Křilnavost....

Křilnavost....

Anotace: Vše co přicupitá, ...

...


Ta křehkost zživýchvstání. Šavlozubá machinace v pozadí loutek mocných. Vrávorající žíly staré víly. Úslužky šeravou prožíraného těla svědomí. 


 

...


Vesmírná rozkolnění po rozbitém. Vesmírné duny bylin. Šla podél vestévky mráčkoličná postavička. Hledala cukříčky v kamaších. Trubadůrci hlásaje parní vodnikolku.


....


Déšť dosedá na řízení. Popel oněmnění. Kapilárou stužek. Denním vystřelením stříbra. Najatí tanečníci majáků nevyčerpatelného osudu. Vřídmé touhy po omilostnění a rozevření průtků prašpitnutí mladé básnické černi.


 

....


Zvolala tancem milující otevřené. Sladká jako vánek jara. Krásné dítě něhou sblížené.  Nadýchaná ňadra její zrak sladce k věčnosti slil. Průsvitné body co staví budoucnost.  


....


Dýchala svou měkkou hrudí a žila jsi z polibků slíbených. Živoucí krása a sluneční hodiny po křivce stínu. Všechny naivní pokusy o nejpozitivnější zítřky když tajemství boží fantazie slíbí se ven nebo na věčnosti. 


...


Slova jež přetrvají v tkáni. Naděj se nadechne před úsvitem. Dá ti zahlédnout mečů šalvěje. 


Autor Happyyz, 24.05.2014
Přečteno 629x
Tipy 1
Poslední tipující: Pamína
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Loveless, sama se tomu divím. Ale já Tě prostě můžu! :-))

24.05.2014 11:02:18 | Pamína

Vážím si tvých slov.

25.05.2014 23:05:49 | Happyyz

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí