Nechutnost

Nechutnost

Anotace: Napsáno dle skutečnosti, ale s pozměněnými jmény

Něco o mě:
Jsem Klára a je mi 15 miluju večírky a párty se spaním. Ve škole nejsem nejlepší ani nejhorší. Moje bff (nejlepší kámošky) se jmenují Hanka a Eva. Jako každá holka mám Facebook. Ve třídě jsem nejpopulárnější a doslova všichni kluci by se mnou chtěli chodit. Můj kluk je Lukáš, ale ten je tento rok v Anglii.
Příběh začíná v září. Jako každý rok začala škola a já šla do devítky. Na zemák jsme měli nového učitele všechny holky říkali jak je sexy, ale já nesnášela zemák a tak ani jeho.

Na pololetí jsem měla dostat 4 ze zemáku ale on mi řekl že je to koule jako vyšitá a že mám jít za ním do kabinetu. Přišla jsem a on začal klasicky přednášku...nakonec mi řekl že mi dá poslední šanci, když se zlepším řekla jsem že ok a chtěla odejít měla jsem pocit že mě sleduje, ale ten pocit jsem měla víckrát.

Jednou mě kámoška vzala do erotického klubu jen tak ze srandy všichni tam byli zlití nebo zfetovaní. Jenže tam byl i náš učitel zemáku kámaška do něj byla zamilovaná a je velmi drzá tak si s ním šla povídat!
Kámoška pak šla tancovat a já šla na WC. Někdo zaklepal na kabinku, ale já řekla že je obsazeno. Potom se dveře začaly otvírat a byl tam náš učitel zemáku (Mirek) byl opitý to šlo vidět já začala ječet a on mě začal svlíkat bylo to hrozné a já se snažila utéct. Potom byl ve mě ale to se mi to začalo líbit šukala bych se s ním furt...

Další den si nic nepomatoval ale já ho chtěla zašla jsem za ním jak to bude s tou pětkou řekl že si to musím opravit testem. Měla jsem schválně tolik otázek aby mě pozval k sobě domů. On to udělal a začali jsme se bavit o testu. Mě neuniklo že ho má stopořelýho a proto jsem schválně spadla mu do klína. Omluvila jsem se ale po chvilce jsem to nevydržela a rychle jsem mu rozepla poklopec a začala mu ho kouřit .On řekl ať toho necháme ale já ho drazdila víc a víc pak jsme se krásné milovali.

Tak to šlo 4 měsíce až se mi Hanka svěřila že s Mirkem chodí už 3 měsíce. Já za ním hned šla a on mě odbyl že musí jít.

(tato část je vymyšlená)
Na druhý den přišel do třídy a řekl že se budem učit o domorodcích a řekl Petrovi ať mě a ostatní holky přiváže. Protom ať si každý kluk stoupne k jiné holce a on si stoupl ke mě. Potom řekl kluci svlíkat holky. My jsme ječely ale nikdo ve škole nebyl většina holek včetně mě omdlela pak jsem se nějak dostala domů.

Ředitel nám nevěřil ale to mě bylo jedno konečně je rok za mnou
Autor Aranka, 04.08.2015
Přečteno 1388x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí