MILUJI SOBOTY!

MILUJI SOBOTY!

Anotace: „Člověk by si měl, každý den nějak zpestřit. Ať je mu osmnáct či osmdesát.“ 18+ Hudba: Groove Armada - Think Twice

Zkoušeli jste někdy rozdělit dny podle sexu? Jak se to dělá? Dám vám příklad – PO – Něžně, ÚT – Zvrhle, ST – Jenom pusou nebo dotekem, ČT – Vášnivě, PÁ – Ona se věnuje jemu, SO – On se věnuje jí, NE – Den splněných přání.

 

Dnes je sobota.  Díky našemu plánu, který Pete tak miluje, je vidina nového dne vítána vždy s radostí. Člověk by si měl, každý den nějak zpestřit. Ať je mu osmnáct nebo osmdesát. 

 

Sobotní ráno se odvíjí většinou stejně. Spánek dle libosti a pak náležitá očista těla. A tak i dnešek, nebyl výjimkou.  Většinou chodí do koupelny Pete, budí se první, takže mu toto privilegium s radostí přenechávám.  Čas od času mu do koupelny přidrzle vlezu a dělám si to, co potřebuji, tak, jako dnes.

 

Pete, obvázán jen v ručníku, se při odchodu z koupelny zastaví u mě. 

„Něco ti dlužím,“ přitiskne se na mě zezadu u umyvadla. 

Pozoruji náš odraz v zrcadle. Vysloužím si pusu na zátylek. Víčka mi spadnou a Pete této situace ihned využívá. Šátkem mi zaváže oči. Dostatečně pevně, abych nic neviděla. Najednou nevím co se děje. Slyším, jak se otevírají dveře od sprchového koutu. Navede mě šikovně tak, abych neupadla.

„Zvedni nohu,“ pohledí mě po stehně. 

Tak tedy opatrně vkročím dovnitř. Slyším, jak Pete zavírá dveře. Rozváže mi župan a zřejmě ho hází ven. Opře si mě o studené kachličky. Začíná mi být chladno. Cítím, jak se mi tělem rozlije zima. Tuhnou mi bradavky, jakoby se chystaly někam utéct. Pete na to zareaguje po svém – oběma rukama pevně uchopí má prsa tak, aby je mohl zahřát.  Cítím jeho palce, jak lehce krouží po těchto spínačích chtíče.

Přejížděl mi po této oblasti asi půl minuty. Zkoušel kroužit jazykem.   Naslinil si prsty a přejížděl jimi sem a tam. Tato místa mají ještě jednu vlastnost – když vykonáváte činnost pořád dokola a pořád stejně, tak mají tendenci znecitlivět. To Pete věděl. Tak po chvíli přestal.  Sjel jazykem níž, až do oblasti boků, tak sídlí další „erobod“. Tam ale musí přitlačit více, aby to bylo dostatečně citelné a spustilo to tu správnou reakci. Pod tímto dotekem jsem se prohnula jako luk. Trochu jsem se sesunula po kachličkách dolů.  Zachytil mě pažemi.  To mě postavilo zpátky na nohy.

 

Pak jsem slyšela cosi šustit. Pete vzal do rukou hlavici od sprchy. Po těle se mi začal valit proud vlažné vody. Otočil mě zezadu a přitiskl moje prsa na sklo, které obklopovalo sprchu. Rukama jsem se zachytila za okraj koutu. Pete vzal hlavici, kterou stále držel v rukách a neposlušně mi ji zezadu vměstnal mezi stehna. Zesílil proud. Voda byla najednou chladná. To se mi ale vůbec nelíbilo. A mé čičině taky ne. Po chvíli se ale voda ohřála na přijatelnou teplotu.  Pete jednou rukou držel hlavici a druhou mi začal tlačit na knoflíček lásky.

Pod proudem hlavice jsem začala tát. Doslova. Petovi ruce ještě více umocňovali tenhle ten zážitek. Držel mi knoflík mezi ukazováčkem prostředníkem a jemně si pohrával s malou kuličkou, jejímž prostřednictví proudí do těla ženy právě ty vzrušivé elektrické výboje. Ta kulička, to je to „gró“ všeho. To je to nejcitlivější místo. A jak jsem říkala, musí být člověk kreativní, aby ji neznecitlivěl opakujícími se pohyby. Tak tedy Pete na okamžik přestal.

 

Zajel mi prsty dovnitř a nechal si moji šťávu stékat po prstech dolů.  Pak odhodil hlavici dolů. Přitiskl se na mě zezadu ještě více. Cítila jsem, jak mi jeho klacek tvrdne mezi půlkami. Přestávala jsem se ovládat. Krev, v nás obou vřela.  Jednou rukou mě chytl za bok, tak abych mu nemohla vyklouznout.  Druhou rukou měl volnou, tak ji využil. Prostředníčkem a prsteníčkem mi vjel dovnitř. Nahmatal další skvělej bod. Někteří se domnívají, že jeho sídlo je na Novém Zélandě, nebo daleko, kdesi u pochvy ženy. Ne, toto sakrální místečko, jemuž vévodí pan G, je těsně za branou ženy. A věřte, že jakmile ho jednou najdete, budete se k němu stále více a více vracet. A pro muže je to tak trochu výhra, pokud se s ním naučí zacházet.

 

Pete tedy přitlačil na toto místo a začal kvapně pohybovat rukou nahoru a dolů, čímž se dostávalo pozornosti nejen tomu bodíku, ale i klitorisu a všem malinkým bodům, které ho obklopovaly. V tuhle chvíli je nutností držet se jednoho tempa, jednoho tlaku, a nepřestávat.  To Pete věděl a tak se dle tohoto nepsaného pravidla, které mezi sebou máme, i řídil.

 

Po pár chvilkách jsem se mi definitivně podlomila kolena. Zkoušeli jste někdy ustát orgasmus? Nejde to. Svezla jsem se po kachličkách až k jeho nohám. Zachytil mě rukama tak, abych měla co nejměkčí dopad.

 

Když mě viděl, jak jsem ještě dodýchávala a postupně se vracela zpátky na zem, udělal se taky. Měla jsem chuť schoulit se do klubíčka a usnout. Ale podmínky sprchového koutu, mi nevyhovovaly natolik, abych v něm setrvávala. Po chvíli jsem se postavila znova na nohy. Jen krátce jsem se umyla a došourala do ložnice.  Pete se jen usmíval. Nebylo třeba nic dodávat.

 

Snad jen: „Miluji SOBOTY!“

 

Autor Erotik Ona, 22.02.2015
Přečteno 978x
Tipy 3
Poslední tipující: Lioness, Nespavec, Amelie M.
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí