Třeba si dneska vrznem

Třeba si dneska vrznem

Anotace: Tuhle se mě jeden ptal, jestli bych nenapsala něco s erotickým podtextem. Tož to dneska zkusím, mohla by to být celkem švanda :-)

Seděl u počítače se staženýma kalhotama snad už hodinu. Už mu popravdě začínala být celkem zima. Takhle mu spíš dřív zmrzne. Popravdě už začínal ztrácet chuť. Najel myší na další video, aby si mohl prohlédnout ukázkové shoty. Další typická kozatá bloncka. A video číslo stočtyřicetosm  vychrtlá bruneta s malejma kozama. Povzdechl si.

 

Posraný redtube. Vypnul prohlížeč, otráveně vstal, natáhl si kalhoty a trenky a praštil sebou na postel. Obvykle si otevřel první video, kde byly k vidění pořádný cecky a než se ta slepice udělala, měl on dávno hotovo. Zíral nasraně do stropu a snažil se na ni nemyslet. To ona může za to, že všechny ty kozičky a kundičky ztratily svoje kouzlo. Potvora.


Pohodlně se opřel s rukama za hlavou a zavřel oči. Jako by před ním stála. Viděl její měkké rty a maličkou mezeru mezi zuby, když se smála. Její zelené oči zářily z pod clony hustých řas. Vlasy si barvila na černo, ale věděl dobře, že původně je zrzka. Jenom zrzky mají takovou pleť jako má ona. Mléčně bílou s pihami. Jestlipak je zrzavá i tam dole? 


Přemýšlel, jaký by si asi vzala do postele prádýlko. Černé jako její vlasy? Červená by na ní vypadala příliš lacině. Ne, měla by být prostě celá nahá. Má pihatý taky kozičky? Možná by mohla přijít v lodičkách na vysokém štíhlém podpatku. Černých.


Viděl ji před sebou zcela jasně, jako by tu před ním stála - přesně tak, jak si právě vysnil. Jen pojď, maličká, pojď. Rozepl si kalhoty. Třeba se mu podaří dokončit to, co předtím u kompu vlastně ani nezačal. Představoval si, jak se vrhá k němu do postele a co všechno by mu dovolila s ní dělat.

 

V tom zazvonil mobil. Proklínal se za vlastní výběr vyzváněcí melodie. Katy Perry sice považoval za nádhernou ženu a písničku Ur so gay za vtipnou recesi, ale teď mu teda dvakrát k chuti nepřišla. Jindy by se smál, protože by si vzpomněl, jak si z něj otec utahoval, že je určitě teplej.

 

Prej, že žádnej normální chlap přece neposlouchá takový sladký sračky, nečte  takový přiblblý knížky (přitom Hemingway je naprosto geniální) a určitě si nepatlá na ksicht paštiku. Jako by snad slabá vrstva make-upu někomu někdy sežrala ksicht nebo co. Ok, sice si na svým vzhledu dává dost záležet, ale v nitru je stejný prase jako všichni ostatní chlapi. Ale řekněte to vlastnímu otci do očí?

 

Podíval se na displej: Viki volá


"Ahoj, co je?"

 

"Ahoj Petře, odpadla mi přednáška. Šmatlánová je nemocná nebo co."

 

"Jo, super."

 

"No, myslela jsem, jestli nechceš jít třeba na kafe nebo něco takovýho. Jestli máš teda čas."

 

"Jasně! A kde jsi?"

 

"No, u tebe před domem."

 

"A nechceš si dát to kafe třeba u mě?"

 

"Tak jo!"

 


Tak pojď, kámo, půjdem jí otevřít. Třeba si dneska vrznem!

 

 

 

Autor Prskolet, 10.11.2015
Přečteno 1031x
Tipy 2
Poslední tipující: Loveless
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí