Spojení duší...

Spojení duší...

Anotace: Moje erotická prvotina. Byla to povídka na přání pro aktéra povídky :D S jeho souhlasem a mírnými úpravy v osobních informacích přidávám i sem... Vysvětlivky: Dvojplamen - Karmické duchovní dvojče

Můj den začal jako každý běžný den. Od té doby, co jsem se sice odstěhovala a začala žít jinak, než předtím pár změn proběhlo, ale vlastně je to všechno skoro stejné. Ráno vstát, pracovat, konečně se mi plní sen a já se stávám celkem úspěšnou ilustrátorkou... Zkusím zapnout skype, dlouho jsem tam nebyla, dlouho jsem nebyla v kontaktu s ním...S mojí polovinou duše. S mým dvojplamenem... Chybí mi, ale bylo to tak pro nás lepší. 2 příchozí zprávy od Liama. No tak se mrknu...

12,32 h - Jsi tu?

12,35 h - Za dvě hodiny dorazím k tobě. Čekej mě!

Proboha cože? Kolik je hodin? 2 hodiny odpoledne... A do prdele... Co to má znamenat? Jak se sem dostane? To si s ním vyřídím! Stoupnu si k oknu a zírám ven jako pako. Bojím se. Bojím se, co se stane, až se setkáme... Co ho to sakra napadlo? Je půl třetí, stále zírám... Je třičtvrtě na tři, stále zírám z okna... Po chodníku někdo jde, tmavé vlasy, tmavé oblečení. Vzhlédne nahoru, jako by věděl, že na něj koukám. Panebože, to je on... Srdce mi buší a já se ho snažím nějak zklidnit. Chovám se jako puberťačka.
Zazvoní zvonek a já leknutím nadskočím. Klid, Grace, uklidni se... Jdu ke dveřím, otevřu je a po tak dlouhé době ho zase spatřím...

"Co tady děláš?"

"Grace, chyběla jsi mi, musel jsem tě vidět!"

"Tak pojď teda dál..."

Zuje se, sundá si mikinu a podá mi ruku... Jak nečekané, když je pro něj problém se dotýkat. Má Aspergrův syndrom a občas to s ním není jednoduché, ale s odstupem času už vím, co dělat a co ne... Podám mu tedy ruku a...

"Co to sakra bylo?"

"Nevím, ale bolelo to."

Zkusíme se znovu dotknout, ale ten proud energie, když jsme se dotkli jen prsty je tak silná, až to bolí. Tohle je tak trochu problém.

"Asi vím, co to je. Možná, že to nějak souvisí s dvojplamenem a naším propojením."

"Říkal jsi, že dvojplamen zmizel."

"No tak asi ne."

"Mám nápad, ale nebude se ti asi líbit."

"Mluv!"

"Zkusíme to vydržet, zkusme se dotknout a nepustit se, překonat tu bolest..."

"Fajn!"

No to nám to teda pěkně začíná... Liam si stoupne za mě, já se obejmu pažemi a on mě takhle sevře v náručí. Ten zásah je téměř okamžitý. Bolí to tak moc, že si myslím, že to nevydržím. Chci se mu vymanit z náruče, vidím před očima vize... Vidím náš minulý život i počátek našich duší. Vidím naše rozdělení... Ta bolest je silnější a silnější. Prosím, už ne...

"Vydrž to. To zvládneš!"

Když už si myslím, že mě to zabije, tak to okamžitě přestane. Před očima záblesk a pak se oba v náručí sesuneme na zem. Ale nejsem vyčerpaná, je mi úžasně. Proboha, co to bylo? Otočím se na Liama. I on vypadá, že je v pořádku. Podívá se na mě, dívá se dlouze, jeho pohled je tak hluboký... A je v ní tolik bolesti... Z našeho odloučení...

A pak se to stane tak ryhle. Políbíme se, naše rty se setkají v dlouhém polibku. Pak mě políbí trochu hruběji, ale stále tak příjemně. Podívá se na mě a já neslyšně přikývnu. Přitáhne si mě do klína a začně mě líbat na krku. Jazykem vytváří tenkou cestičku až ke klíční kosti, pak se opět vrátí na začátek a tentokrát mě malinko kousne. Projede mnou vlna vzrušení... Jím taky, cítím jeho tvrdost. O to víc jsem vzrušená já. Vsunu mu dlaně pod tričko a začínám ho laskat, chci se dotýkat každičkého kousku jeho horké kůže. To tričko mu za chvilku sundám, on ho sundá mě, vtisknu se mu ještě víc do klína a naše kůže se konečně dotýká. Asi se zblázním vzrušením. Nikdy jsem s nikým necítila, to co teď... Pomalu mi stáhne ramínka od podprsenky, jemně mě líbá okolo černé krajky, poté mi podprsenku rozepne, chytné mé prso do dlaní a jemně zkousne bradavku. Vtiskává mi pomalé polibky okolo celého dvorce a dlaní laská druhé prso. Už to nevydržím a začnu ho vášnivě líbat, líbám ho na krku, olizuju každý centimetr jeho kůže, postupuju od krku přes hrudník, zastavím se u bradavek, jemně je líbám, trochu koušu, zatínám nehty do jeho kůže, poté se přesunu na břicho a vytvářím vlhkou cestičku až k lemu kalhot. Musím se ho dotknout tam... Naznačím mu, aby si lehl a mezitím mu pomalu rozepnu zip u kalhot, stáhnu je a naskytne se mi úžasný pohled. Je to tak lákavé, tak moc ho chci... Dotknu se ho. Jen jemně, špičky prstů. Zavzdychá... Jemně ho prsty obejmu, stisknu a kouknu se mu do očí. Rozšíří se mu oči a já vím, že se mu to líbí, že po mě touží... Jemně ho olíznu, nejdřív jen na špičce, poté po uzdičce a pokračuju až dolů. Ještě chvilku ho olizuju, vychutnávám si každou kapičku, co se mu objeví na špičce, pěkně jí slížu...

Obemknu ho celými rty, saju ho, jazykem si s ním pohrávám a poté ho začnu kouřit. Hbytě pohybuju rty a dívám se mu při tom do očí. On se dívá do mých a v jeho očích vidím to obrovské vzrušení. A já jsem ta, která jeho vzrušení řídí! Pomalu se blíží k vrcholu. A já zpomalím, ještě nechci, aby se udělal, chci, aby to bylo silnější. Aby si to víc vychutnal a nikdy na to nezapomněl...
Když už cítím, že to nevydrží, přitvrdím, rychle a tvrdě ho kouřím a on vybuchne v nádherném orgasmu. A mě do pusy. S chutí to všechno spolknu... Dívám se na něj a on se na mě tak úžasně usměje. Vtiskne si mě do náruče a jemně políbí na čelo.

A pak najednou mě rychle vezme do náruče a odnese do ložnice. Posadí mě na kraj postele, nakloní se ke mě a já se zapřu o lokty. Políbí mě, silně a tvrdě a rukou mi roztáhne nohy. Mezitím, co mě líbá mi vsune jeden prst dovnitř. Chvilku jím uvnitř krouží, pak vsune i druhý prst a já se můžu zbláznit vzrušením. Laská mě tam uvnitř, silně a tvrdě. Poté se skloní a jemně mě tam políbí. Jen takový jemný dotek, ale je tak intenzivní, že mnou projede vlna vzrušení a já okamžitě zvlhnu. Chytnu ho při tom za vlasy a jemně si s nimi pohrávám, zatímco mě laská jazykem. Nejdřív jemně, jen na vrcholu, potom hbytě. Jeho prsty mám stále v sobě. Tohle jsou muka, nedá se to vydržet. Přitvrdí a já vím, že se za moment udělám. I on to cítí a tak ještě přitvrdí a já se udělám v omračujícím orgasmu. Vyteču mu do pusy a on se mlsně olízne.

A v tom okamžiku mě rychle otočil na břicho a tvrdě mi ho tam strčil. Hrubě přirazil a pak se jen jemňoučce pohyboval na špičce. Bylo to mučivé. Chtěla jsem ho cítit celého, chtěla jsem, aby mě pořádně udělal. Zase nečekaně přirazil a plácl mě po zadku. Jen tak jemně, ale i tak mě to ještě víc vzrušilo. Kňučela jsem, vzdychala jsem, bylo tak úžasné, že jsem chtěla stále víc a víc. A on jakoby to cítil. Zrychlil tempo, chytl mě za boky a přimáčkl mě ještě víc k sobě, pevně mě držel a já chtěla každý kousíček jeho těla. Přiráží tvrději a tvrději a...

Sesuneme se na postel v dokonalém společném orgasmu. Skoro ani nemůžu dýchat. Snažím se popadnout dech, nedokážu se ani pohnout. Liam leží na mě a je na tom stejně jako já. I tak si užívám ten moment a dotek jeho kůže na své. Po chvilce se skulíme vedle sebe. Přitáhne si mě do náruče a jen se usmívá. Objímá mě celým svým tělem a já si přeji, aby to nikdy neskončilo a aby jsme takhle leželi na věky... Aby se naše duše už nikdy neoddělili... Políbí mě a ...

Spokojeně usínáme v objetí...
Autor Vertiline_Cuttle, 05.05.2014
Přečteno 2739x
Tipy 3
Poslední tipující: Omnia vincit amor
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-)

27.09.2017 13:40:05 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí