Proti gustu žádný dišputát

Proti gustu žádný dišputát

Anotace: O Petrovi

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Pár let zpět. Zrovna si užívám s jedním klukem z vesnice poblíž mého města. Naše doslova autoerotické hrátky v jeho vozidle jsou fajn. Párkrát do týdne se zbavit napětí pod rouškou tmy a pak čau. Nemusím se starat o to, jak se má, co snídal, obědval, večeřel. Jak bylo v práci, co ho bolí, co a kde s kým dělá. Bombardovat ho SMSkami, jak mi chybí. Zjišťovat jaké je znamení zvěrohruhu a řešit jak jsme astrologicky kompatibilní a podobné ´životně důležité´ kokotiny, co řeší láskou zblázněné páry. Užít si a zamávat mu na cestu, přesně takhle mi to vyhovuje.
Jenže co teď? Špinavý blonďák normální postavy, výšky zhruba 175 cm zrovna píše. Chce, abych přijela k němu a zůstala přes noc. Říkal, že bydlí s prarodiči. Tak pro jednou vyměníme interiér auta za pohodlí postele, radí chtivá společnice ve mně.
Je jarní večer. Vcházíme do domu. Nikde nikdo ale mé slušné chování mi radí pozdravit nahlas. Pár schodů a jsme v prvním podlaží. Stojíme před pokojem a já i moje vnitřní libido se zasekneme. Jak si tu mám užívat, když má místo dveří jen závěs? Vytuší mé obavy a říká pohotově. „Neboj se, tady nahoru nikdo nechodí. Jsou dole, dívají se na televizi.“ Chtivá společnice ve mně se válí smíchy po zemi z kombinace mé obavy a věčné vlhkosti. Obě víme, že se stejně neovládnu a podlehnu.
Začínáme se líbat a oblečení, které ze sebe strháváme, dopadá všude kolem. Mazlíme se. Nahá se snažím intuitivně přikrýt pod pokrývku, ale on ji pořád odhrnuje. „Chci tě vidět“, obhajuje své chování a v jeho tónu hlasu slyším touhu. Ležím na zádech, prozkoumává mě jazykem a přitom dráždí ztuhlé bradavky. V té chvíli zapomínám na odhrnovací závěs a užívám si to. Chci mu to oplatit. Stojí vedle postele a já klečím před ním. Koutkem oka mrknu na výklenek ve dveřích se závěsem asi 2 metry před námi. „Neboj se. Nikdo nepřijde. Vykuř mi ho“, nemusí mě pobízet dvakrát. Pusou si hraji ráda. Už slyším, jak se mu to líbí. Ale co to? Taky slyším něco jiného! S pérem v puse pohlédnu na závěs a pod ním dvě nohy v důchodkách. Vytřeštím oči jako Tom a Jerry. „Peti, svačinu máš v ledničce“, ozve se postarší ženský hlas. Drží mou hlavu v dlaních. Bez mrknutí koutku oka mi sám mrdá pusinu a odpovídá: „Díky babi“ a stříká mi na kozy.
Holt proti gustu žádný dišputát. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 14.11.2014
Přečteno 870x
Tipy 1
Poslední tipující: Lioness
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí