Hrdost versus nadrženost

Hrdost versus nadrženost

Anotace: O Lubošovi potřetí

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Je květen, krásně teplo, slunečno a mně se právě ozývá nedávná minulost. Luboš který mě okouzlil v zimě. Komunikujeme spolu na přátelské úrovni, ale jsem rezervovaná. Kdo by nebyl, když jsem nedostala, co jsem chtěla? Zase ti z jeho představy tuhnou bradavky, informuje mě mé chtivé libido. Mysli na svou hrdost, radí pyšné já. Takže nadržená z něj ale odměřená kvůli sobě. Chce se znovu vidět. Slibuje, že teď to bude jiné. Hory, doly, bla, bla, bla. Souhlasím. Má pyšná osobnost zrovna projela duel s nadrženou děvkou v mé hlavě. Nic překvapivého.
Tak jako minule mě čeká před domem. Tak jako tehdy mu to pekelně sluší. Tak jako tenkrát by ses k němu nejradši hned přisála, šeptne mi do ucha náruživá společnice v mé hlavě. Místo toho řeknu odměřené: „Ahoj.“ Nemusí hned vědět, jak dopadl souboj hrdost versus nadrženost. Tak jako dříve jdeme na procházku. „Jsi na mně pěkně protivná, ale i tak je mi s tebou zase moc hezky“, řekne zrovna když stojíme v altánku místního parku. „A ty se divíš?“, odpovím. „Ne promiň, posral jsem to. Vím to“, uznává svou chybu. Aspoň že tak. Obejme mě kolem pasu a vášnivě se hltáme jazyky. Bože to je paráda, nemůžu popadnout dech… Pozvi ho na čaj, napadne neřestnici v mé hlavě. Má pravdu, procházek už bylo dost a já ho dnes moc chci. Mokré kalhotky jsou toho jasným důkazem.
Tak jako předchozí setkání zvu Luboše na čaj. Tak jako uplynulou schůzku přijímá. Tak jako dřívější shledání by ses na něj nejradši hned vrhla, komentuje to nadržená v mé hlavě. Hrdá dáma panensky zvažující zda je muž hoden zasunout do mě svůj pyj zůstala na chodbě. On na nic nečeká. Spojením jazyků a rtů si potvrzujeme vzájemnou touhu. Strháváme ze sebe oblečení a mazlíme se. Konečně! Líbá přitom levou stranu mého krku. Jsem ztracená, mé tajné místečko! Sjíždí k bradavkám, další zásah! Kňourám spokojeně a jeho průzkumná cesta pokračuje až na ostrov orálního laskání. Mé chtivé libido ho vítá s cedulí a nápisem: Welcome in paradise! Užívám si hraní jazýčkem a vískám ho přitom ve vlasech. Je šikovný. Můj zrychlený den, horko v podbřišku a slastné hekání věští blízkou vidinu orgasmu. Vrcholím. Stisknu mu hlavu mezi stehny a tříštím se na tisíce kousků. Nenechám se zahanbit a začíná mé orální monodrama. Dle jeho vzdechů soudím, že si to opravdu užívá: rychlé kmity jazyka po špičce žaludu, sevření rty, polykání od žaludu až po kořen, masírování koulí rukou, tahání a jejich cumlání. Tahle kombinace nikdy nezklame. „Počkej, ještě nechci“, vykřikne najednou. „Chci si tě vymrdat!“, vysvětlí to. Ano, ano, ano!, souhlasí nadšené náruživé já. Podávám mu kondom. „Chci tě cítit, neboj dám pozor“, odmítne jej. Podlehnutá dokonalé chemii (asi nějaký Amorův vtípek) souhlasím. „Jsi krásně uzounká“, chvěje se při těch slovech, když do mě zajede v misionářské poloze. Začíná mrdací kolotoč. Přijela pouť! Oba jsme na lístky na tuto jízdu čekali tak dlouho! Jedna poloha střídá druhou. Divoké tempo něžné a mazlivé. Tuhle kombinaci miluji! Zanedlouho vykřiknu, dnes již podruhé a on se mi po chvíli udělá na prsa.
Ležíme vedle sebe v objetí a spokojeně oddechujeme. Povídáme si, hladíme se. Co více si přát? Jeho sem tam políbení na rty je čím dál intenzivnější. Po půlhodince strávené v jeho náruči se zase vášnivě hltáme jazyky. Cítím, že je opět připraven. Teď ale budu první dráždit pusinkou já tebe… (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 04.12.2014
Přečteno 924x
Tipy 1
Poslední tipující: Lioness
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí