Manželův přítel

Manželův přítel

Anotace: Manželka, manžel a jeho nejlepší přítel ;)

               Ležel v posteli a díval se na ni. Seděla u svého stolečku, kde měla velké zrcadlo, všechna svá líčidla, parfémy, zkrátka všechno, co jako žena potřebovala. Měla na sobě zatím jen saténový, dlouhý župánek, ze kterého vykukovala černá, krajková podprsenka.
Kartáčovala si své přírodně zrzavé vlasy a pak si je pár hmaty rukou stočila do francouzského drdolu, který odhaloval její šíji a utvořil z ní elegantní dámu. Následovalo několik druhů líčidel a pár tahů štětcem a byla neodolatelná.
     ,,Co je?” zeptala se ho, aniž by se na něj podívala, protože cítila, že jeho pohled na ní zůstává poněkud déle, než obvykle.
 ,,Dívám se na tebe,” odpověděl naprosto v klidu.
 ,,A oblékat se nebudeš?” Zeptala se, když vstala a přešla ke komodě, z jejíž šuplíčku si vytáhla punčochy. Začala si je nasazovat a on sledoval, jak punčocha kopíruje její božské nohy a krajkovým lemem končí na stehně.
 ,,Přemýšlím, že zůstaneme doma.”
 ,,Tak na to zapomeň, Olivere. Už jsme slíbili, že přijdeme. Joachim je náš kamarád.”
 ,,Jenže když tě tak pozoruju, tak mám na tebe čím dál tím větší chuť."
 ,,Tak si jí nech zajít a začni se oblékat,” řekla a otevřela skříň, ve které si vybírala šaty. Vstal z postele a přišel také ke skříni. ,,Jaké?” otočila se na něj a v každé ruce držela jedny šaty.
 ,,Nevím zlato, asi ty modré.”
 ,,Fajn, vezmu si ty černé,” řekla a vrátila modré do skříně.
 ,,Vždyť jsem říkal, že modré.”
 ,,Ale no tak, Olivere. Po pěti letech manželství s tebou už vím, že vždy zvolíš ten horší výběr. Proto si vezmu ty černé šaty.”
 ,,Tak to by mě nenapadlo. Jakou si mám vzít košili?” stál u skříně s rukama v bok.
 ,,Kromě oranžové a růžové je mi to jedno,” řekla a svlékla si župan.
 ,,Hmm, Sarah, opravdu nechceš zůstat doma?” zeptal se, objal ji zezadu kolem pasu a políbil ji na rameno.
 ,,Ne. Chci se dneska večer pobavit, vypít pár skleniček šampáňa, třeba si i zatancovat nebo poznat někoho nového. Doma jsme pořád,” řekla Sarah.
          Zatím, co se Oliver oblékal do bílé košile si Sarah oblékala šaty. Byly to klasické, černé krátké koktejlky, které měly na zádech hluboký výstřih vyplněný krajkou.
Oliverovi jen zářily oči. Miloval Sarah, kterou si před pěti lety vzal a nikdy jí nepodvedla věděl, že ani ona jeho.
     ,,Můžeme jet?” zeptala se a nasadila si černé, lesklé lodičky na extrémním podpatku.
 ,,Vážně to nemůžeme třeba alespoň posunout?” zeptal se Oliver, přisál se jí na krk a vytahoval jí šaty nad zadek.
 ,,Ne, nemůžeme,” řekla a otočila se k němu čelem. ,,Ale vidím, že jsi při chuti. Až se vrátíme domu, tak ti to bohatě vynahradím,” řekla Sarah a chytila mu mezi zuby ušní lalůček a jemně stiskla.
 ,,Tak šup, jedeme,” řekl, stáhl jí šaty tam, kde původně byly a otevřel dveře jejich domu.
         

          Projeli polovinu města, které se zahalilo do barev noci, než se dostali před dům z červených cihel, který Sarah vždycky tak obdivovala.
Oliver zazvonil a čekal, než se otevřou dveře. Podíval se na manželku a olízl si rty: ,,Už jsem ti říkal, že ti to dnes mimořádně sluší?”
 ,,Mě to přeci sluší vždycky, ne?” mrkla na něho a věnovala pozornost dveřím, které se právě otevřely. V nich se objevil vysoký muž středního věku, s tmavými hustými vlasy, sem tam protkanými vlasem stříbrným. Když viděl, kdo za dveřmi stojí, tak se mu rozzářily jeho zelené oči a odhalil bílý chrup.
 ,,Krásná Sarah a nejdražší přítel Oliver. Vítejte, jsem moc rád, že jste dorazili. Pojďte dál,” přivítal je a otevřel dveře dokořán.
 ,,Ahoj Jochi,” usmála se na něj Sarah a přátelsky se s ním přivítala objetím a políbením na obě tváře.
 ,,Ahoj Sarah, moc ti to sluší. Vezmu ti kabát, ano? Běžte dál, bavte se, vezměte si co chcete a já jsem za chvilku u vás,” řekl Joachim a odešel.
     Sarah i Oliver se vítali s dalšími přáteli a známými. Ona začala sklenkou šampaňského a on se vrhl k jednohubkám. Zábava se pomalu rozjížděla, hosté se bavili, popíjeli, pojídali všelijaké pochutiny a také tančili.
Sarah se bavila s dalšími ženami, které byly na večírku, na téma muži a fotbal.
 ,,Můžu tě na chvilku vyrušit?” přišel k ní Joachim a položil jí ruku na kříž.
 ,,Určitě,” řekla a odešla s ním kousek dál. ,,Děkuju, že jsi mě vysvobodil.”
 ,,Není za co. Jaké bylo téma? Děti? Pečení? Vrásky nebo přibývající kila?”
 ,,Bylo téma muži a fotbal. Na obojí mám kladný názor, takže jsem byla ta divná, co má ráda fotbal.”
 ,,Asi zapomněly, že jsou v domě fotbalového trenéra,” pousmál se Joachim. ,,Zatančíme si?” zeptal se a pozvedl jedno obočí.
 ,,Moc ráda,” řekla a přijala jeho ruku, za kterou ji dovedl mezi ostatní tančící páry. Způsobně ji při tanci držel a vedl. Povídali si spolu a smáli se.
          ,,Ale ne. Jde sem Oli. Asi mi tě chce vzít,” řekl, když viděl, že se Oliver blíží k nim.
 ,,Zlato?” vyrušil je Oliver při tanci.
 ,,Copak?” zeptala se svého manžela a zastavili se v tanci. Joachim ji však stále držel v taneční pozici.
 ,,Volali mi z kanceláře. Musím tam ihned zajet. Vydržíš tu hodinku beze mě?” zeptal se a podíval se na Joachima.
 ,,Je to nutný?” zeptala se manžela.
 ,,Je. Pojedu zpátky hned, jak to vyřídím.”
 ,,V klidu, nespustím ji z očí,” řekl Joachim.
 ,,Díky. Bav se, zlato,” řekl, políbil Sarah na spánek a odcházel.
Oba dva, jak Jochi tak Sarah, se dívali jak Oliver odchází a pak se vrátili k tanci.
     ,,Říkal hodinu?” zeptal se Jochi.
 ,,Jo, ale vždycky, když řekne hodinu, tak to bude tak dvě.”
 ,,Pojď se mnou. Chtěl bych ti něco ukázat,” řekl a zamířili ke schodišti, které vedlo do patra Joachimova domu. Cestou vzal dvě sklenky šampaňského, jednu podal Sarah a pak ji vedl po schodech nahoru.

 

     Otevřel jedny z mnoha dveří a pustil dovnitř Sarah jako první.

 ,,Knihovna? Klavír? Ty tady máš knihovnu s klavírem?” zeptala se a rozhlížela se po místnosti plné polic, knih a krásného černého, hudebního nástroje.

Joachim se postavil za ní a ruku ji pomalu položil na pravý bok. ,,Jochi? Co to děláš?” zeptala se zkoprněle.

 ,,Toužím po tobě,” zašeptal jí do ucha a ruku posunul z boku na břicho.
 ,,To nejde,” řekla a chtěla od něj odejít, ale rukou, kterou měl kolem jejího břicha si ji přitáhl zpět a přitiskl si jí zády těsně k sobě.
 ,,Vím, že je to vzájemný. Vím o tvém románku s Bastianem. Oliver nic neví o něm, nemusí se dozvědět ani tohle,” šeptal jí do ucha a pak ji za ucho políbil.
 ,,Jsi jeho přítel,” řekla Sarah, ale uvnitř sebe cítila chvění. Cítila, jak ji v Joachimově těsné blízkosti dochází kyslík v plicích a ochabují ji kolena. Vlivem většího množství šampaňského a Joachimových polibků na ucho, šíji a ramena ji přemáhal chtíč.
Zaklonila hlavu a užívala si Joachimovi polibky. Na rukou a zádech cítila husí kůži. Obrátila do sebe zbytek sektu ze sklenky a zhluboka se nadechla. Jochi posunul svou ruku pod její prsy a přitiskl si ji k sobě ještě blíž.
Byla menší než on a tak cítila jeho vzdouvající se rozkrok kousíček nad zadečkem.
     ,,Ani nevíš jak dlouho po tomhle toužím,” vzdychl, vzal jí z ruky prázdnou sklenku a i s tou jeho je položil na jednu z polic v knihovně. Pak Sarah prudce otočil obličejem k sobě a palcem ji přejel po jejích rtech, kterých se pak těmi svými hladově zmocnil. Líbal ji nenasytně, vášnivě a drsně. Vycházela mu vstříc. Prsty zajela do jeho vlasů a sevřela je.
Jeho jazyk drsně dorážel na ten její, občas ji jemně kousl do spodního rtu. Nemohl se nabažit chuti jejích rtů.
Rukou přejel přes celá její záda až na zadeček. Silou stiskl jednu jeho půlku, pak sjel rukou pod zadek. Nadzvedl jí do vzduchu a vysadil ji na sebe.
Obtočila své štíhlé nohy kolem jeho pasu a věnovala mu ty nejvášnivější polibky. Odnesl ji do středu místnosti, kde stál klavír a posadil jí na něj.
     Stále byli spojeni svými rty a jazyky, když mu Sarah začala svlékat sako, pod kterým měl tmavě modrou košili. Stáhla mu ho přes ramena až k loktům a Joachim si ho pak svlékl a odhodil ho někam vedle sebe. Našel zip od šatů žhavé Sarah a rozepnul ho zatím jen do poloviny. Políbil jí, pak jí špičkou jazyka olízl spodní ret a jazykem mířil od brady až k jugulární jamce. Ona si zatím stáhla šaty z ramenou a na Joachima tak vykoukla podprsenka z černé krajky.
 ,,Vždycky jsem věděl, že jsi taková,” zašeptal jí do ucha, jehož lalůček pak stiskl mezi zuby a jazykem pak pokračoval až na rameno.
 ,,Jaká?” zeptala se, ale vyznělo to spíše jako vzdech, než otázka.
 ,,Krásná a žhavá,” řekl a stáhl ji ramínka od podprsenky z ramenou. Posadil se na stoličku od klavíru a Sarah se postavila. Jochi jí tak stáhl šaty až ke kotníkům. Vystoupila z nich a obkročmo si na Joachima sedla. On ji jedním lehkým pohybem prstů rozepnul podprsenku,sundal jí a odhodil stranou.
Když viděl její nahá prsa, tak zaúpěl. Ruce z jejích boků jedním tahem posunul na ňadra. Pohladil je, pak je jemně stiskl, přejel bříšky prstů přes bradavky, lehce je stiskl a tu levou olízl jazykem. Pak bradavku nasál do úst a sál ji, občas i maličko kousl, ale Sarah se to líbilo. Tiše slastní vzdychala, zakláněla hlavu a prohýbala se v zádech. Pak levou bradavku vyměnil za pravou a vyváděl s ní to samé. Sarah jen slastně vzdychala a prsty projížděla Joachimovi ve vlasech. Líbilo se jí, co s ní dělal.
     Jednou rukou ji zajel za okraj stejných kalhotek, jako měla podprsenku a mačkal ji hýždě. Pak ji postavil a kalhotky ji stáhl. Políbil jí na břicho a rukama hladil její stehna. Pravou ruku pak vsunul mezi ně a zamířil přímo doprostřed.
Sarah, kterou zdobily už jen její šperky, nikoliv oblečení, dala jednu nohu Jochimu přes rameno a on hladil její rozkrok. Vískala ho ve vlasech a užívala si jeho prsty mezi svýma nohama. Pak ukazováčkem vplul do její svatyně a prozkoumával jí. Líbilo se jí to, zasténala, když se dostal do jejího nitra, ale chtěla víc.

Vstala, chytila Jochiho za košili a donutila ho také vstát. Rychle košili rozepnula , nechala ji slétnout na podlahu a očima hltala jeho stále vypracované tělo. Přejela po jeho prsou přes břicho až k opasku kalhot, jejichž rozkrok byl velmi naditý. Pohladila onu bouli v kalhotách a pak mu rozepínala pásek. Jochi mezitím masíroval její prsa a něžně ji líbal do vlasů.
     Sarah skoro zalapala po dechu, když spustila Joachimovi kalhoty k zemi a uviděla jeho penis. Byl to úd mnohem větších rozměrů, než čekala. I tak ho ale objala prsty a přejela po celé jeho délce dolů a pak nahoru. Vždy, když lehce stiskla žalud, tak Joachim vydal ze svého hrdla slastné zamručení. Když před ním Sarah poklekla na kolena a jeho žalud olízla, tak se Jochimu napnuly svaly na krku a zádech. Připadal si, jako by jím projel silný proud elektřiny, který zalarmoval všechna nervová zakončení v jeho těle.

          Popadl Sarah za paže a vytáhl ji na nohy. Chytil ji za pas, zvedl do výšky a prudce ji položil na klavír. Roztáhl ji nohy, chytil si ji za boky, posunul ji blíž k okraji hudebního nástroje a sklonil se k ní.

Políbil ji na rty, pak na bříško a pak jazykem přejel z vrcholku stydké kosti až k vchodu do její svatyně. Sarah se přitom prohnula v zádech a vzdychla. Pak ucítila, jak ji kolem onoho vchodu krouží Joachimův žalud a najednou, bez varování do ní vnikl. Jedním pohybem, prudce a až na samé dno. Unikl jí z hrdla vzdech, který se opakoval s každým Jochiho přiražením. Držel si ji pevně za boky a divoce přirážel. Její vzdechy byly jako bič, který ho nutí k lepšímu a lepšímu výkonu.

Cítila, jak uvnitř ní všechno rezonuje. Cítila, jak se uvnitř ní divoce hýbe úd nejlepšího přítele jejího manžela. Cítila ale též i blížící se orgasmus, který nešel zastavit. Sténala hlasitě, skoro až křičela. Orgasmus se dostavil, ale ona chtěla další. Odstrčila ze sebe Joachima a svezla se z klavíru, otočila se k němu zády, předklonila se a nastavila se mu tak zezadu.
,,Oh, jsi tak sexy. Jsi úžasná,” řekl a vklouzl do její zvlhlé lasturky znovu, tentokrát ale zezadu. Držel ji za boky i za prsa a přirážel, dokud se Sarah neocitla znovu na vrcholu vášně a neucítila, jak se do ni valí Joachimovo sperma, jako žhavá láva ze sopky.
Zhroutil se na ní. Oba prudce oddychovali, ale cítili se úžasně.
     ,,Měl jsem to udělat už dávno. Oba jsme to měli udělat už dávno,” řekl a sledoval, jak se obléká. Sám si navlékl kalhoty a košili.
 ,,Bylo to skvělé.”
 ,,To bylo. Děkuji ti za to,” řekl, chytil ji lehoulince za bradu, zvedl ji hlavu a políbil ji něžně na rty. ,,Jestli chceš, naproti je koupelna.”
 ,,Skvělé,” řekla, opatrně vyšla na chodbu, na kterou doléhala hlasitá hudba a smích hostů z přízemí domu a zmizela za dveřmi koupelny.

 

          ,,Olivere, už jsi tady?” zeptal se Joachim, když sešel do přízemí a uviděl přicházet manžela ženy, se kterou právě prožil vášnivý sex.
 ,,Teď jsem přijel. Zdržel jsem se trošku déle. Kde je Sarah?” zeptal se a rozhlédl se. Uviděl ji, jak schází ze schodů jeho krásná žena, která ho  milovala.
 ,,Zlato, už jsi tady?” usmála se na manžela.
 ,,Jo. Chceš tu ještě zůstat nebo pojedeme? Je docela pozdě.”
 ,,Můžeme jet,” řekla a otočila se na Joachima.
 ,,Přinesu ti kabát,” nabídl se a za pár minutek už se s ní loučil přátelským polibkem na obě tváře.

 

          ,,Bavila jsi se?” zeptal se Oliver Sarah v autě, cestou domu, když zastavil na semaforu. Nedostalo se mu však žádné odpovědi. Podíval se vedle sebe, kde seděla spící Sarah. Jen se mírně pousmál, pohladil jí po ruce a rozjel se, protože mu naskočilo zelené světlo na semaforu.

Autor Lůca, 13.10.2013
Přečteno 7032x
Tipy 4
Poslední tipující: kudlankaW, AndreaM, Draconian
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ST
pani ziskala erotickeho pritele avsak
pokud by se to dozvedel manzel o pritele by nejspise prisel...

Ocenuji barvitost scen

08.01.2017 20:37:48 | kudlankaW

Velmi děkuji.. kdysi dávno měla tahle povídka pokračování..

08.01.2017 20:38:35 | Lůca

je na tom krásně popsán typ lidí, které k smrti nesnáším, takže se mi to četlo vlastně hodně dobře. možná právě proto.

30.09.2016 20:52:11 | CoT

Děkuji za pochvalu :)

30.09.2016 20:54:04 | Lůca

Opravdu se mi moc líbí tvůj styl psaní! :) Jako kdybych v první scéně seděla na posteli a oba aktéry sledovala, každý jejich pohyb, bylo velmi snadné se během chvilky přemístit na místo dění :) Co se týče příběhu, z hlavní hrdinky je mi špatně, manžela jsem celou dobu litovala. Možná se tohle na světě normálně děje, ale mně osobně se nevěra neskutečně příčí, tudíž ani aférku hlavní hrdinky a Joachima jsem si vůbec nebyla jako čtenářka schopná užít. Větou: Cítila, jak se uvnitř ní divoce hýbe úd nejlepšího přítele jejího manžela, jsi mě úplně vykolejila, musela jsem to jít vydýchat! :D Uf...! Sviňka svinutá nevěrná.... :D (To sedí od někoho, kdo píše Mrchu, že :D )

Naprosto nesnáším v erotických povídkách slova jako lasturka, svatyně, broskvička, atd., tyhle výrazy mi přijdou strašně pejorativní a slizké. Ale u tebe mě překvapivě nechaly chladnou a absolutně jsem je vypustila. Každopádně, moc ráda si od tebe zase přečtu nějakou sprosťánu, umíš je moc dobře! :) :D

08.03.2015 20:06:17 | Mysicca

Děkuji za asi nejdelší komentář, co jsem kdy dostala.
Chtěla jsem taky jednou napsat něco nehezkého, něco, co nezačne potkali se, všechno bylo krásné, sex byl skvělý, vzali se a pokud nezemřeli, tak se svou velkou rodinou žijí dodnes. Jsem tedy ráda, že to tak zafungovalo.
Jinak co se týče těch divných názvů dámského přirození, tak je taky nerada používám, snažím se tomu vyhýbat a už ani nevím, co mě vedlo k tomu je tady použít.
Jinak k tomu je i druhý díl( který už nebyl tak erotický), ale ten už jsem nepřidávala sem na Liter.
Tak až mě zase chytne mě erotická inspirace, tak se tu sejdeme :)

08.03.2015 20:16:43 | Lůca

Budu se těšit! :)

08.03.2015 20:39:38 | Mysicca

Moc kecání a málo šu...í na můj vkus :-) (promiň ty tečky). Ale je to subjektivní názor, někdo si v tom to svoje určitě najde, napsané je to pěkně :-)

16.01.2014 22:55:01 | Firren

Ano, to je v pořádku. Děkuji za komentář :)

16.01.2014 23:16:52 | Lůca

Ten Joachim je ale drak:-) Od ted budu sledovat Něm. fotbalovou repre úplně jinýma očima:-)
Sarah tedy docela mrška (i s Bastianem?:-)), Joachim taky a Oliver...Oliver holt získal novou výzdobu hlavy.
Napsané je to hezky, poutavě. Jen je to taková příhoda, nemá to pořádné vyústění (jen orgasmy)...úrpstě jsem čekal, že je načapen, přidá se nebo bude rozvod.
Jinak ale chválím, lepšíš se.

13.10.2013 17:00:55 | Draconian

no, jde vidět, kdy jsem to začala psát, co? Vyúštění? třeba bude 2.díl.. jinak dík za komentář ..

13.10.2013 17:28:03 | Lůca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí