Vypli proud!

Vypli proud!

Anotace: O masturbaci

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Včera jsem si skvěle zašukal, píše mi zrovna Mirek jednoho listopadového večera. Letošní tmavovlasý třicátník s kouzelným úsměvem jehož 23letá milovaná kouří tak často, jako plešatí berou do ruky hřeben. Má to ráda jako zajíc tlačenku. Sis skvěle zašukal? Leda tak sám se sebou, odepisuji mu a má chtivá společnice se skvěle baví. Přesně tak, uzavírá naši komunikaci.
Zítra to mám dostat. Je tu někdo, kdo by mě chtěl dnes ještě na poslední chvíli protáhnout, jenže po minulé šukačce na hraně jsem drhla krvavé stopy. Inspiruji se tedy Mirkem a pohraji si sama. Vytahuji vibrátor a zapínám porno na notebooku. Lehám si do příjemné polohy a pouštím program číslo tři, kundičkou nejoblíbenější. Růžový zázrak s delfínkem ti způsobuje vždy velmi intenzivní orgasmy, našeptává neřestná v mé hlavě. A má pravdu. Sjíždím na příjemné vlně neukojené touhy, věčné nadrženosti a vizuálního vzrušení filmu pro dospělé. Mé tělo začíná zaplavovat to známé teplo, předzvěst brzy očekávaného výbuchu rozkoše.
V tom nejlepším je náhle tma jako v pytli a vypadne wifi. Do prdele, vypli proud! A máš po ptákách!, hihňá se tomu mé libido. Zavřu oči a začíná porno v mojí hlavě. Po chvíli slastně vrcholím do inkoustové černi noci. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 01.12.2014
Přečteno 1158x
Tipy 1
Poslední tipující: Morýš
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí