Náprava dobré pověsti samců

Náprava dobré pověsti samců

Anotace: O Radimovi naposledy a O Vlkovi poosmé

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Jsem ovládaná tou věčně nadrženou děvkou ve mně. Je to tak a ač se s tím hrdá hrdinka v mé hlavě pokouší bojovat, vždy dopadne jako sedláci u Chlumce.
Píše mi Radim, měsíce se neozval a já vlastně ani nevěděla proč. Dlouhé měsíce jsme spolu šukali a bylo to jedním slovem vynikající. Proto neodolám jeho nadrženým písmenkám přes whats app o našem hraní. Že by návrat do starých šukacích kolejí?
Den D, hodina H, obleček O, paruka P, korálky K. Otevírám a nic není náhoda. Nové rudé puntíkaté průhledné tílko s velkorysým pohledem, z něhož přetékají má ňadra, to je něco pro něj. A tanga stejné barvy, vzoru a materiálu. Hezká soupravička. Korálky na krku, určitě si hned vzpomene, kam mi je všude strkal. A paruka? Chce to něco nového. Všechny elementy mého důmyslného plánu fungují dokonale. Jen co si lehnu na bříško na postel, sleduji, jak se vysléká a tuhne. Hned se o mně tře a jeho pýcha stupněm tvrdosti může v tuto chvíli konkurovat diamantu. Moc dobře ví, jak to mám ráda pusinkou a moc dobře ví, že zrovna od něj a i přesto si hned nasazuje gumu a šuká mně. Tak třeba potom, povzdychne si neřestnice ve mně. Je to divný, není v tom vášeň... Najednou vyklouzne, sundá si gumu a lehá si vedle. Nadržená stepní koza ve mně dupe vzteky. "Snad to doděláš ne?", zaútočím na něj. Vidím, jak pomalu vadne. A kurva... Já se nevzdávám. Postavím ho pusou, čekám a nic se neděje. "Promiň, chtěl jsem tě jen vidět a pokecat", říká. "Takže to nedoděláš?", odpovím mu a už ví, že je zle. Zavrtí hlavou. Ve mně právě explodovala sopka, sopka nasranosti: "Seber si svý věci a vypadni! Povídat si můžeš doma se starou!"
Ležím v posteli. Čekám, až za sebou zabouchne vchodové dveře. Tolik otazníků, nic nechápu... No nic, zapnu noťas. Píše mi zrovna Vlk, ten mi vždycky zvedne náladu.
ON: Dnes je reálné riziko, že budu mít volný večer. Co o tom soudíš?
Třeba ten dnešek nebude mít nakonec nálepku Trapnosex roku 2014, hihňá se chtivá společnice ve mně.
JÁ: Taky mám volný večer.
ON: Tak to si můžeme celý večer psát, že?
JÁ: Taky možnost.
ON: Zní to jako super varianta... Mám dnes hravou náladu, tak jsem chtěl zkusit ´tak trochu jiné Vánoce´. I ti nejlepší z nás zůstanou někdy nepochopeni.
JÁ: Ti nejlepší z nás ne.
ON: Řekl bych, že si místo ve skupině nejlepších asi musíme teprve zasouložit, teda zasloužit.
Koukám, že máme stejnou zálibu ve slovíčkaření.
JÁ: Tak start to byl slušný.
ON: Který myslíš? Startuji dobře a často.
JÁ: Kolik toho nabíráš na ocas?
ON: Přístup k těmto informacím mají jen ti s prověrkou přísně tajné... A kromě písemného testu je tam navíc ústní zkouška... Myslíš, že ji složíš?
JÁ: Nebojím se zkusit.
ON: Jedu teprve z práce... Chci se doma převléct, mám na sobě oblek a ten na takovou příležitost není vhodný.
JÁ: Sexy.
ON: Myslíš? Pokud tě to láká...
JÁ: Ne jsem zvědavá na oblečení na ´tuto´ příležitost.
ON: To je snad žádné ne?
JÁ: Přijdeš nahý?
ON: Vezmu si teplákovku a bude... To jde rychle dolů... Oblečení se u tebe odkládá v předsíni ne? Přece tě nenechám nahou jen v těch podvazcích a já bych se hřál v hadrech
JÁ: Já budu oblečená. Chceš si přece povídat sedě na levé straně sedačky.
ON: Musím absolvovat přijímací pohovor ještě jednou?
JÁ: Ne.
ON: Uf, tolik čaje by mě už zabilo.
To nás fakt pobavilo, chválí ho neřestnice v mé hlavě.
JÁ: Sám sis řekl o druhý.
ON: Plán s předsíní a podvazky se mi líbí víc. Rád se při povídání kochám... A ty tvoje kozy lépe vyniknou ´bez obalu´.
JÁ: Mám být upřímná?
ON: Ano.
JÁ: Dnes už jsem ptáka v puse i tam měla ale stálo to za hovno...
ON: Mám rád upřímné ženy. S výstřikem kam?
JÁ: Právě že výstřik nebyl.. .Prý si přišel popovídat, tak jsem ho vyhodila, protože jsem chtěla ošukat. Povídat si má doma se starou.
ON: Tak to si ho kouřila a chvilku tě píchal? To je teda odbytá práce...
JÁ: Trapas.
ON: Čekala si, že mě to odradí?
JÁ: Ne ale chtěla jsem se přiznat. Nerada mlžím, proč je v koši prázdná šprcka...
To nevysvětlíš, říká má náruživá společnice.
ON: Hodná holčička... Tak si řádně vypláchni pusinku a omyj kundičku a připrav se na vylepšení pověsti mužského pokolení! Co kdybychom dneska pokřtili všechny tvé dírky?
JÁ: Ne.
ON: To bylo dost striktní. Kde je chyba?
JÁ: V Goliáši ve tvých kalhotech.
ON: Ok, tak já si dnes s sebou vezmu menšího.
JÁ: Vem trpaslíka Lízala.
ON: Uvidím, co se dá dělat. Ještě nějaké přání my lady?
JÁ: Šprcky si kup.
ON: Odmítáš mě dnes dotovat?
JÁ: Nedotuji, nabíhají ti úroky.
ON: To je nemilé... Jaká je prcentušukální výše těchto úroků?
JÁ: Nekonečno orgasmů.
ON: Mohu si zažádat o splátkový kalendář nebo je to splatné jednorázově na místě?
JÁ: Doživotní renta majitelce.
ON: Ó ty svatý poštěváčku... Já jsem ale vůl... A to všude píšou, jak půjčky v nebankovním sektoru jsou nevýhodné...
JÁ: Pane řediteli ani modlení k nejvyššímu ti nepomůže.
ON: Ty víš, jak mě rozrajcovat...
JÁ: Co?
ON: No přece ´pane řediteli´.
Po chvíli odmlky napíše: Promiň, zdržel mě ještě telefon. Už budu vyjíždět... A já už se nemůžu dočkat, jak si spravím chuť.
Zvonek, je tu. Otevírám a rychle letím ještě vyřešit něco pracovního s kolegyní přes noťas. Co v té předsíni tak dlouho dělá?, pomyslím si. Přichází do pokoje úplně nahý. "Co to dávají za seriál?", ptá se, jako by se nechumelilo. "Do naha", směju se a vtipkuji tak v reakci na jeho dress code. Přilehne si ke mně, začíná mně hladit. Přesně ví, jak mi zahrát na struny... Už se zase chvěji, zrychluje se mi dech, křičím, kňučím a kňourám ovládaná mocí jeho prstů na a v mojí kundičce. Než do mně vstoupí, udělá mě přinejmenším třikrát. Vlastně ani nejsem schopná to počítat: jeden orgasmus střídá druhý, další a další. Jsem úplně mokrá, vyřízená a mám pocit, že hlavní program sousedů je dnes poslouchat moje výkřiky slasti. "Líbí se mi, jak kňučíš", šeptá mi do ucha při poloze zezadu, přitáhne si mě za vlasy a tvrdě mě mrdá. Nasednu na koníčka a za chvíli se udělá i on. "To zase bylo divadlo pro sousedy", podotknu po akci. "Ja se krotil", naráží tak na mé vrcholové orgastické symfonie určené pro hraní na kundu. "To já neumím", uzavřu debatu. A jelikož dokonáno jest, zvedá se a odchází. Jdu si dát sprchu, ale je to škoda... Jsem naladěna k dalšímu hudebnímu tvoření.
Za hodinu už spolu zase komunikujeme.
JÁ: Byla jsem nad míru spokojená.
ON: Nad míru? Přes míru? Pod míru nebrat.
JÁ: Luxus.
ON: Děkuji... Nerad bych něco odfláknul. A musel jsem napravit pověst mužského pokolení, když ti to tamten ani neudělal. Navíc si zakládám na dobrých referencích. Tak kde si to můžu přečíst?
JÁ: Ještě nikde, ležím spokojeně znavená.
ON: Spokojeně znavená... Znavená je málo, příště musím přitlačit... Kundička brní?
JÁ: Ne dobrý. Nějaký závislý na mých výkřicích slasti.
ON: Závislý na úspěchu.
JÁ: To můžeš mít s každou. Tak geniální prsty si poradí s každou kundičkou.
ON: To je skrytá lichotka?
To je veřejná pochvala pane řediteli, zhodnotí to nadržená ve mně. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 22.12.2014
Přečteno 1308x
Tipy 1
Poslední tipující: Lioness
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí