohlížela, pak se něžně přitulila ke svému muži a něco mu šeptala do ucha. Jemu se na tváři objevil malý úsměv, pohlédl jí do očí a znovu se bez řečí pousmál. Otočila jsem se na židli čelem k nim. Nohu přes nohu, ruce položené za sebou na baru, pohodlně jsem se opírala, koukala na ně a vystavovala se. S ženou jsme se na sebe pousmály.

 

Líbila se mi. Vysoká tmavovláska, štíhlé dlouhé nohy, útlý pas, pevná prsa a upřímný obličej, kterému jsem věřila. Nějak do mě vnášela klid a pohodu, kterou jsem v tuto chvíli opravdu potřebovala. Bylo na čase jít se připravit. Vrátila jsem se zpět ke skříňkám, svlékla se, vzala osušku a vydala se do sprch. Vlasy jsem si sepnula do drdolu, abych si je nenamočila, aby pečlivá domácí příprava nepřišla nazmar. Dlouho jsem na sebe pouštěla teplou vodu a raději už nad ničím nepřemýšlela. Jsem tady a zlobila bych se sama na sebe, kdybych zbaběle utekla. Zkusit se má všechno... Vážně??? Vážně!

 

Pečlivě jsem se umyla levandulovým mýdlem, oblékla na sebe už jen podvazkový pás s punčochami, obula lodičky a vracela se do společné místnosti. Většina párů se už rozprchla po klubu, ale ti dva zůstali stále na stejné pohovce, jen v trochu jiné pozici. Ona k němu zády seděla rozkročmo na klíně, mírně se pohupovala v bocích a slastně přivírala víčka.

 

Přišla jsem až k nim. Bez představení, bez optání hladila jsem ji po tváři, líbala na rty na krku, na hrudi, brala do úst její napjaté bradavky a laskala hladké bříško. Dotkla jsem se prstem poštěváčku a podívala se do jejich očí, abych viděla, jak se jí to líbí. Zaklonila hlavu, zpátky ji zvedla a zpříma se na mě zadívala. Nepřestávala se houpat na jeho klíně, jen mě uchopila za vlasy a směrovala si mě přímo dolů. Políbila jsem ji a jemně olízla. Bylo to poprvé, kdy jsem ochutnala jinou ženu. Svou chuť jsem znala, ale tohle bylo něco jiného. Byla trochu sladší než já, ale tuhle skutečnost možná dotvářel i liliový sprchový gel, kterým voněla.

 

Sjela jsem jazýčkem ještě trochu níž, abych polaskala i jeho. Od kořene jeho penisu jsem se znovu dostávala k jejím malým pyskům, kde se ti dva spojovali v jedno tělo. Laskala jsem toto spojení a cítila, jak do ní neustále vjíždí tam a zpátky. Její kapičky vášně po něm stékaly a já se snažila je zachytit. Ona mi však znovu nasměrovala ústa a mírně mě přidržela. Pochopila jsem a začala se věnovat jejímu poštěváčku. Kmitala jsem ze strany na stranu, objížděla jej jazýčkem kolem dokola, občas kousla a občas polaskala její dolíčky ve slabinách. Vzdychala a postupně zrychlovala tempo svého pohupování, bylo čím dál těžší se udržet na správném místě, ale snažila jsem se.

 

Za chvíli se začala třást, on převzal iniciativu a mohutně přirážel. Nepřestávala jsem ve svém laskání a čekala vyvrcholení. Její hlas se zvyšoval jak v tónu, tak v intenzitě. Co přišlo pak jsem, ale vůbec nečekala. On jej prudce vytáhl, odstrčil mou hlavu a prostředníčkem rychle kmital na jejím pahorku. Seděla jsem před nimi na patách a pár vteřin čekala, co se bude dít dál. Nestihla jsem si ani rozmyslet, jestli se přidám nějak jinak a najednou z ní vyšel obrovský proud vody, zkropil mi celý obličej a v dalších dávkách i poprsí a zbytek těla. Nevěřícně jsem koukala, jak ji pevně drží kolem pasu a ona se zmítá v jeho klíně. "Zvláštní pohled." Pomyslela jsem si a zvědavě ochutnala i tuhle tekutinu. Byla ještě sladší než ta před tím.

 

Oni se ještě chvilku mazlili na pohovce a já se odešla umýt. Teď už jsem si umyla i vlasy. Stejně od ní byly mokré. Omývala jsem si obličej, nechávala po sobě stékat pramínky teplé vody a pořád dokola si přemítala, co se stalo. Na tváři se mi vykouzlil úsměv a já se těšila, co ještě přijde. Osušila jsem se, všechno oblečení nechala ve skříňce i s lodičkami a namířila si to rovnou k bazénu.

 

Předchozí pár už jsem nepotkala, ale za to na mě čekalo představení v podobě tří mužů hledících na tři spolu se laskající ženy.

 

Popravdě jsem dnes na chlapy neměla náladu a byla jsem natolik unesena z předchozího zážitku, že jsem na něj chtěla ještě chvíli myslet. Ponořila jsem se do bazénu a kochala se pohledem na ty tři. Teprve pak jsem si uvědomila, jak zvláštní je to spojení. Brunetka, blondýnka a zrzka. Jako vystřižené z filmu pro dospělé.

 

Voda byla příjemně teplá a já se začala ztrácet ve víru vzpomínek z předchozích minut. Vytrhly mě z nich až polibky blonďaté dívky. Laskala mé bradavky, hladila mě po tváři a najednou sjížděla jazýčkem dolů pod vodu, až byla úplně ponořená. Další překvapení dnešního dne bylo, jak dlouho vydržela bez dechu. Skoro jsem se až bála, že se utopí. Neutopila. Ladně vyplula na hladinu, podívala se mi zpříma do očí, já jen přikývla a vysadila svůj zadeček na okraj bazénu, aby měla lepší přístup.

 

Za nedlouho se připojily i ty dvě a začaly o mě pečovat. Blondýnka zůstala v bazénu a věnovala se mým kotníkům, podkolením jamkám, tříslům a v neposlední řadě také mé mušličce. Dělala to jinak než muži. Byla mnohem pečlivější a opravdu přesně věděla kam a jak silně sáhnout. Měla malý mrštný jazýček, kterým mě, společně s jejími šikovnými prsty, hnala k vrcholu. Brunetka se věnovala mému bříšku a poprsí a zrzka mě líbala, hladila po tváři a párkrát nastavila svou bujnou hruď k polaskání.

 

Kombinace těchto tří nádherných žen, jejich šesti rukou a třech úst byla famózní. Nevím proč si mě vybraly, nevím proč zanechaly svých radovánek a věnovaly se jen mě. Možná na mě bylo příliš vidět moje „poprvé“ tady, možná mě jen ze slušnosti nechtěly nechat samotnou. Možná… Ale to už bylo jedno, protože jejich snažení a moje znovu vybavená vzpomínka na ženský výstřik mě velmi brzo vynesli na vrchol. Nic intenzivnějšího jsem v životě necítila. Každou mojí buňkou projížděl vzrušující impuls, který trval snad hodiny.

 

Ještě když jsem přijela domů a sáhla si na ni, dokázala jsem si vybavit ten slastný pocit. Lehla jsem si s úsměvem do postele, zasnila se a pak si slíbila, že tohle určitě nebylo naposled. Chci to zažít znovu. Tohle všechno a snad ještě mnohem víc.

Autor Gita Grandová, 01.10.2013
Přečteno 6302x
Tipy 14
Poslední tipující: Acra, seh, MoonDream, Lonely.girl, Krahujec, Jozef Bojanovský, Tasha, Lůca, David Janovský
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Úžasné. Četla jsem jedním dechem a dokázala se vžít do role hlavní hrdinky.

17.05.2014 19:30:46 | Alžběta Šedá

Děkuji, jsem moc ráda, že jsem mohla být průvodcem tvé fantazie. ;-)

18.05.2014 18:29:57 | Gita Grandová

:-) ...jak dlouho píšeš tenhle žánr? Čistě ze zvědavosti... ;-)

19.05.2014 07:19:46 | Alžběta Šedá

Zhruba rok. Je to ještě takové čerstvé. :-)

24.05.2014 19:59:53 | Gita Grandová

Tak to je super... to jsme na tom skoro podobně ;-)

25.05.2014 18:09:55 | Alžběta Šedá

Páni, dokázala jsem se dokonale vžít do pocitů "hlavní hrdinky", ale stejně si asi neumím ani v nejmenším představit, jaké to asi doopravdy je.

16.02.2014 19:37:14 | suvicka

Představa a reálný zážitek je vždy jiný. Někdy více, někdy méně... :)Kdo nezažil ne zcela pochopí, ale i představa není vůbec k zahození. ;) Díky, jsem ráda, že se líbí.

23.02.2014 22:50:16 | Gita Grandová

Skvěle napsaná povídka,kterou jsem četl s radostí a napětím zároveň.
Navíc s mokrým orgasmem mám osobní a velmi příjemnou zkušenost.Vlastní potěšení znásobené vodopádem euforie blízkého člověka zůstává v mysli jako konstanta slasti.

02.10.2013 02:27:31 | Jozef Bojanovský

Děkuji, jsem ráda, že jsem mohla potěšit a zároveň znovu oživit vzpomínku na takový zážitek.

02.10.2013 11:37:47 | Gita Grandová

Moc povedené a bezchybné provedení povídky. Četl jsem jedním dechem. Musím uznat , že tak mimořádnou poutavost a náboj, jazyk a vše ostatní mě dostalo do stavu euforie. I když je to "ostré",moc pěkný,pěkný!!! A první zážitek s mokrým orgasmem...Jsi fakt talentovaná. Reál ... krása...Nemá cenu co dodávat.1* Zdravím a mám k Tobě poklonu.

01.10.2013 22:53:18 | Krahujec

Moc děkuji, nečekala jsem, že se bude až tak líbit. Popravdě jsem si povídku včera ještě pročítala a nebyla jsem s ní úplně spokojená, trochu jsem ještě pár vět před uveřejněním přepsala, ale i tak nebyla přesně dle mého gusta. Ale k mému údivu vidím, že má opravdu skvělé ohlasy i na jiném serveru, takže mám velkou radost. Ještě jednou děkuji.

02.10.2013 11:36:26 | Gita Grandová

Páni... Páni ... A ještě jednou Páni ... :D to je opravdu senzační, skvělí suproví a nepopsatelně skvělé :D :) :D :)

01.10.2013 20:03:26 | Tasha

Díky Tasho. ;-) Jsem ráda, že sis ji užila.

01.10.2013 20:18:17 | Gita Grandová

Je opravdu skvělá :)

01.10.2013 20:20:09 | Tasha

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí