Mé poprvé

Mé poprvé

Anotace: Stručná povídka o tom, jak se dá přijít o panenství. Budu ráda za jakékoliv komentáře a připomínky.

Je listopad roku 2009, mě je šestnáct let a již rok jsem zamilovaná do kluka, který o mě nemá zájem. Já vím, typický případ naivní puberťačky, ale ten kluk se mi opravdu líbil. Díky tomu, že zpívá a hraje na kytaru v kapele - tudíž pořádné terno, mu budu říkat Kytarista.
S Kytaristou jsem se znala již o pár let dříve, kdy jsem se chodívala dívat, jak trénuje se svou kapelou na zkušebně. Zamilovala jsem se do něj ale až tehdy, kdy jsme se střetli na jedné zábavě v mém rodném městě. Zde jsme spolu tancovali a bavili se, jako nejlepší kamarádi a z rázu to přišlo. Při pomalé písni jsme se políbili, a protože jsem před ním neměla moc zkušeností s kluky, bylo to pro mě něco úžasného a nezapomenutelného. Jeho jazyk vyplňoval má ústa a střetával se s mým, jeho ruce začaly zajíždět do mých kalhot a jemně mě hladily po zadečku, což mě naplňovalo ještě větší touhou. Pomalu se začaly bořit všechny naše zábrany, až do té chvíle, kdy nás někdo z našeho světa vyrušil. Od této doby jsme spolu přestali být v kontaktu až do jednoho osudného večera, kdy jsme na sebe opět narazili na zábavě, ale tentokrát v jeho rodném městě.
Kytarista mě začal zvát na panáky a vykládali jsme si spolu, jako by se nikdy nic před tím nestalo. Teda až do té chvíle, kdy mě před všemi položil na stůl a začal mě náruživě líbat. Načež začalo reagovat moje tělo, objala jsem jeho boky nohama a polibky mu začala se stejnou náruživostí vracet. V tuto chvíli to Kytarista nevydržel, vzal mě za ruku a odváděl mě pryč. Za pár chvil jsme se ocitli sami v jejich zkušebně, kde mě Kytarista začal opět náruživě líbat a rukou zajížděl pod mé triko. Během několika minut mi vysvléknul triko i s mou podprsenkou. Citlivě mi začal laskat má prsa a já na to zareagovala. Rukama jsem ho začala jemně hladit po jeho přirození, které pod mýma rukama krásně nabývalo na velikosti. V tuto chvíli již atmosféra plně houstla a já pociťovala obrovský chtíč. Chtíč po něm.
Kytarista mi rukou začal jemně hladit mou mušličku a zároveň mě pomalinku vysvlékat od pasu dolů. Než jsem se nadála, byli jsme oba nazí. V rychlosti mě položil na matraci a vyhoupl se nade mě. Prsty lehce zkontroloval, jestli jsem připravená a opatrně do mě vnikl. Cítila jsem bolest, ale zároveň blahodárně hřejivý pocit. Při mé pozitivní reakci začal Kytarista přirážet rychleji a rychleji, což mělo za následek rychlý konec. Po svém vyvrcholení rychle vstal, oblékl se, dal mi pusu na tvář a odešel zpět na zábavu.
Já zůstala se zakrvácenýma nohama, děsivýma zkušenostma sedět sama, nahá na matraci ve zkušebně.
Autor Janička, 10.12.2014
Přečteno 1734x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí