Jak Daryl vybíral spodní prádlo

Jak Daryl vybíral spodní prádlo

Anotace: Zdravím všechny.. přesně před rokem jsem (ano přesně na den) jsem vydala povídku Dante a Moira. Je lehce erotická. Proč tento zvyk porušovat? Kdo zná The Walking Dead jistě se zorientuje a pro ostatní.. bavte se! :)

Daryl ten den byl na výpravě. Společně s Rickem, Glennem a Maggie. Rozdělili se, aby toho našli co nejvíc. Před týdnem našli jedno menší městečko s velkým supermarketem, že se všichni divili co tu dělá. Bylo tam snad všechno.. od nářadí, přes potraviny až ke květinám a dokonce i nějaké oblečení. Daryla hned napadlo, že by mohl vzít nějaké Carol. Zasloužila si to. Teď když neměla Eda, který jí neurčoval co má a nemá nosit si mohla dovolit vzít něco odvážnějšího na sebe. Proč ne.
– – –
Obcházel postupně všechny stojany s oblečením. Když viděl lehce erotické spodní prádlo, musel se usmát. Podvazky, korzet, noční průhledná košilka? Ano na tohle on slyšel. Rozhlédl se. Nikdo z jeho společníku nebyl v dohledu. Rychle prošel velikosti podprsenek. Carol byla drobounká.. Možná 75A.. nebyl si jistý, ale vzal jednu. Bude jí. Doufal, že ano.
'Daryle? Co si od tohohle slibuješ?' zeptalo se jeho sebevědomí, které neslo jméno Merle. V duchu ho okřikl. Ozývalo se nějak moc často. Korzet vybrat nebylo lehký. Jakou má ráda barvu? Fialovou? Modrou? Nebo svůdnou černou? 'Co myslíš, bráško? Koukni na barvu toho co jsi vzal poprvé.. barvu podle toho posoudit nebude těžký.' Ozval se znovu hlas jeho bratra Merla. Merle byl hajzl, ale v tomhle měl vyjímečně pravdu. Vzal nakonec úplně jinou barvu – fialovou. Bude jí to slušet. Raději si jí v tom ani nepředstavoval.. ukazovat se kamarádům s erekcí? Ne to nebylo to po čem toužil.
V podvazcích už se ani nepřehraboval.. vzal zkrátka ty o kterých se mohl domnívat, že by jí mohli být. Znovu se rozhlédl. Byl tak zaujatý spodním prádlem, že si ani nevšiml, že naproti němu někdo stojí. Maggie. Měla co dělat, aby se nezačala smát.
„Co to děláš?“ zeptala se hlasem, kterým si byla jistá, že nepřipoutá pozornost její ani chodců. Daryl rychle všechno uklidil do svého batohu. Stoupl si blízko k ní.
„Slibuješ, že to nikomu neřekneš?“
„A komu bych to říkala? Mě je úplně jedno co nosíš Daryle ve svém volnu.“ tiše se uchechtla. Daryl si promnul oči, ale spíše to bylo gesto, aby jí neukazoval to, že i jemu to přišlo k smíchu.
„Maggie.. tohle není pro mě.. to jsi pochopila, že ano?“ zeptal se jí. Ta kývla. Ruku si držela před pusou.
„A pro koho..“ nedořekla to. Došlo jí to.
'Průhledný, můj malej bráško. Tak strašně jsi průhledný, že i ani ona ti nesežrala. Hlavu vzhůru bráško.. hlavu vzhůru a řekni jí to.. řekni jí co k tý ženský doopravdy cítíš.' Nabádal Daryla jeho bratr Merle. Samozřejmě, že Merle nemyslel Maggie.
„Maggie.. prosím.. nikomu ani slovo!“ ukázal na ní prsten.
„A komu bych to říkala?“ stejná věta během pár minut. Rozčilovalo ho to. „Beztak to všichni vědí..“ nad jeho nechápavým výrazem dala hlavu na stranu. „Vážně Daryle? Myslíš to vážně?“ zeptala se ho.
„Počkat.. myslíš to vážně ty?“
„Samozřejmě. Daryle. Ví to Rick, já, Glenn dokonce i T-Dogovi to došlo. Jsi totiž hrozně průhledný.“ ta samá slova jako zazněli v jeho hlavě. Trochu ucukl, když je slyšel. „Ale co se toho prádla týče.. ukaž mi je. Znám její velikost. Poradím ti.“ Daryl byl nedůvěřivý. Rozhlédl se. Dnes už po několikáté. Rozčilovalo ho to. Každopádně vytáhl nejdřív podprsenku.
Byla černá s krajkou. Maggie si jí pozorně prohlédla. Nesouhlasně zavrtěla.
„Tahle je velká.“ když viděla jeho výraz, trochu víc to znázornila. „Carol je drobná. Má 70A.. možná 65.“ vyhledala správnou velikost a podala mu jí. Bez odpovědi si jí vzal. Korzet. „Myslím, že tenhle je dobrý. I barva je slušná. Ještě něco tam máš?“ zeptala se ho, když zandaval korzet.
„Nosí vůbec podvazky?“ zeptal se jí.
„Ne.“ zavrtěla hlavou. Daryl už se chystal je dát tam kde je vzal. „Ale myslím, že to pro tebe ráda udělá.“ oznámila mu náhle. Vzala si je, aby si je prohlédla. „I tyhle jsi vzal trochu větší, ale to nevadí.. tahle velikost jí bude sedět.“ vzala do ruky velikost XS.
„Maggie?“ ozvalo se obchodem. Byl to Glenn. Daryl vše pečlivě uschoval. Batoh si hodil na záda a poodešel od Maggie pár kroků ke sladkostem, které si začal zvědavě prohlížet. „Co vy dva tu chystáte?“ zeptal se jich.
„Daryl mi pomáhal vybrat nějaké prádlo na večer, zlato.“ řekla a sáhla po prvním korzetu, který jí přišel pod ruku. „No co myslíš?“ dala si korzet před sebe. Glenn souhlasně přikývl.
„Myslím, že jste mi zkazili překvapení. Daryl má dobrý vkus.“ pousmání bylo následované polibkem. Vydal se opět tam odkud přišel pro další věci, které zapomněl. Maggie koukla na muže, který zrovna úlevně oddechoval. Došla k němu, korzet stále držíc v ruce a dala mu ruku na rameno. Trochu sebou trhnul.
„Daryle.. nemusíš se bát ukázat to co cítíš. Kvůli tomu tě nebudou mít za zranitelného.. nebo za hlupáka. Budou tě mít jen a pouze.. za člověka.“ řekla mu. Vzala si do ruky jednu čokoládu. Ještě naposledy se k němu otočila. „Jo a mimochodem.. má ráda mléčnou. A bílou.“ řekla tajemně a vydala se k partě.
– – –
'Má pravdu, že jo bráško? Bojíš se ukázat své city, protože nechceš, aby tě ostatní považovali za člověka.' Merlův hlas Daryla rozčiloval. Samozřejmě, že měla Maggie pravdu. Bál se to přiznat, že k NÍ něco cítí. Bylo to schované v části jeho srdce, kterou ukazoval jen a pouze Carol. Nad jejími slovy o čokoládě mu na tváří vylezl schovaný úsměv. Vzal pár čokolád. Otočil se, aby se také vydal k partě. 'Nezapomínej, že tam jsou i ostatní. Vem něco užitečného!' Opět Merlův hlas. „Dej mi pokoj!“ zamumlal Daryl. Jenže Merlův smích se mu rozléhal pořád v hlavě. Došel mezi regály s nářadím. Nikdo z party tam nebyl. Vzal několik kyblíků do kterých dal pár rukavic, několik montérek a dva rýče. Ještě tam přihodil několik ochranných brýlí. Do další ruky vzal dvě lopaty. Vydal se tentokrát už doopravdy k partě. Opět narazil na Maggie v sekci kosmetických věcí. Chtěl jí obejít, aby si ho nevšimla. To se mu nepovedlo.
„Daryle.. pojď sem.“ zavolala na něj.
„Maggie.. je to hrozně těžký. Dám to alespoň do auta.“
„Nebude to dlouho trvat. Stejně už bychom měli mít všechno co potřebujeme.“ naléhala na něj dál.
„Fajn, ale jeden kýbl vezmeš ty.“ upozornil jí, když k ní šel. To co mu ukázala mu vyrazilo dech. „To snad nemyslíš vážně.. na co bych já měl mít tohle?“ překvapení z něj jen sršelo. Vzal do ruky krabičku, když si odložil kbelíky na zem.
„Na co asi ty truhlo!“ Maggie zavrtěla hlavou. „Je to evidentní.“ Daryl stále beze slov hleděl na krabičku kondomů.
„Maggie.. ty si vem ty pro tebe a Glenna.. já nemám příležitost je použít.“ obhájil se.
„Ale ano máš a vezmeš si krabičku.. nebo raději dvě.“ neustoupila brunetka. Obešla ho a dala mu pár krabiček do batohu.
„Maggie.. ty budeš moje další smrt hned po.. po chodcích.“ řekl nakonec něco úplně jiného než plánoval.
„Ano a budu na to hrdá, ale nejprve se trochu odvaž. Já už si jich pár vzala.“ řekla mu. Vzala své věci co nasbírala a k tomu ještě jeden Darylův kbelík, jak slíbila. To co Darylovi neřekla bylo, že si navíc vzala i několik těhotenských testů. Kdo ví kdy se to bude hodit.
Autor Venjinka, 23.12.2014
Přečteno 948x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí