Dárek k svátku

Dárek k svátku

Anotace: O Danovi podruhé

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Dan, jenž se před nějakým časem odstěhoval do Zlína, mi zrovna píše, že bychom si to mohli někdy zopakovat. To bychom tedy mohli! Schvaluje mu nápad mé věčně chtivé libido. Nahodí blažený výraz a taje při té představě jako led. Hnědovlasý valach sice moc nevydrží, ale zato může víckrát po sobě. Naše konverzace míří do nekonečna, poněvadž ho čeká v pořadí již několikátý urologický zákrok.
Po hodině zvoní telefon: "Ahoj, co kdybych se stavil dnes? Jsem zrovna u rodičů", říká. "Dobře, za jak dlouho tu budeš?", odvětím. "Za půl hoďky jsem u tebe", uzavírá debatu. Začíná kolečko rychlopříprav a nemrava ve mně se za břicho popadá, jak kmitám o sto šest kvůli šukání.
Otevírám v neonově růžovém děrovaném bodystockingu a krajkových kalhotkách téže barvy. Sympatického bruneta atletické postavy nenechá můj oděv chladným. Rychle ze sebe strhne oblečení, lehne si vedle mě do postele a spojením našich rtů začíná vášnivé mazlení. "Počkej, nemůžu ti nějak ublížit?", ptám se, když mu stisknu penis v dlani. "Vím, že jsem ti říkal, že mě čeká plastika močové trubice, ale neboj, nic se nemůže stát", vyvrátí mé obavy. Vytáhne mi kozy, sundá kalhotky a hraje si se mnou v oblečku. Toho pořádně vzrušují dírky, hihňá se mé nestydaté já a naráží na můj děrovaný obleček. Nebo snad myslí jiné dírky? Ty už jsou úplně mokré. Z kundičky mi teče tak, že to cítím až na zadečku. Ležím na zádech, sedne si nade mě a dá mi ho do pusy. Kouření má ode mně moc rád. Jeho slastné hekání je nejlepší pochvalou pro mé uši. Sám však nezahálí, natáhne se dopředu a v poloze 69 mě ochutnává jazykem. Neubráním se slastným vzdychům a dle jeho rytmických přírazů do mé pusy soudím, že je také spokojen. Udělám se za chvíli. Nasazuje si kondom a ještě než zasune, říká: "Je ti jasný, že když si mi tak skvěle pokouřila, že to moc dlouho nevydržím." Přehání, pomyslí si moje chtivá společnice. Zajede do mně, udělá pohyb sem-tam, sem-tam a stříká.
Koukám s pusou dokořán. "Jsem ti přece říkal, že už to nevydržím", obhajuje se. A není to vlastně nejlepší pochvala?, šeptá mi do ucha mé libido. Má pravdu. Usměji se spokojeně, jak se po dobře odvedené ´práci´ patří. Za chvíli, až si dáme druhé kolo, tak mě i ošuká.
"Mám dnes svátek, víš to?", ptám se ho a nedělám si iluze, že by to věděl. "Tak vše nejlepší a co si vlastně dostala?", zajímá se jen tak ze slušnosti. "Spoustu věcí a také nejkratší sex všech dob", mrknu na něj a bavím se na jeho účet. "No řekni, kdo tohle může říct?", položím řečnickou otázku a rozesměji se. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 03.06.2015
Přečteno 1100x
Tipy 3
Poslední tipující: vodnař, Lioness
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí