SEN

SEN

Anotace: Když si sníte..

Milá neznámá,
každičký den Tě vídám, každičký den o Tobě sním. Není chvíle, kdy by si nebyla v mých myšlenkách - představách. Večer co večer uléhám do osamocené postýlky a oči zavírám s vidinou nás dvou, naší touhy a našeho milování. Má fantazie je bohatá a nevyčerpatelná.
Blondýnko se zelenýma očima, postavou bohyně, ladným krokem víly, euforickým hlasem a neodolatelným kouzlem přitažlivosti chtěla bych ti teď vyprávět jeden z mých snů.
Již krátkou dobu se známe a já tě pozvu k sobě domu na návštěvu. Netušíš však co mám v úmyslu. Celé odpoledne se chystám na tvůj příchod. Nemohu se tě dočkat, v břichu mám jakési broučky nervozity. V hlavě mi teče proud myšlenek a obav z toho zda přijmeš mou výzvu, zda budeš chtít to samé co já.
Tvůj příchod se blíží. Už jen hodina mě dělí od toho, abych mohla splnit svou touhu a snad i tvou.
Můj skromný byt o velikosti 1+kk je dokonale připraven na tvou přítomnost. Různě rozložené svíčky po pokoji čekající jen života budící plamínek, CD s příjemnou hudbou v přehrávače, vychlazené bublinky s jahodami na stole, letiště na němž se rozvaluji celý čas sama, rádně ustláno a šlehačka ve spray pečlivě schovaná pod polštářem.
Jdu si dát ještě sprchu a speciálně si upravím lasturku jen pro Tebe. Chci ti vonět, chci zůstat v tvé paměti, chci aby ses ke mě vracela znova a znova.
Sedím v křesle, zahalená jen v županu a vyčkávám. Svíčky jsou už zapáleny. Zvonek! Srdce se mi rozbuší. Nechám tě zazvonit ještě jednou. Jdu ti otevřít, cestou nezapomenu zavřít dveře do pokoje. Jsi překvapená, že jsem jen v županu, ale s úsměvem mě vítáš a do dlaní mi dáváš vychlazenou láhev sektu se slovy: " Bude se hodit"
" Měly jsme stejný nápad." Odpovím se smíchem.
Vyzuješ se, svlékneš si kabát a pověsíš na věšák a čekáš až tě vyzvu dál. Však zbytečně, to by nemělo to kouzlo.
" Mám pro tebe překvapení." Nestihneš ani nic říct a už ti kolem očí zavazuji šátek. Jemně k tobě přivoním. " Krásně voníš." A tobě dochází, že nepůjde jen o běžné posezení u sektu. Ale nic nenamítáš. Jsi zvědavá co pak jsem pro tebe přichystala.
Chytnu tě za ruku a povedu tě do pokoje a ty mi plně důvěřuješ. Když dojdeme ke stolu, položím své ruce na tvůj zadek a přitisknu tě k sobě. Cítíš tu touhu? Začnu tě pomalu svlékat, ale šátek stále nechávám přes tvůj zrak. Nejprve svetr, tričko a současně střídám svlékání s přejížděním mých zvědavých rukou po křivkách tvého zatím neobnaženého těla. Necháváš se. Tvé rty jsou lehce pootevřeny a vzrušení z tebe jen září. Rozepínám ti kalhoty, klečím u toho. Když ti je začnu stahovat, letmotě políbím přes kalhotky na Venušin pahorek. Jsi nádherná. Tvé tělo je krásně sametové a ve světle svíček neodolatelně svůdné. Moc po tobě toužím, ale nesmím nic uspěchat. Stoupnu si naproti tobě, pohladím tě po tváři, krku a lehce přejedu přes tvé vzrušené vnady připomínající dva kopečky zmrzliny. Tak ráda bych si lízla. Brání tomu jen stále nesvlečená podprsenka. Neváhám a sundám ti ji a svou touhu naplním. Bradavky máš tvrdé. Přejíždím po nich jazykem a chvilkami je jemně skousnu. Zasténáš. Prsty mi zajedeš do vlasů. Pokračuji jazykem přes bříško a opět klečím a soustředím se na svlékání tvých kalhotek. Nejde nevšimnout si jak jsou vlhké. V ten moment jsem si byla víc než jista tím, že chceš to co já. Toto zjištění mě velice hřeje u srdce. Stojíme naproti sobě. Jelikož tvému zraku stále brání šátek, snažíš se mé tělo poznat hmatem, však k tomu překáží nesvlečený župan. V tu chvíli, kdy začneš rozvazovat jeho pásek, já ti na oplátku rozvazuji šátek. A stejně tak vše do sebe zapadá, zároveň odkryji tvé oči a ty mé tělo. Náš první pohled patří jen očím. Nemusíme mluvit a víme co bude následovat, víme po čem vzájemně toužíme, cítíme jedno a to samé. Naše rty se přibližují..atmosféra - Ty jste stále přitažlivější. Bude to poprvé co se políbíme. Jedna druhé opětujeme tu sladkost rtů té druhé. Letmý polibek se změní ve vášnivé líbání. Tak jako by to mělo být naposledy, tak jako by jsme jedna z druhé nasávala energii. Opět tě pohladím po tváři.
" Jsi to nejkrásnější co mě kdy potkalo."
Otočím se a vezmu připravené sklenky a šampusem a jahodami. Teprve teď se rozhlédneš po pokoji. Světlo jen ze zapálených svíček, ztlumená jakoby z dálky hrající hudby a vůně růží z aromatické lampičky...romantika - euforie.
" To vše si připravovala jen kvůli mě?"
Podívám se na tebe " Nikoho jiného jsem nečekala."
Začneme se opět líbat, ale tentokrát opatrně a něžně a pomalu se přesouváme na postel. Posadíš se na ní, já si kleknu na zem, obejmu tvé boky a položím hlavu do tvého klína.Jen tak si hovím a nechávám se od tebe hýčkat, hladit po vlasech. Je mi s tebou moc krásně.
" Pojď si ke mě lehnout."
Neváhám. Položím s tě a tentokrát se ti do klína posadím. Nahnu se a políbím tě na tvé sladké rty a nenápadně z pod polštáře vytáhnu šlehačku. Vzpřímím se a šibalsky se na tebe podívám.
Začneš se smát " To bude studené."
" Ale až ji budu slízávat, zahřeješ se a bude se ti to líbit."
Na tvé lstivé a humorem myšlené výmluvy nepřistoupím. Pořádně šlehačku protřepu a začnu ti ji nanášet na tělo. Od konečků prstů rukou přes paže, ramena, šíji, boky, kolem pupíku a nezapomenuozdobit ani tvé kopečky s třešničkou. Posunu se níž abych ti mohla vstříknout tu sněhově bílou pochutinu do rozkroku.
Tak jako jsem začala šlehačku nanášet, tak ji z tebe všechnu slíznu, pomalu a pečlivě. Krouživé pohyby jazykem, něžné laskaní. Moc se ti to líbí a příjemně tě to šimrá. Jelikož mé rty chutnají stejně jako sladký snížek a jsem jim již opatlaná s radostí ti dám ochutnat.
Pokračuji dál. Na závěr si nechám pupík, pak tvá ňadra a rozkrok. Šlehačka už začíná pod horkostí tvého roztouženého těla tát - roztéká se ti - je to vzrušující. Přejíždím mým mlsným jazykem kolem prsou a blížím se k tvým ztopořeným bradavkám. Cvrnknu do nich a začnu ti je jemně sát a kousat, ale jen tak zlehounka. Vždy krásně zasténáš. Má konečná zastávka se blíží. Nožky máš rozražené a kundičku nedočkavou.
Oh - jak si nádherná.Přejedu ti po ní prsty a v zápětí je strčímdo pusy a ochutnám. Šlehačka s kombinací tvé šťávičky je neuvěřitelně výborný likér. Klečím v tvém rozkroku a sleduji jak si netrpělivá a hladím tě po vnitřních stehnech.
" Udělej mi to! Moc to chci!! Strč mi tam ty prsty, vylízej mě!!" Tvé tělo se vlní vzrušením a hladíš se po něm rukama.
Líbám tě na stehna a zvědavými prsty ti přejíždím kolem dírky. Bílí snížek slízán a teď se tvá kundička leskne jentvou šťávičkou lásky. Musím ochutnat, jak chutná samotná bez šlehačky. Zabořím do ti do rozkroku hlavu a začnu se tvé lasturce plně věnovat. Přejedu jazykem od dírky k poštěváčku a zpět. Několikrát to opakuji. Chci aby si prožila ten nejúžasnější orgasmus ve svém životě a dám si na tom velice záležet. Do této hry zapojím i své zvědavé prsty obou rukou. Jazykem se soustředím jen na tvůj hrášek, přejíždím po něm zatím jen zlehka.Dva prsty jedné ruky nasliním a strčím ti je do análku, dva prsty druhé ruky do tvé jeskyňky a současně s nimi začnu kroužit a zajíždět pomalu dovnitř a ven, dovnitř a ven. Přirážíš a začínáš si určovat tempo. Vyhovím ti a i já přidám na intenzitě. Přitlačím jazykem a prsty začnu zrychlovat. Tvé tělo je v mé moci a v moci tvého vášně.
Nebude trvat dlouho a dosáhneš vrcholu. I má lasturka je pěkně nadržená, však to že ti to dokonale udělám, mi ke spokojenosti zatím stačí.
" Jo..jo to je ono...!!" Držíš pevně moji hlavu a nepustíš ji ze svého rozkroku, dokud nedocílíš svého. Jsem oddaná tvé intenzitě a každičkým tvým pohybem se snažím vytušit tvé přání a vzápětí ti ho plnit.
" Áh.......!" vyjde z tvých úst.
Je to tady. Tvé potem zalité tělo, lesklé ve světle svíček se propne jako luk, stehny mi uvězníš hlavu u kundičky a začneš se třást. Tvým tělem prochází nekonečně mnoho orgasmu přivolávajících impulsů. Vyjedu prstíky z análku a už jen dorážím v souhře s tvými záchvěvy. Pomalu vyjíždím i z tvé jeskyňky. I tvá stehna povolují a dovolují mi nadechnout se.
Roztírám ti šťávičku po lasturce. Je jí neuvěřitelné množství a tak nádherně voní.
" Ochutnej se." a strčím ti prsty do pusy...máš zavřené oči a vychutnáváš si tu sladkost.
Pak se na mě podíváš přimhouřenýma očima aspokojeně se usměješ.
" Děkuji, bylo nádherné. Nejde to slovy ani popsat." S těmito slovy se ke mě přitulíš, obejmeš, tiskneša já se ocitám ve světě, kde jsem jen my dvě nikdo jiný. Ležíme vedle sebe, vzájemně se hladíme a necháváme se unášet tou romantikou, čas pro nás přestal existovat.


" Co takhle si dát sprchu, jsme obě od té šlehačky." Navrhnu a už jsem si kreslila další etapu našeho milování. Další překvapení, jak tě přivedu k vrcholu, ale situace se vyvine jinak.
" Ano to je dobrý nápad a takébych ráda uspokojila já tebe a sprcha je to úplně dokonalý spojenec."
Držíc za ruce se přesuneme do koupelny. Pustím vodu, tak akorát teplou. Vlezu tam jako první a už se těším až uschlou šlehačku ze sebe smyji...Ty za mnou vlezeš hned po té, co své tělo namočím.
" Dej mi tu sprchu, umyji tě." řekla si bez kompromisně. Předám ti žezlo a už se těším až mě namydlíš. Sprchový gel a tvé ruce jezdí po mém těle. Hladíš mě na každičkém místečku, ruce vedeš tak, jako by si byla profesionální sochařka a chtěla si mé křivky zapamatovat pro své nové umělecké dílo. Otočíš mě čelem ke zdi a přitiskneš mě na ní a stejně tak se přitiskneš ty na mě. Sprchou mi cestuješ po bocích. Líbáš mě na ramena, šíji a já držím jak ovečka.
Sjíždíš níž po zádech. Mazlíš se s mým zadkem a dáváš mi nohy od sebe. Proud vody míří přímo na má stehna. Je to příjemné. Najednou tvůj jazyk ucítím na análku a na dírce. Jen lehce se kolem obou dírek mihneš prsty, ale necháváš mě stále čekat. Opět se postavíš a otočíš si mě čelem k době. Začneš mě líbat, střídavě něžně a vášnivě. Naše jazyky sehrávají jakýsi souboj, kde ani jeden není vítězem a naopak vyhrávají oba. Tiskneme se k sobě a čůrky vody po nás stékají. Opouštíš mé rty a volíš si cestu k nižším partiím mého mokrého těla přes krk má prsa, kde si chvilku uděláš přestávku, břicho až k mojí lasturce. Opět mi roztáhneš nohy.
Podíváš se na mě. A nečekaně proudem vody ze sprchy zaútočíš na můj poštěváček. Celým mým tělem projede neuvěřitelné vzrušení. " Ah..Jsi ale potvůrka. To jsem nečekala." jakmile jsem se na tebe podívala, věděla jsem přesně co chceš říct. " Já nečekala víc věcí. " a směješ se u toho. Zaútočíš podruhé a já se začínám chvět. Uchopím tvou hlavu a zajedu ti prsty do vlasů. Nepřestáváš a necháváš mě tomu silnému náporu, napětí, kterému jsem plně oddaná a přestávám vnímat díky jemu okolní svět a soustředím se jensama na sebe.
K tomu všemu mi zajedeš třemi prstíky do jeskyňky a začneš tam jimi kroužit. Jak slastné. Bude to rychlejší než jsem si myslela. Takto nadržená jsem už dlouho nebyla. Ten chtíč co ve mě byl, byl silnější než já, než cokoli jiného. Zrychluješ pohyby v mé jeskyňce a přidáš na síle proudu vody. Nedá se to vydržet. Celá se chvěji, cítím jak se mi do odkrvují ruce i nohy a vzápětí upadám do euforické křeče, která je spojená s velmi hlasitým výkřikem. Stehna tisknu k sobě a vězním mezi nimi tvou ruku. Pomalu se uvolňuji a sjíždím po stěně do sedu. Jsem udýchaná a zároveň tak uvolněná, uspokojená. Voda po mě stéká a já jsem v sedmém nebi. Je mi slastně a o to víc nádherněji, když vím, že tento pocit mám jen díky tobě. Na to že to byl náš první společný večer jsme si ho užily plnohodnotně. Domyjeme naše těla a jdeme si vyčerpaně lehnout. Usínáme v obětí, hřejeme se navzájem.Slyšíme tlukot srdce té druhé. Svíčky již dohořívají, některé už zhasly úplně a světla ubývá, ale nám je přesto tak krásně. Zavíráme oči a usínáme s blaženým pocitem spokojenosti.
Je ráno a otvírám oči. a těším se až tě spatřím. Však místo vedle mě je prázdné. Zvednu se a projdu se po tom malém bytě sem a tam a pak mi teprve dojde, že to byl jen sen, jen má fantazie, která mě ovládla
Autor xPinkP, 22.02.2014
Přečteno 729x
Tipy 2
Poslední tipující: Jin&Jang
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí