Zn. Ráj na dosah

Zn. Ráj na dosah

Anotace: Jak moc složité, bude asi sehnat pracovnici do krámu, s erotickými pomůckami? Extrémně. Zvlášť, když je ta vyvolená, vlastně jenom podvodnice.

No, to je panečku zase den. Sedím v místnosti plné přihlouplých ksichtů a hájím svou čest. To jsem to, tedy dopadl. Já, majitel prodejny erotických pomůcek, prádla a všeho toho kolem. Koho by napadlo, že na inzerát v novinách zareaguje zrovna taková... Kráva.

Bývalá asistentka Olinka se hodlá stěhovat, našla prý konečně lásku svého života a práce v takovém obchodě by ji rozptylovala. Sice se mi to zrovna dvakrát nelíbilo, ale budiž. Dostala poslední úkol, napsat chytlavý inzerát a zapracovat novou posilu. Ono sehnat kvalitního pracovníka do takového krámu je nadlidský úkol. Málo která ženská to bere jako každou jinou práci, bez emocí a dokáže být nezaujatá, poradit, předvést a nabídnout. Olina byla super. Pracovnice roku. Zasloužila by určitě minimálně metál.

Chodila hodně stroze oděná, prý pro lepší kšeft a ono to zabíralo. Vždycky, než se chlap pokochal pohledem do jejího výstřihu, už měl naúčtováno. Olina to prostě uměla. Dokonale okecala každičký výrobek, předvedla, doporučila tu lepší a samozřejmě dražší variantu.

Dokonce zaučovala pár nezkušených slečen, jak se správně připravit na chlapa. Jak ho udělat tak, jak to máme nejradši. Myslel jsem, že mě picne, když provozovala tajně kuřbokurzy a já je jednou, nic netušíc, načapal. Pohled to byl ale moc hezký, to musím uznat. Měl jsem pak hodně dlouhou dobu stání. Lepšího zaměstnance jsem si nemohl přát. Pak se ale nechala zblbnout jedním zákazníkem, chytila se na sladké řečičky, jako zlatá rybka na udičku, a to znamenalo konec. Konec dobrých časů, konec kuřbokurzů, konec exkluzivní podívané pro nové i stávající zákazníky. Nepomohlo ani slíbené zvýšení platu. Nezabrala mrcha ani na větší prachy a na to přece ženský berou, nebo ne?

 

Vytvořila tedy, dle mého přání inzerát a slíbila, že neodejde dřív, dokud nesežene za sebe schopnou náhradu. To mě trochu uklidnilo. Byl jsem rád, že mě v tom nenechá. Inzerát jsem vlastně ani neviděl, trvala na tom, že to tak bude lepší. Nechal jsem to čistě na její fantazii a plně jí důvěřoval.

 

Když jsem si později přečetl jeho znění, nestačil jsem zírat. Olinka říkala, že to pojme tajemně a energicky, aby se hned neprofláklo, oč konkrétně jde. Ale že to pojme až tak pozlaceně a lákavě, bych netušil.

 

Hledáte práci snů?

Využijte jedinečné nabídky - osobní asistentka - Zn. Ráj na dosah

Exkluzivní plat. Neočekávané dobrodružství. Nevšední zážitky.

Víc než dokonalé pracovní prostředí.

 

Tak to mě opravdu dostalo. Nevím jestli naláká, nebo odradí, pro svou skoro trefnou formulaci. Pod ním byl udán telefonický kontakt a nabídky se docela hrnuly. Všechno jsem nechal plně na Olince. Ona s nimi diskutovala a vysvětlovala, snažila se ukojit formálním výkladem jejich zvědavost. Samozřejmě mimo krám. Vždycky to bylo někde v baru a až by měla definitivně vybráno, pak by teprve uvedla uchazečku do podrobností. Dokonce si sepsala seznam dotazů. Docela vtipný seznam. Vše podstatné, měla podtrženo. Mimo jiné, třeba tohle...

 

- Jak se díváte na post osobní asistentky a co si myslíte o formulaci udělat první a poslední?

- Jak moc jste pracovně flexibilní?

- Co si představujete pod pojmem Ráj na dosah?

- Jaké pracovní prostředí je pro vás Víc než dokonalé?

 

Otázek bylo celkem asi dvacet, radši jsem to jen zběžně proletěl pohledem a víc to neřešil. Plně jsem důvěřoval přesvědčovacím schopnostem Oliny. Nejvíce ji padla do oka Sára, sice nebyla žádná královna krásy, ale byla blondýna a na Olinčin dotazník údajně odpovídala stejně záhadně, jak záhadné otázky si Olina připravila.

Bližší zasvěcení ale nedopadlo vůbec dobře. Ba dokonce katastrofálně. Nevím, jestli to bylo vážně nedorozumění, nebo si Sára představovala, že se bude celý den jen tak poflakovat, brát královský plat a občas zaskočí na poštu, co by jeden administrativní úkol týdně.

Samého by mě zajímalo, jak reagovala, když jí Olina vyklopila na plno všechny podrobnosti a názorně jí ukázala tzv. Ráj na dosah. Toho jsem se bohužel neúčastnil a nejspíš jsem o hodně přišel.

Pak ale nastalo něco, co nikdo z nás dvou nečekal...

 

,,Kategoricky odmítám, že bych se, byť jen jediným špatným pohledem, podíval na slečnu Sáru nějak ve smyslu sexuálním, či co to máte vlastně na mysli. Vždyť se tady vlastně ještě ani nezapracovala."

Sára seděla uplakaná v rohu tmavé místnosti a jen tiše pozorovala hádající se osoby. Oni se vlastně ani nehádali, pouze hlasitě diskutovali. Drobná blondýnka, obličej nic moc, prsa aby člověk pohledal lupou a kostnaté nohy připomínali spíš zábradlí u zdejší Večerky. Atraktivity zrovna moc nepobrala. Matička příroda zůstala v bezpečné vzdálenosti, když nadělovala šmrnc a vzhled.

 

,,Slečna Sára, ale tvrdí něco jiného. Měl jste ji obtěžovat, požadovat po ní jisté služby a pokud by se snad zdráhala, bylo by jí to následně strženo z platu."

 

Mluvil velmi důrazným způsobem jakýsi muž, který mi vběhl do kanceláře a za ruku mu visela vyděšená blondýna. Nebylo poznat, z koho byla vyděšená víc. Jestli z jeho zbrklosti a odhodlání, nebo z polic plných barevných vibrátorů, či krabiček s kuličkami. Přirovnal bych to asi k jednání rodičů v mateřských školkách, typu: Váš Karlíček sebral Marušce lízátko, tak mu za to dejte na zadek. Následovalo je pak ještě několik mužů, jestli by se tak dali nazvat. Přišlo jich víc, nejspíš všichni její strýčkové, vesničtí burani z Neználkova. Ani vlastně nevěděli oč jde, ale nejspíš byli přesvědčeni, že čím víc jich na mě bude, tím víc se z nich připoseru. Pravda, úplně jsem se třepal strachy. Ochranka á la kopka hnoje.

 

,,Já vás ubezpečuji, že slečna Sára, si tohle všechno velmi špatně vyložila. Těmi jistými službami jsem měl na mysli, občas uvařit kafe, či vyřídit nějakou administrativu a samozřejmě prodejní činnost. Od toho snad asistentka je, nemyslíte?" No, ještě že byl vchod do kanceláře úplně mimo prostor krámu. Ani nechci pomyslet, jak by se staříci rozpačitě přehrabovali v regálech a velikostně srovnávali ty svoje ptáčky s náhražkami.

 

Měl jsem jich už plné zuby a neměl chuť, stále dokola opakovat stejné argumenty. Hlavní mluvčí diskutoval se mnou, a ti ostatní blbouni postávali opodál a jen kývali hlavou, nesmyslně jako osli. Mlčeli a pokyvovali, pokaždé, když samozvaný ochránce vyslovil nějakou moudrou větu či oponoval mému přesvědčování, že jde o nedorozumění.

 

,,Podívejte pane, nevím, jakou měla slečna Sára představu o nabídce zaměstnání, ale informace měla naprosto jasné a podrobné. Věděla, o jakou jde práci. Moje původní asistentka ji do všeho velmi pečlivě zasvětila." Trochu mě nahlodávalo něco uvnitř, jestli tomu tak skutečně bylo.

,,Nebo snad ne, slečno?" podíval jsem na upřeně na uzlíček nervů sedící opodál.

,,Když..., Olinka mi řekla jen pár věcí. Uvařit vám občas kafe, zajít na poštu, poklidit a založit nějaké papíry, chodit žensky a rafinovaně oblečená. Pak, že musím být příjemná na zákazníky a žádné kouření na pracovišti! A pak taky, se snažit zákazníkům co nejlepším možným způsobem, předvést všechny výrobky. Tak jako spolehlivá zaměstnankyně."

,, A pak, když mi to všecko tak krásně vysvětlila, mě zavedla na moje nové pracoviště." Znovu vzlykala jako malý fracek.

,,Já, ale, neměla nejmenší tušení, že se jedná o tak...," hledala nejspíš vhodné pojmenování, ,,o tak něco odporně příšerného."

 

To už jsem bojoval sám se sebou, jak z toho ven. Já tu Olinu zabiju! Copak tahle slečinka chodí pravidelně do kostela a její erotické představy jsou maximálně o píchání včelím žihadlem? Musím to nějak vyžehlit a najít Olininy poznámky. Dneska měla volno a nebyla k sehnání. Zrovna v tak prekérní situaci. Třeba z toho pochopím, tento omyl.

 

,,Moc se tedy omlouvám, za jakékoliv nepříjemnosti. Moje asistentka nejspíš nevyložila karty na stůl, tak jak měla. Rád bych tedy, nějakým způsobem odčinil tohle příkoří vaší svěřenkyně," a pohledem sjel k blondýně.

Najednou jsem byl jaksi vnitřně šťastný, že mi Olina zůstane ještě nějaký čas po boku. Nic jiného jí nezbude, když to tak domotala.

 

,,Milý pane, tenhle váš inzerát vyzněl velmi slušně, ale také dvojsmyslně a rozumnou, slušně vychovanou dívku, zanechal na pochybách. Buď to nějak urovnáte, nebo vás nahlásíme na policii."

,,Opravdu nemám tušení, jakým způsobem slečna Olina zasvěcovala slečnu Sáru do detailů, ale nejspíš velmi povrchně. Já už si to s mou asistentkou vyřídím. A to, že jsem měl údajně žádat po slečně Sáře něco víc, berte prosím jako pouhý omyl. Není můj typ, to za prvé a nejspíš by mi s ní po boku, neklesali jenom tržby." Proboha, jen do toho netahat policajty!

 

Nejspíš ani nepochopili, co jsem tím klesáním myslel. Víc jsem už s nimi nehodlal diskutovat, a jakmile jsem otevřel peněženku a nabídl slečně Sáře dostatečně vysoké nedorozumné, byl konečně klid. Tohle strhnu Olině z platu!

Muž, stále ještě pro mě neznámý, mi vytrhl z ruky peníze, přepočítal bankovky, vzal Sáru za ruku a odcházeli směrem z kanceláře. Ve dveřích se na mě ještě otočil a drze podotknul, ,,příště by to jen pět litrů nevyřešilo!"

 

O pět tisíc lehčí. Stále jsem tomu nemohl uvěřit. Nějak mi to všechno neštymovalo dohromady. Zpřeházel jsem všechny šuplíky a konečně našel Olinin dotazník. Počmáraný kus papíru, naštěstí pro mě směrodatný. Dělala si zápisky, v což jsem přesně doufal. Usazený do křesla, jsem četl. A četl. A četl a..., nestačil se divit.

 

...udělat první poslední:Cokoliv, pro potěchu majitele i svou, věnovat se plně pracovní pozici...

...flexibilita:stále na telefonu, svobodná, nezadaná, (věřící ??!!) později blíže specifikovat!

...Ráj na dosah:Nebe? Lidské potěšení? Dokonalá práce, práce snů. ...co víc si člověk může přát, než se dostat do ráje. (divné, později blíž specifikovat!!)

...Víc než dokonalé: Souznění dvou duší.??!! Dobré jídlo, kamarádi, přátelé, důvěra, plnit si pracovní povinnosti s nasazením a odpovědností a být za to náležitě odměněna.

...Pojem lidská slast:Všechno! Taky prý čokoláda! ??!! (blíže specifikovat, radši co nejdřív!)

...Co muži:Doslova: ´Muži? No jsou potřební, ve všech ohledech ženského života. Tatínkové, dědečkové, strýcové, naši ochránci.´ ??!! chybí milenci!!!!

...Co erotika a diskuze o ní: (očividně v rozpacích a trochu se červená)!! No, myslím, že je to krásné. Když se trošku přiopiju, jsem docela ďábel!! (to zní slibně!)

...Porno: (zakuckala se!!) Já nevím, občas na něco kouknu na internetu. Sama.

(Ideálně nevinná!!! Dokonalé lákadlo na zákazníky!! Zaučit!!)

 

Spousta dalších nesmyslných otázek, ze kterých bych toho teda moc nepochopil. Samé otazníky a vykřičníky a samé pozdější specifikování. Jedna jediná věc, mě zaujala. A to poslední otázka.

...Kolik sexuálních partnerů považujete za ideální stav: Nevím. Nejradši bych jednoho.

 

Tak tohle už bylo na mě moc. Připadalo mi to všechno nějak podezřelé. Divná náhoda. Copak takové se dneska ještě rodí? Nutně jsem si cvakl jednoho panáčka a listováním v novinách a dalších inzerátech se snažil zapomenout. No, ono se vlastně nedá zapomenout na něco tak stupidního, a hlavně ne na to, že jsem kvůli Olině o pět tisíc lehčí. Očima jsem sjížděl stránky, občas se začetl do nějakého inzerátu a pak, jako bych dostal pořádnou přes hubu...

 

Důležité varování!

V okolí se vyskytuje mladá osoba ženského pohlaví, která svým podvodným jednáním a následným vydíráním, se svými komplici, využívá ochoty a vstřícnosti svých potencionálních zaměstnavatelů. Převážně se jedná o nabídky exkluzivního charakteru. Pokud se domníváte, že jste obětí takového jednání, ihned zkontaktujte policii. Zatím, bylo už takto napadeno několik desítek obchodníků.

 

Já vůl... Bleskurychle jsem vyťukal linku policie. Snad se je podaří dopadnout, ještě za čerstva.

 

 

 

 

Autor Alžběta Šedá, 16.05.2014
Přečteno 2225x
Tipy 5
Poslední tipující: kouzelníček, Danger
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Velmi originální počteníčko:-) je holý fakt, že tzv.kurvička někdy bývá obhajována coby počestná obchodnice, lékárnice či dokonce umělkyně. Většinou ze strany jejího zámožného strýčka. ehmm... kam mám zakliknout že dávám tip?

06.03.2015 02:41:04 | Baphomet

I když toto téma není můj šálek kávy,příběh mě vtáhl do děje,cítíl jsem napětí a chtěl jsem vědět jak to dopadne,dík za zážitek a jen tak dále.

21.05.2014 07:05:48 | Danger

rozhodně zajímavý námět:-).

16.05.2014 12:49:47 | Hrisnice

Díky... není první, ani poslední ;-)

16.05.2014 14:26:38 | Alžběta Šedá

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí