Brigáda

Brigáda

Anotace: O Romanovi podruhé

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Roman měl díky mé písničce na přání z ostudy kabát. Dlouho se u nás neukázal a mně to bylo jedno. Má, co chtěl lhář jeden!
Proto mě překvapilo, že zhruba po roce byl zpět na místě činu a zval mě na drink. Někteří lidé jsou asi úplně splachovací. Ale tak proč si nedat když platí že?
Usedám na barovou židli a on důležitě volá na číšníka: "Jeden drink pro slečnu kámo", no jo náš zákazník náš pán. Důkladně projíždím nápojový lístek a objednávám si Sex on the beach. Jak příznačné, sex je to, oč tu běží. "Co potřebuješ", ptám se na rovinu a přitom sleduji barmana, jak mi chystá nápoj. "Mám pro tebe nabídku. Víš nikdy ses nezajímala o to, co dělám. Nabízím ti práci." "O co jde?", ptám se se zájmem, protože každá koruna pro studentku přes léto dobrá. Číšník mi právě přináší drink a já slánkou usrknu. "Víš, mám v Ostravě noční klub, spíš takový privát a hledám typ slečny jako ty. Samozřejmě bych si tě nejdřív sám vyzkoušel, ale ty budeš šikovná. To poznám od pohledu. Budeš mít takový příjem, že si budeš moci koupit cokoli." Málem mi zaskočí. Co si o mně myslí ten zmetek? Zvedám se z barové židle, beru si svůj drink, vztyčuji prostředníček a odcházím.
Všechna slova jsou zbytečná. A já myslela, že budu třeba prodávat zmrzlinu... (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 30.10.2014
Přečteno 1606x
Tipy 3
Poslední tipující: Lioness, vodnař
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí