Zeleninová bomba

Zeleninová bomba

Anotace: O Vlkovi podesáté

Sbírka: LIBIDiÁŘ

S Vlkem to bylo nezapomenutelné, vášnivé ale zároveň i bolestivé. Přesto po něm moje kundička toužila víc, než bylo zdrávo. Poslední dobou více napsal, než aby konal. Mé chtivé libido vždy navnadil, polechtal, ale nedovedl nic do konce. Kolikrát už na něj nadržená ve mně byla naštvaná a tak jeho dnešní online nabídku sexuálních hrátek beru s velkou rezervou.
Zrovna píše, že má v lednici pár tvrdých salátových okurek. Má chtivá společnice zbystří a zavrní touhou. Kombinace jeho hbitých prstů a využití zeleninového obušku ve mně vyvolá libé chvění po celém těle. Jen prstů, protože ten šikovný hajzlík nechce lízat. Ví, že to mám nejradši a přesto mě orálně odmítá. Stačí ti jeho prsty, minule tě udělal několikrát, než do tebe vklouzl, našeptává sexuchtivka ve mně. Beztak zase jen kecá, zlobím se a zároveň cítím, jak vlhnu.
Za půl hodiny jsem u tebe, přijde mi zpráva a já už teď vím, že to bude skvělá šukačka.
Otevírám v noční košilce jakoby nic, vítám ho jakoby nic a lehám si do postele jakoby nic. Nahý uléhá vedle mně. Slova jsou zbytečná, vášnivě se hltáme jazyky. Ležím na zádech a on sjíždí hlavou do mého klína. Jo, jo, jo, raduje se neřestnice v mé hlavě. Pořádně roztáhnu nohy a užívám si tu spanilou lízandu. Pan ředitel umí a moc dobře to ví. Jestliže jsem z jeho prstů šílela blahem, tak o tomhle mém nadšení musí slyšet nejen soused nade mnou ale i celý panelový dům. Projede mnou ta známá horká vlna naplněné touhy, vykřiknu a stisknu mu hlavu stehny ve slastné křeči. Beze slov mu oplácím orální blaho, ale nechce do konce. Položí si mě na záda, zavřu oči a poslouchám, jak otevírá tašku, vytahuje krabičku, trhá obal a nasazuje si kondom. Známý souzvuk tónů před zasunutím. Co to je? Je to tvrdé, ale studí to! Šuká mě okurkou. Skvělý moment překvapení, tleská mu chtivá v mé hlavě. Užívám si, jak mi roztahuje mokrou kundičku. Dokonalá příprava na jeho širokého a dlouhého čuráka. Položí okurku a zajede do mně až koule. Syknu bolestí, i když vím, že mě nebude šetřit. Buší do mně nadoraz, takhle to má rád. Nabídnu se mu zezadu, zboku, na zádech, je jako sbíječka nekompromisně si razící cestu betonem. Jsem vyřízená, ale příjemně. Tvrdě mě mrdá, ale neopomíjí při tom dráždit můj naběhlý poštěváček a já se mezi přírazy udělám. I on slastně vrcholí. Stříká na mou zeď, vlasy, kozičky a břicho. Mířit moc neumí, hihňá se tomu mé věčně toužící libido.
Sex dokonán jest, takže se tradičně obléká a loučí. A s tou muškou to ještě vypilujeme, hodnotí ten závěr nadržená v mé hlavě. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 03.03.2015
Přečteno 949x
Tipy 1
Poslední tipující: Lioness
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí