Hezké narozeniny!

Hezké narozeniny!

Anotace: Anotace: Hezké narozeniny – aneb jak dívka svého chlapce překvapila. Není to až tak poetické, jak to vyzní v anotaci. 18+ Hudba: Tove Lo – Stay High

Sobota ráno. Nezkrotné slunce se nemilosrdně prodíralo skrze záclonová oka, až k její tváři. Patrik ještě spal, tak seděla tiše, v jídelně jeho bytu a přemýšlela, čím ho dnes překvapí, měl totiž narozeniny. Rozmýšlela dlouho, ale napadalo ji pořád to samé. V tomto, totiž, byli oba stejní. Momentálně, tak jako ji i jeho dokázalo uspokojit jen milování. Není se čemu divit. Jsou spolu teprve pár měsíců, jejich vztah ještě ani nevykvetl. Byli si toho moc dobře vědomi, že toto nebude napořád a kdo ví, třeba mají spolu jen omezený čas, než se rozejdou. Užívali si život tak, jak zrovna přicházel. Teď byli spolu, zamilovaní - teprve své světy poznávali. A, řekněme si to narovinu, poznávali rádi a často.

 

Z chodby, která se propojovala s jídelnou, najednou zaslechla otevření koupelnových dveří.

„No ne, on mi snad čte myšlenky,“ pousmála se.

 

Nechala ho osprchovat a převlékla se do svého oblíbeného černého prádla. To na ní ještě neviděl. Nebylo to nic extra, krajková podprsenka a pár provázků, obepínajících její hýždě. Než se stačila poupravit, vstoupil do ložnice. Podíval se na ni.

Pohled mu ulpěl na jejich prsou.

„Hm…“ rozkošnicky se na ni zadíval. Rychle k ní přikročil, a chtěl jí políbit. Ucukla. Nechápal co se děje.

„Ty budeš odporovat?“ naoko se zamračil.

„Ne-ne,“ položila ruku na jeho rameno a jemným přitlačením ho posadila na postel.  Sundala mu ručník.

„Pěkně si lehni,“ ukázala na prostěradlo.  Tak se tedy pohodlně rozvalil na postel a napjatě čekal, co se bude dít. Zmítavou touhu už nemohl popírat, byla více než očividná. To jí přirozeně těšilo.

 

Rozkročenými stehny se posadila tak, aby hlavou mohla pohodlně manipulovat v oblasti jeho klína. Už byl pěkně ztuhlý, tak stačilo pár polibků, které ho nutily k maximálnímu pozoru. Vida, pak že to nejde i bez rozkazů. Usmála se pro sebe. Viděla jeho lačnící pohled. Tak moc jí to bavilo. Kdyby to jen věděl! Přivřela oči a začala přesouvat jazyk z místa na místo. Rázem se její jazyk mění v běžce, který náhle ztratí směr a běhá po celém lese, jen aby našel cestu ven. Tenhle lesík byl však omezen na velikost klády.

Nakonec však našla jazykem cestu ven. Obkroužila párkrát samotný začátek této klády a pak, za lapavého dechu jejího majitele, si ji zarazila do pusy až po okraj. Jazykem mu přejížděla pěkně od kořene až k jeho nevrchnější části.

Potom, jakoby se kláda přeměnila na řadicí páku. Chytla si ho pevně do dlaně a jemně přejížděla nasliněným palcem po jeho hlavni. Kdyby šlo udělat řidičák jen díky zacházení s tímto nástrojem, měla by to v kapse. Tohle ovládat uměla. Dokonce věděla i jaký tlak a tempo zvolit tak, aby vrněl blahem.

 

Sledoval ji ostřížíma očima. Pusu měl volně pootevřenou. Ráda by ho políbila, ale raději ho měla ve své puse. Začala si něco pobrukovat. Jemné vibrace dolehly až na kůži té jeho páky. Zapřel se rukama do matrace postele a zavřel oči.

Jak rostlo jeho vzrušení, začala se rozehřívat i její jeskyňka. To on ale netušil, byl v zajetí rozkoše. Využila toho, odhrnula si látku kalhotek na stranu a obkročmo na něj nasedla. Nechtěla, aby se udělal, jenom ho toužila trochu poškádlit. Dařilo se. Začal hlasitě oddychovat. Jeskyňka a lovec. Velice hbitý a pozorný lovec. Pomyslela mezi přírazy. 

 

Po chvíli ho vyndala ze sebe a pokračovala dál tam, kde přestala. Cítila, že zanedlouho přijde slastný ohňostroj. Byla v tomhle ohledu velice vnímavá. Chtěla, aby si konec užil. Pevně ho sevřela do dlaně. Milovala pulz, kterým tepal pod náporem jeho rozohněné krve. Ucítila cuknutí. Obepnula jeho vrchní část rty. Němým pohledem svolila, aby jeho gejzír oblažil její hrdlo. On se jen překvapeně podíval a pak nechal tuto slastnou, narozeninovou bombu, přirozeně vybuchnout… 

Autor Erotik Ona, 21.02.2015
Přečteno 1107x
Tipy 1
Poslední tipující: Nespavec
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezké? Žhavé ;)

21.02.2015 22:47:32 | Nespavec

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí