Muž bez jména

Muž bez jména

Anotace: Muž bez jména Žhavým pohledem spaloval mé tělo. Očima přejížděl každou křivku nahého těla, nedoč...

Muž bez jména

Žhavým pohledem spaloval mé tělo. Očima přejížděl každou křivku nahého těla, nedočkavého touhou. Tak mě pozoroval delší dobu, cítila jsem, jak mne polévá horko a celé tělo malátní. Tohle prosím dělal jeho pouhý pohled. Oči jako kelímky horké čokolády se na mě upíraly a vyčkávaly…
I on byl nahý. Na jeho tělu se odrážel odlesk světla z lampy a dělalo ho tak ještě krásnějším než byl. Tmavě hnědé, vlnité vlasy mu dosahovaly po ramena, na rtech lehký úsměv a penis… měl vztyčený jako věž. V místnosti bylo ticho, bylo slyšet jen naše oddechování a také místnost byla prázdna kromě postele v rohu a lampy. Nesoustředila jsem na věci kolem sebe, skoro se mi zastavilo srdce, když ke mně pomalými kroky přistupoval. Oči zapíchnuty do mých.
„Copak by si chtěla dělat? Na co máš chuť? Tak pověz přece,“ zahrnoval mě otázkami, na které jsem nedokázala odpovědět, aniž bych chtěla. Ocitl se u mě tak blízko, zaplavila mě vůně pro něj typická, a skoro jsem přestávala dýchat…
Vpíjel se do mého nitra a já ucítila tu známou slabost. Odzbrojil mě, již jsem se nedokázala ovládat. Přitáhla jsem si jeho hlavu k sobě a zašeptala, aby mě slyšel jen on (Byl paradox, že tady byl jen on a já). „Ty víš moc dobře, co bych chtěla.“ Jemným pohybem jazyka jsem přejela přes ucho, až k lalůčku a zakousla se do něj. Vzdychl a vyzývavě si mě přitiskl k sobě, jeho tvrdý penis jsem cítila na stehnech. Pulzoval v něm život.
„A taky ti to splním,“ řekl po chvíli, vzal svoje přirození do ruky a vedl jej k mé kundičce, která se rozevírala jako mořská mušle. Zastavil se na mém klitorisu a žaludem po něm začal přejíždět. Dotýkal se ho jen tak lehce, ale i to mě dostalo do varu a já vzrušeně vzdychla. Poté jsme políbili a z polibku se stalo dlouhé, mělké líbaní…
„Líbí se ti to, viď?“ zeptal se a tam dole ještě přitvrdil.
„Ano, líbí,“ zasténala jsem a hladila ho po zádech. Lákal mě každý kousek jeho horkého těla. Také se mi líbilo, dotýkat se jeho pevných svalu a zajíždět mu do hustých vlasů. Nepřestávali jsme s líbáním, on vzal svou volnou ruku, stiskl mi ňadro a s ústy se přesouval na bradavku. Špičkou jazyka mi přejel po dvorci a poté se líně pohyboval po celém prsu, záhy okusil mé druhé ňadro. To jeho sladké mučení už vážně nešlo vydržet. Dělal pomalé pohyby, aby mě ještě více rozdráždil, což se mu vedlo dokonale. Tlak v mých slabinách sílil, vypozoroval, co se mnou děje, přestal mě dráždit žaludem, klekl si, chytil mě za boky a jazykem mi rychle kmital s poštěváčkem. Stačila kratičká chvíle a ocitla jsem se na vrcholu blaha. Ukončil to polibkem na klitoris a chystal se odejít. S údivem jsem na něj hleděla.
„Kam to jdeš?“
„Už jsem tě uspokojil, máš, co jsi chtěla,“ odpověděl s ledovým klidem. Nehodlala jsem se mířit s jeho odchodem, sama jsem viděla, jak je vzrušený. Mě neoklamal. Zatarasila jsem mu cestu a rázně se mu postavila. „Neodejdeš, dokud neprožijeme společný orgasmus. Jsi vzrušený… k prasknutí! Poznám to na tobě. Nebraň se…“ A než mohl cokoliv dodat, chytla jsem mu penis a vsunula si ho do úst. Zůstal stát a díval se na mě. Vzrušovalo ho to, poznala jsem to podle jeho pohledu… zářily mu oči. Věnovala jsem se jak penisu, tak i varlatům. Moje ústa dokázaly divy, jelikož jsem brzy ucítila lehce nahořklou chuť semene.
Bez dalších slov mě zatáhl na postel a přikryl mě svým tělem, přirození stále tvrdé a nanejvýš vzrušené. „Teď už se neubráníš,“ hlesl tiše a rychle ho do mě zasunul. Zaplnil mé tělo, až po okraj… Naše těla nalezla dokonalého spojení…
„Chci tě…“ vyřkla jsem své přání a nohama jsem obepnula jeho pas.
„Já tebe taky… Budu jako zvíře!“ varoval mě s úsměvem a pohladil mě po vlasech.
„To nevadí.“ Byla jsem připravená na všechno. Jedno jsem ale věděla jistě, neublížil by mi. Vtom okamžiku se začal ve mně pohybovat. Už při prvních pohybech se dostavil pocit slasti, každý další pohyb byl schod do nebe. Jeho ústa vyhledaly ty mé a při malých pauzách kdy jsme nevzdychali, si vyměňovali mazlivé polibky, mé prsa se otírala o jeho hruď a to mi poskytovalo neskonalé vzrušení. Postel se pod námi prohýbala, jak byl na ní nápor dvou zmítajících těl. Přidával na rychlosti, neboť se blížil orgasmus. Můj byl na dosah, jeden, dva… Otevřeli se přede mnou brány vysněného ráje. Prohnula jsem se v zádech jako luk, silnější vrchol jsem snad nezažila a on se do mě udělal chvíli potom…
Odešel, ležela jsem na posteli… stále nahá, ale dokonale uspokojená a čekala na jeho další návštěvu…
Autor Elwire, 06.03.2016
Přečteno 842x
Tipy 1
Poslední tipující: Robbertos2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí